Бекітемін:____________________ Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: Python программалау тілінд алгоритмдерді программалау |
№70
ЖББОМ |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Утегенова М.Е |
|
|
Күні: |
28.04.2021ж |
|
|
Информатика Сынып: 9 «А», 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.3 PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу 9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың
басы |
Сыныппен сәлемдесу. .
3.РyGame модульдері қалай тағайындалады? |
сұрақтарға жауап береді |
смайлик арқылы мадақтау, қолдау |
оқулық |
|
Сабақтың
ортасы |
for event in pygame.event.get() циклдік ко мандасын дәптерге жазыңдар
Компьютермен жұмыс. 1. Scratch программасында мысық спрайтын кітапханадағы басқа спрайтпен алмастырыңдар. Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фонды таңдап, ауыстырып көріңдер. 2. Блоктар политрасынан қозғалыс блогы арқылы кейіпкерді қозғалысқа келтіріңдер. 3. Қадам санын өз қалауларыңша енгізіңдер. 4. Кейіпкер сахна соңына жеткенде оны кері қайтару керек. білім беру платформасынан сабақтың түсіндірмесін көруге бағыт беру Онлайнмектеп тапсырмалары сұрақ - жауап арқылы кері байланыс жасап тапсырмаларды орындауға бағыт беру, қолдау көрсету |
әр оқушы оқулықтағы, қосымша
берілген материалдағы ақпаратпен танысады, түсінгендерін, қажетті
ақпараттарды дәптерге жазады. Компьютер мен жұмыс ерілген тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді |
смайлик арқылы мадақтау, қолдау |
оқулық білім беру платформасы ONLINEMEKTEP
|
|
Сабақтың соңы |
кері байланыс, рефлексия ONLINEMEKTEP тапсырмаларын аяқтау |
Оқушылар кері байланыс жасайды |
|
оқулық ONLINEMEKTEP |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар, Кейіпкерлердегі анимация , 9 сынып
Қысқа мерзімді жоспар, Кейіпкерлердегі анимация , 9 сынып
Бекітемін:____________________ Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: Python программалау тілінд алгоритмдерді программалау |
№70
ЖББОМ |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Утегенова М.Е |
|
|
Күні: |
28.04.2021ж |
|
|
Информатика Сынып: 9 «А», 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.3 PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу 9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың
басы |
Сыныппен сәлемдесу. .
3.РyGame модульдері қалай тағайындалады? |
сұрақтарға жауап береді |
смайлик арқылы мадақтау, қолдау |
оқулық |
|
Сабақтың
ортасы |
for event in pygame.event.get() циклдік ко мандасын дәптерге жазыңдар
Компьютермен жұмыс. 1. Scratch программасында мысық спрайтын кітапханадағы басқа спрайтпен алмастырыңдар. Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фонды таңдап, ауыстырып көріңдер. 2. Блоктар политрасынан қозғалыс блогы арқылы кейіпкерді қозғалысқа келтіріңдер. 3. Қадам санын өз қалауларыңша енгізіңдер. 4. Кейіпкер сахна соңына жеткенде оны кері қайтару керек. білім беру платформасынан сабақтың түсіндірмесін көруге бағыт беру Онлайнмектеп тапсырмалары сұрақ - жауап арқылы кері байланыс жасап тапсырмаларды орындауға бағыт беру, қолдау көрсету |
әр оқушы оқулықтағы, қосымша
берілген материалдағы ақпаратпен танысады, түсінгендерін, қажетті
ақпараттарды дәптерге жазады. Компьютер мен жұмыс ерілген тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді |
смайлик арқылы мадақтау, қолдау |
оқулық білім беру платформасы ONLINEMEKTEP
|
|
Сабақтың соңы |
кері байланыс, рефлексия ONLINEMEKTEP тапсырмаларын аяқтау |
Оқушылар кері байланыс жасайды |
|
оқулық ONLINEMEKTEP |
шағым қалдыра аласыз













