Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар. Бұйым дайындау. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар. Бұйым дайындау. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. Бұйым дайындау. 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
3454
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

ПәніКөркем еңбек
Пән мұғалімі

Күні

Сыныбы6
БөліміСәндік қолданбалы өнер
Сабақ тақырыбыБұйым дайындау
Оқу мақсаты6.2.3.2-Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру әдістерін қолданып, бірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасау6.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану
Сабақ мақсатыБірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасауды үйрену.Бұйымдарға қазақ ұлттық мәдениет элементтерін қолдана білу.Қауіпсіздік техникасын сақтай отырып материалдар мен құралдарды қолдана алу.
Бағалау критерилеріБірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасайды.Ұлтық элементтерді бұйымға қолданады.Материалдар мен құралдарды қолдануда қауіпсіздік техникасын сақтайды.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: Бұйым туралы ауызша және жазбаша түрде баяндама жасап ойын түсіндіріп береді. Пәндік тіл және терминология:Зергерлік, білезік, жүзік, сақина, сырға, өңір жиек, алқа, бойтұмар, шашбау, шолпы.
Құндылықтарды дарытуӨнерге қызығушылықтарын арттыру, өнерді құрметтеу.Мектеп және қоғам ережелерін, заңдылықтарын және құндылықтарын құрметтеу.Қарым-қатынастағы адалдық, әділдік және ашықтық.

Пәнаралық байланыс Тарих математика
АКТ қолдану дағдыларыБұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалана білуде және ерекшеліктері мен дәстүрлі түрлерін зерттеуде АКТ қолданады .
Бастапқы білім

Зергерлік бұйым нобайын орындай алады.
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекетресурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу.Дайын зергерлік өнер бұйымдарының үлгілерін көрсету.

Сабақтың ортасыОқушылар осы сабақта жасалған нобайлары мен жоспарларына іске асыру мақсатында, қолайлы материалдардан; фольга, сым, картон т.б. өздері таңдаған әшекейлі бұйымдарды жасайды. Мысалы; қапсырма (қыз - келіншектер киімінің екі өңірін қаусырып, іліп тұратын ілгек), әшекейлі сырға, білезік, шолпы және т.б. Оларға әр алуан әшекей тастар салынады.Бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану қажет. Сабақтағы жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек. Бұйым жасау мысалы: Жұмыс аяқталғаннан кейін аудитория назарына ұсынылады. Қорытынды сұрақтары:1.Әшекей бұйымдарды ата?2. Зергерлік бұйымдарды қандай тастармен әшекейлейді?3.Зергерлік бұйым жасаған кезде қандай әдіс тәсілдерді қолдандың? 4. Жұмыс барысында қиындықтар кездесті ме және қандай жетілдіру амалдарын пайдаландың? Жұмыстар бүкіл сынып алдыңда талқыланып бағаланады.

Сабақтың соңы Оқушылар жеке және топта орындаған жұмыстарының нәтижелерін көрсетеді. Жұмыстар критерийлербойынша бағаланады.



Саралау Оқушылар жұмыстың қиын немесе барынша жеңіл түрлерін қарым-қабілетіне қарай таңдай алады.Берілген ресурс бойынша талдап, сұрақтарға жауап береді.

Бағалау Өздерінің және басқалардың жұмыстарын талдайды.Кері байланыс алады.

Денсаулық және қауіпсіздік ережесі: Егеулер,қайшы, түрлі формадағы шеку немесе із түсіру құралдары т.б. заттар мен материалдарды қолданып жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасының сақталуын міндеттеу қажет.
Рефлекция



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!