|
Күні: 10.09.2020 Сынып: 5 |
Мектеп: Алтықарасу мб |
Пән мұғалімі: Утегенова Г.Б. |
||
|
Қатысқандар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ақпарат туралы түсінігін қалыптастырады Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, бейнелеу өнері, физика |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик , таныстырылым, слайд-шоу. |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7 минут |
І Психологиялық ахуал қалыптастыру. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Сынып оқушыларын сурет қиындыларын біріктіру арқылы топқа біріктіру 1-топ «Робот» 2-топ «Монитор» 3-топ «Принтер» ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Сұрақ –жауап |
|
||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер Ақпараттың түрлері Адамның ақпаратты қандай ақпараттық арнамен қабылдауына байланысты, ол әртүрлі болады. Ақпаратты қабылдаушы-адам. Ақпарат ұйқыдан оянатын уақыт келгені тәралы мәліметті жеткізіп тұр. Ақпараттың мұндай түрі естілетін ақпарат деп аталады.
Ақпараттың қасиеттері Ақпарат толықнемесе толық емес болуы мүмкін. Мысалы, сендердің достарың «Ертең» десін. Егер сендер достарыңа: «Біз киноға қашан барамыз?» деген сұрақ қойған болсаңдар, онда бұл ақпарат түсінікті болады, себебі-ол толық емес. Ақпараттың бұл қасиеті толықтылық деп аталады. «Бірге ойлаймыз» Білу кезеңі: 1.Ақпарат деген не? 2. Ақпараттың қандай түрлері бар? 3.Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады? 4.Адам ақпаратты қайда және қалай сақтайды? 5.Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі?
Түсіну кезеңі:
5.Қолдану Компьютерде орындаңдар С
Сергіту сәті Дыбыстық гимнастика
Ой қозғау:
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. BilimLand-тан бейне ролик
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
||
|
Сабақтың соңы 8 минут |
Сабақты бекіту: Bilimland-тан тапсырмалар орындау Үйге тапсырма: тақырыпты оқу
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы мен байланыс (тәрбие) |
||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар. Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері 5 сынып
|
Күні: 10.09.2020 Сынып: 5 |
Мектеп: Алтықарасу мб |
Пән мұғалімі: Утегенова Г.Б. |
||
|
Қатысқандар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ақпарат туралы түсінігін қалыптастырады Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, бейнелеу өнері, физика |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик , таныстырылым, слайд-шоу. |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7 минут |
І Психологиялық ахуал қалыптастыру. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Сынып оқушыларын сурет қиындыларын біріктіру арқылы топқа біріктіру 1-топ «Робот» 2-топ «Монитор» 3-топ «Принтер» ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Сұрақ –жауап |
|
||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер Ақпараттың түрлері Адамның ақпаратты қандай ақпараттық арнамен қабылдауына байланысты, ол әртүрлі болады. Ақпаратты қабылдаушы-адам. Ақпарат ұйқыдан оянатын уақыт келгені тәралы мәліметті жеткізіп тұр. Ақпараттың мұндай түрі естілетін ақпарат деп аталады.
Ақпараттың қасиеттері Ақпарат толықнемесе толық емес болуы мүмкін. Мысалы, сендердің достарың «Ертең» десін. Егер сендер достарыңа: «Біз киноға қашан барамыз?» деген сұрақ қойған болсаңдар, онда бұл ақпарат түсінікті болады, себебі-ол толық емес. Ақпараттың бұл қасиеті толықтылық деп аталады. «Бірге ойлаймыз» Білу кезеңі: 1.Ақпарат деген не? 2. Ақпараттың қандай түрлері бар? 3.Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады? 4.Адам ақпаратты қайда және қалай сақтайды? 5.Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі?
Түсіну кезеңі:
5.Қолдану Компьютерде орындаңдар С
Сергіту сәті Дыбыстық гимнастика
Ой қозғау:
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. BilimLand-тан бейне ролик
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
||
|
Сабақтың соңы 8 минут |
Сабақты бекіту: Bilimland-тан тапсырмалар орындау Үйге тапсырма: тақырыпты оқу
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы мен байланыс (тәрбие) |
||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
шағым қалдыра аласыз




уреттерге қарап ақпарат көздері

















