Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар, Кейіпкерлердегі анимация , 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар, Кейіпкерлердегі анимация , 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 9 сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2021
905
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:____________________ Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім: Python программалау тілінд алгоритмдерді программалау


70 ЖББОМ

Педагогтің аты-жөні

Утегенова М.Е

Күні:

28.04.2021ж

Информатика

Сынып: 9 «А», 9 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§ 28.Кейіпкерлердегі анимация.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.3 PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу

9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;

Сабақтың мақсаты

PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сыныппен сәлемдесу. .

  1. 1 Python-дағы кітапхана, модульдегеніміз не?

  2. 2.PyGame модульдерінің типтері қан дай?

3.РyGame модульдері қалай тағайындалады?


сұрақтарға жауап береді



смайлик

арқылы мадақтау, қолдау

оқулық

Сабақтың ортасы



for event in pygame.event.get() циклдік ко мандасын дәптерге жазыңдар




Компьютермен жұмыс.

1. Scratch программасында мысық спрайтын кітапханадағы басқа спрайтпен алмастырыңдар. Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фонды таңдап, ауыстырып көріңдер.

2. Блоктар политрасынан қозғалыс блогы арқылы

кейіпкерді қозғалысқа келтіріңдер.

3. Қадам санын өз қалауларыңша енгізіңдер.

4. Кейіпкер сахна соңына жеткенде оны кері қайтару

керек.


www.bilimland.kz

білім беру платформасынан сабақтың түсіндірмесін көруге бағыт беру Онлайнмектеп тапсырмалары

сұрақ - жауап арқылы кері байланыс жасап тапсырмаларды орындауға бағыт беру, қолдау көрсету


әр оқушы оқулықтағы, қосымша берілген материалдағы ақпаратпен танысады, түсінгендерін, қажетті ақпараттарды дәптерге жазады.



Компьютер

мен жұмыс






ерілген тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді


















смайлик

арқылы мадақтау, қолдау

оқулық

www.bilimland.kz

білім беру платформасы

ONLINEMEKTEP








Сабақтың соңы

кері байланыс, рефлексия

ONLINEMEKTEP тапсырмаларын аяқтау

Оқушылар кері байланыс жасайды



оқулық ONLINEMEKTEP















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!