Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар Физика 8-сынып. 2-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
НАЗАР САЛЫҢЫЗ!
Сабақтың қысқамерзімді жоспары осы оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулықта ұсынылған шаблон негізінде жасалды.
ҚМЖ шаблоны https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020317 сілтемесінен алынды.
ҚМЖ шаблонының төменгі жағында жазылған ескертуді басшылыққа алып, шаблонда аталған тармақтар міндетті болып табылады, алайда мұғалім шеберлігіне, оқушылардың ерекшелігіне, қолжетімділігіне, қажеттілігіне қарай қосымша тармақтар қоса алатын мүмкіндігі бар екенін ескерткен.
Сондықтан да ҚМЖ-ны барынша ауқымды етіп, міндетті тармақтарға қосымша тармақтарды қосып жоспарладық.
Физика 8-сынып. 2-тоқсан
№20 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Термодинамиканың бiрiншi заңы, газдың және будың жұмысы (Пр.№ 8)
Бөлімі: |
8.2 А Термодинамика негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Термодинамиканың бiрiншi заңы, газдың және будың жұмысы (Пр.№ 8) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.2.17 – термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсіндіру. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Термодинамиканың заңдылығын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсінеді. Кейбір оқушылар істей алады: Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. |
Бағалау критерийлері |
- Термодинамикаға сипаттама береді; - Термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсінеді; - Терминдердің физикалық мағынасын түсініп, мысал келтіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Булану дегеніміз не? 2.Қатаю дегеніміз не? 3.Конденсация деген не? Мысал келтіріңдер. 4.Балқу жылуы дегеніміз не?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Газға 5кДж жылу мөлшері берілгенде, ол 2кДж жұмыс атқарды. Газдың ішкі энергиясы қалай өзгерді? 2-тапсырма: Газға 7кДж жылу мөлшері берілгенде, ол 10кДж жұмыс атқара алатындай процесс мүмкін бе? Мұндай жағдайда газдың ішкі энергиясында, температурасында нендей өзгерістер болар еді? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 8 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
10мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Газға 500 Дж жылу мөлшері берілгенде оның ішкі энергиясы 100Дж-ге кеміді. Газ қандай жұмыс істеді?
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№21 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы
Бөлімі: |
8.2 А Термодинамика негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.2.18 – термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар істей алады: Термодинамиканың заңдылығын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсінеді. Кейбір оқушылар істей алады: Жылу үдерістерінің қайтымсыздығын сипаттайды. |
Бағалау критерийлері |
- Термодинамикаға сипаттама береді; - Термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсінеді; - Терминдердің физикалық мағынасын түсініп, мысал келтіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Термодинамика деп қандай теориялық білімді атайды? 2.Термодинамика нені зерттейді? 3.Термодинамиканың бірінші заңы қалай тұжырымдалады? Қандай формуламен өрнектеледі? Оның қандай салдарлары бар?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Тақырыпты кеңінен түсінуге мүмкіндік беретін практикалық тапсырма: Үй тоңазытқышының арт жағындағы сұйылтқыш конденсаторлардың торларына қолдарыңды абайлап жанастырып, оның температурасы мен бөлме температурасының айырмашылығын сезініңдер. Қайсысының температурасы жоғары болғанын дәптерлеріңе жазып алыңдар. |
Тақырыпты түсінуге мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3 |
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№22 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жылуқозғалтқыштары(Пр.№ 9)
Бөлімі: |
8.2 А Термодинамика негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жылуқозғалтқыштары(Пр.№ 9) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.2.22 – жылу қозғалтқыштарындағы энергияның
түрленуін сипаттау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Жылуқозғалтқыштарды сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттайды. Кейбір оқушылар істей алады: Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. |
Бағалау критерийлері |
- Жылуқозғалтқыштарға сипаттама береді; - Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттайды; - Терминдердің физикалық мағынасын түсініп, мысал келтіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Термодинамиканың заңдары қандай зерттеулерге негізделген? Жүйенің энергетикалық күйін қандай тәсілмен өзгертуге болады? 2.Бу машиналары дегеніміз не? 3.Іштен жанатын қозғалтқыштарға мысал келтіріңдер.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Жылу қозғалтқыштары деп қандай қозғалтқыштарды атайды? Олардың барлығына ортақ қандай бөліктері бар? 2-тапсырма: Бу немесе газ турбинасы деп қандай қозғалтқыштарды айтады және олар қандай қозғалыс жасайды? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3 |
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Оқушыларға кері байланыс орнатады. Сұрақтарына жауап береді. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, сабақты қорытындылайды.
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Сабақты бекіту мақсатында оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. Пікір алмасады.
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор -Пікір алмасады.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Кітап
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№23 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жылу қозғалтқыштарының пайдалы
әрекет коэффициенті
(Пр.№ 10)
Бөлімі: |
8.2 А Термодинамика негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет
коэффициенті |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.2.19 – жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет
коэффициентін анықтау; |
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар істей алады: Жылуқозғалтқыштарды сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтайды. Кейбір оқушылар істей алады: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсынады. |
Бағалау критерийлері |
- Жылуқозғалтқыштарға сипаттама береді; - Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтайды; - Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсынады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Жылуқозғалтқыштар дегеніміз не? 2.Ештен жанатын дизель қозғалтқыштарының ерекшеліктері қандай? 3.Төрттактілі іштен жанатын қозғалтқыштар қалай жұмыс жасайды?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Температурасы 7°С болатын 4,4 т суды 100°С-ге дейін қыздырған. Осы судың 10%-ын буға айналдыру үшін жылу қазандығында массасы қандай мұнайды жағу керек? 2-тапсырма: Қуаты 8 кВт ПӘК-і 11% мотоцикл 1 сағатта неше литр бензин шығындайды? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Дәптер Кітап
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Жылу қозғалтқышының ПӘК-ін көтеруде ұстанатын негізгі жол қандай?
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№24 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер. БЖБ
Бөлімі: |
8.2 А Термодинамика негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер. БЖБ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Жылу машиналарын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді анықтайды. Кейбір оқушылар істей алады: Жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалайды. |
Бағалау критерийлері |
- Жылу машиналарына сипаттама береді; - Жылу машиналарын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді; - Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді анықтайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Жылу процестерінің қайтымсыздығын сипаттаңдар. 2.Суытқыш машинаның жұмыс істеу принциптері қандай? 3.Екінші текті «мәңгі" қозғалтқыш жасау мүмкін бе?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Егер қуаты 55кВт машина бір сағатта 0,31 кг бензин жұмсайтын болса, онда оның ПӘК-і қандай болды? 2-тапсырма: 100 кВт қуат өндіретін бу турбинасының жұмысы үшін бу қазанына 960 т таскөмірін жағады. Осы бу турбинасы қондырғысының ПӘК-ін анықтаңдар? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Тарауды қорытындылау мақсатында сұрақ-жауап ұйымдастырады.
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар сұрақ-жауаппен жұмыс жасайды.
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор -Пікір алмасады. Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№25 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер (Пр.№ 11)
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер (Пр.№ 11) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.1 - электр зарядын сипаттау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр зарядын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіреді. Кейбір оқушылар істей алады: Электрленудің оң және теріс әсеріне мысалдар келтіреді. |
Бағалау критерийлері |
- Электр зарядына сипаттама береді; - Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Газдың жұмысы дегеніміз не? 2.Жылуқозғалтқыштары дегеніміз не? Мысал келтіріңдер. 3.Жылу машинасының пайдалы әрекет коэффициентін сипаттаңдар.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Заттардың электрленуі және электр күші деген атаулар қалай пайда болды және нені білдіреді? 2-тапсырма: Жанастыру арқылы электрлендіру тәсілі деп қандай тәсілді айтады? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Өткізгіштер мен диэлектриктер және шала өткізгіштер деп қандай заттарды айтады?
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№26 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi, Кулон заңы, элементар электр заряды
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi, Кулон заңы, элементар электр заряды. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.4 электр зарядының сақталу заңын түсіндіру. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр зарядының сақталу заңын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi мағынасын түсінеді. Кейбір оқушылар істей алады: Кулон заңы мен элементар электр зарядын сипаттайды. |
Бағалау критерийлері |
- Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi мағынасын түсінеді. - Кулон заңы мен элементар электр зарядын сипаттайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Денелердің электрленуі дегеніміз не? 2.Электр зарядын сипаттаңдар. 3.Өткізгіштер мен диэлектриктерге мысал келтіріңдер.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Зарядтары 1 кулоннан болатын екі нүктелік заряд вакуумда бір-бірінен 1 км арақашықтықта орналасса, олар қандай күшпен әрекеттеседі? 2-тапсырма: «Кулон" бірлігінің физикалық мағынасын қалай түсіндіруге болады? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Аттас, әраттас зарядтардың арасындағы кулон күштері қалай бағытталады?
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№27 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi, Кулон заңы, элементар электр заряды (Пр.№ 12)
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi, Кулон заңы, элементар электр заряды (Пр.№ 12) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.5 - Кулон заңын есептер шығаруда қолдану. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр зарядының сақталу заңын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi мағынасын түсінеді. Кейбір оқушылар істей алады: Кулон заңы мен элементар электр зарядын сипаттайды. |
Бағалау критерийлері |
- Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi мағынасын түсінеді. - Кулон заңы мен элементар электр зарядын сипаттайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Зарядтардың сақталу заңы қалай тұжырымдалады? 2.Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесу заңын кім ашты? Бұл заң қалай оқылады және қалай өрнектеледі?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Кез-келген орта үшін Кулон заңы қалай жазылады? Ортаның диэлектрлік өтімділігі нені білдіреді? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Ақ парақ Дәптер |
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор -Пікір алмасады.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№28 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.6 - электр өрісі ұғымының физикалық
мағынасын түсіндіру және оның күштік сипаттамасын анықтау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Кейбір оқушылар істей алады: Біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептейді. |
Бағалау критерийлері |
- Электр өрісіне сипаттама береді; - Электр өрісі ұғымын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. - Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Электр заряды дегеніміз не? 2.Кулон заңы дегеніміз не? Ол қалай өрнектеледі? 3.Электр зарядының сақталу заңын түсіндір.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Зарядтары q және -q болатын екі нүктелік заряд бір-бірінен r арақашықтықта орналасқан. Оларды қосатын түзудің тең ортасында орналасқан нүктедегі екі зарядтың туғызған электр өрісінің кернеулігін сызып көрсетіңдер және жалпы түрде есептеп шығарыңдар. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Электр өрісінің ақиқаттығын қандай тәжірибелер дәлелдейді? Мысал келтіріңдер.
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№29 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі (Пр.№ 13)
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі (Пр.№ 13) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.8 - электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Кейбір оқушылар істей алады: Біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептейді. |
Бағалау критерийлері |
- Электр өрісіне сипаттама береді; - Электр өрісі ұғымын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. - Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Электр өрісі деп нені атайды? Ол ақиқаттығын қалай көрсете алады? 2.Электр өрісі көрнекі түрде қалай сипатталады?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Оқшауланған нүктелік зарядтың 1 м арақашықтықтағы өрісінің кернеулігі 32Н/Кл. Осы өрістің зарядтан 8 м арақашықтықтағы кернеулігін анықтаңдар. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3 |
Слайд Ақ парақ |
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Пікір алмасады
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№30 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы, БЖБ
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы, БЖБ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.9 – потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсіндіру. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр өрісінің потенциалын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Электр өрісінің потенциалдар айырымын ұғынады. Кейбір оқушылар істей алады: Потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсінеді. |
Бағалау критерийлері |
- Электр өрісін сипаттайды. - Электр өрісінің потенциалының мағынасын түсінеді; - Потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсінеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру 8мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Потенциал дегеніміз не? 2.Электр өрістерінің суперпозиция принципі деп нені атайды?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: 20 нКл зарядты потенциалдары 700 В нүктеден 200 В нүктеге дейін жылжытқанда өріс қандай жұмыс атқарады? 2-тапсырма: Электр өрісі қандай физикалық шамалармен сипатталады? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Сызғыш Ақ парақ
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Электр зарядының сақталу заңын жазыңдар. Электр өрісінің кернеулігін қалай анықтайды?
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
№31 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электрсыйымдылық конденсатор(Пр.№14 )
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Электрсыйымдылық конденсатор(Пр.№14 ) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.10 – конденсаторлардың құрылысын және қолданылуын сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электрсыйымдылықты сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Электрсыйымдылық конденсаторды сипаттайды. Кейбір оқушылар істей алады: Конденсаторлардың құрылысымен танысады. |
Бағалау критерийлері |
- Электрсыйымдылық конденсаторды сипаттайды. - Конденсаторлардың құрылысымен танысады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
8 мин.
Өткен тарауды тексеру 9мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Электр өрісінің потенциалы дегеніміз не? 2.Потенциалдар айырымын сипатта.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Конденсаторлардың электр сыйымдылығы деп қандай физикалық шаманы айтады және ол қандай бірлікпен өлшенеді? 2-тапсырма: Жазық конденсаторлардың электр сыйымдылығы қалай анықталған және қандай шамаларға тәуелді? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд Дәптер
|
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
8мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Конденсаторлар не үшін қолданылады? Олардың ортақ құрылымдары қандай?
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |