Т.А.Ә
және жұмыс орны
|
Жумабекова Мейра Татимановна №7 ЖОББ
мектебі
|
Пән :
биология
|
Сыныбы:
9 «A».9
«Б»
|
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Экожүйелердің ауысуы.
Адамның әрекетіне байланысты экожүйелердің ауысуы.
Агроценоздар.
|
|
Мақсаты:
Міндеттері:
|
Экологиялық білімді адамның күнделікті
өмірде пайдалану туралы мағлұматтар бере отырып, адам іс әрекетіне
байланысты экожүйенің ауысуы, агроценоз жайында кең көлемде
оқушылардың түсінік алуына ықпал жасау.
Теориялық
білімдерін өмірде қолдана алуға дағдыландыру
1.
Оқушыларды экожүйенің ауысу себептерімен таныстыра отырып ,
агрценоздар туралы білімін арттыру, түсінігін
кеңейту.
2 Оқушылардың сабаққа белсенділігіг
арттыру, ойлау, саралау, жүйелеуге бейімділіктерін
дағдыландыру.
3 Іздемпаздыққа, өз
бетінше еңбектенуге тәрбиелеу, дүниетанымын, қоршаған ортаға
көзқарасын қалыптастыру.
|
|
Күтілетін нәтижелер:
|
Жаңа тақырып туралы білімдерін
толықтырады.
Алған білімдерін өмірде қолдана
алады.
Өз
ойларын ашық айта білу, жауапкершілікті сезіне білу дағдылары
қалыптасады.
|
|
Модульдердің
кіріктірілуі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Бағалау,
АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас
ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және
көшбасшылық.
|
|
Оқулық
|
М. Қ.
Гильманов. А.Р. Соловьева. Л.Ү. Әбшенова
|
|
Уақыт
|
Мұғалімнің іс- әрекеті
|
Оқушылардың іс -әрекеттері
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
|
|
|
|
2
мин
|
Ұйымдастыру Психологиялык ахуал
«Сын есім» стратегиясын қолдану. Әр
оқушыға өзінің атының бас әріпіне сәйкес «мен қандаймын?» деген
сұраққа жауап беруін ұсынады. Сұрақтарға жауап берген соң
оқушыларға өздерінің арқаларынан қағуды және көршілерінің арқасынан
қағуды ұсынады.
|
Окушылар
өз аттарының бас әріпіне сай мен қандаймын сұрақтарына жауап
береді. Әр оқушы өзін өзі мақтап арқасынан қағады және көршісін
мақтап арқасынан қағады.
|
|
|
|
|
2
минут
|
Шағын топқа бөлу
І
топ ІІ
топ ІІІ
топ
Оқушыларга түрлі- түсті
қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлінулерін, топ ережелерін еске
түсірулерін, топ мүшелерін (топ басшы, бағалаушы, тайм киппер)
сайлап алуды ұсынады
|
Түрлі-түсті кағаздар алып, шағын топтарга
бөлінеді. Топ басшысын, бағалаушысын, тайм кипперін
сайлайды
|
мадақтау
|
Рим
сандары жазылған кағаздар. Топ аттары.
|
|
7минут
|
Білу Биологиялық диктант
1 Биогеоценоз ұғымын енгізген эколог
(1940)__________
2 Экожүйе ________ және __________
бөліктерден тұрады.
3 Ең бай экожүйе ---- экожүйесі
4 Фотосинтезді жүзеге асыратын автотрофты
өсімдіктер------
5 Тұтынушылар дегеніміз ------------
ағзалар
6 Бүлдірушілер негізінен алғанда ---------
болып саналады.
7 Бір ағзадан екінші
ағзаға энергия беру тетігі бірлестіктегі -------------- деп
аталады.
8 Экожүйенің негізгі
қасиеті--------------
9 Экожүйенің негізгі үш көрсеткіштері:
------, --------. ------
10 Белгілі түрлер жайғасқан аумақ үдерісі
------------- деп аталады.
«Миға шабуыл»
Экожүйе
деген не? Адамның әрекеттері экожүйені өзгерте ала ма?
|
Оқушылар тест сұрақтарға жауап беру
нәтижесінде бағаланып отырады
-
В.Н. Сухачев
-
Биотикалық, абиотикалық
-
Тропиктік орман
-
Түзушілер (продуценттер)
-
Гетеретрофты
-
Сапротрофтар
-
Қоректік тізбек
-
Өздігінен реттелу.
-
Түр
алуан түрлілік, популяция тығыздығы, биомасса
-
Сукцессия
|
9-10 «-5»
8- «4»
7-6-«3»
|
Бағалау парағы
Сұрақтар
Мақсат қою парағы
|
|
7
минут
|
Түсіну. Мағынаны тану
сатысы
«Джиксо» стратегиясы
Окушыларға мәтін таратып беріледі.
Оқушылар мәтінді талдап ортақ шешімге келеді. Оқушылар өз бетімен
жұмыс жасап, белсенділігін көрсетуіне жағдай жасайды
1 топ Қала
2.топ Агроценоз.
3 топ
ауылшаруашылық экожүйе
|
Бұл
кезеңде оқушылар жаңа ақпаратпен танысады. Тақырып бойынша жұмыс
істейді. Оқушылар мәтінді оқып жұпта топта талдайды, топ жетекшісі
жұмысын корғайды.
|
|
Бағалаушы
парағы
Кластер
Фломастер
|
|
7
минут
|
«Ой толғаныс»
Әр
шағын
топқа
жекелеме жұмыс ұсынады
1 топ агроценоз бен
ауылшаруашылық экожүйе салыстыру
2 топ сәйкестік тест
3 топ
эссе «Адамның әрекетіне
байланысты экожүйелердің ауысуы»
|
Әр топқа жекелеме жұмыс жасайды.
Жұмыстарын қорғайды
|
|
Интерактивті тақта. Кластер
Фломастер
|
|
10
минут
|
Колдану.
Сынақ өтем
сұрақтарын талдау
|
|
|
Бағалау
парағы
|
|
3
минут
|
Талдау Түрткі , жетелейтін
сұрақтар қою
|
Оқушылар
жауаптарын айтады
|
|
|
|
3минут
|
Бағалау Бағалау
картасындағы
балдық өлшем
бойынша топ басшыларына әр оқушыны критерилерге сай
бағалауды
ұсынады.
|
Топ
бағалаушысы әр оқушыны бағалау критерилері бойынша
бағалайды
|
|
Бағалау
парағы
|
|
2
минут
|
Үйге
тапсырма
|
62
такырып мазмұндау. Тест құру
|
|
|
|
2 минут
|
Рефлексия «ББҮ стратегиясы»
бойынша оқушыларға стикерлерге ойларын жазуды
ұсынады.
Білемін Білгім келеді Үйрендім
|
Стикерлер
арқылы оқушыларға сабактан не үйренгендерін, не білгісі
келетіндіктері мен көңіл күйлерін білдіреді.
|
|
Стикерлер
ББҮ кестесі
|
|