Сабақ бөлімінің
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар, көрнекіліктер
|
Кіріспе
|
2
минут
2
минут
|
Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау 5 оқушыдан 4
топқа бөлу.
Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер
айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырды.
|
|
|
Жаңа сабақтың
таныстырылымы
|
4
минут
7
минут
|
Білу. «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа
тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ
жазу
Түсіну. «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақтың
мазмұнымен таныстыру.
|
Жер дамуының ерте
кезеңдеріндегі алғашқы атмосфера және химиялық элементтердің,
бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы
тақырыбына өтілген материалды сұрақтарға
жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері
артады.
Балық қаңқаларына жаңа тақырыпқа сәйкес терминдер
жазып, оның себептерін дәлелдейді.
|
Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті
бағалау.
|
Оқулық
маркер, бағалау парақшасы
|
Жаңа сабақты қолдану
|
11
минут
6
минут
|
Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін
практикада ұштастыру.
Талдау. Жаңа тақырыпқа сәйкес жұптық әңгіме
жүргізу.
|
4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды
орындап, мозайка құрастырады.
Жұпқа бөлініп, жаңа тақырыпқа сәйкес байланысты
мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсндіреді.
|
Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті
бағалау.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара
бағалау жасайды.
|
Қима қағаздар, бағалау
парақшасы
Қима қағаздар, бағалау
парақшасы
|
Жаңа сабақты
қорытындылау
|
6
минут
|
Жинақтау. «Аквариум» әдісі бойынша жаңа сабақты
қорытындылау.
|
Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып
ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады.
|
Сыныптасын критериалды бағалау.
|
|
3минут
|
Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып,
сыныптасын бағалату.
Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы
формативті бағалау.
|
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып,
бір-бірлерін бағалайды.
Басбармақты жоғары, төмен көтеріп
ынталанады.
|
Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті
бағалау.
|
бағалау парақшасы
|
3
минут
|
Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не
білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын
жазғызу.
|
Не
білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты
стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді.
|
|
Рефлексия парағы, стикер
|
1
минут
|
Үйге тапсырма беру.
|
Күнделікке жазып алады.
|
|
Күнделік
|