Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
|
2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды
дамытуға ақпарат жинау
2.2.3.1 Әртүрлі тәсілдермен
материалдарды және
компоненттерді өлшеу,
белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау,
қосу және
біріктіру
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі.
Қажетті құрал – жабдықтарын
түгендеу.
Қауіпсіздік ережесін еске
түсіру.
Көркем еңбек сабағы тек сурет
салуды ғана емес, сонымен қатар еңбекшіл, қолынан іс келетін икемді
болуды қажет етеді. Қандай пішіндерді білетінін естеріне
түсіндіреді. Оларды атайды.
Матрицалар мен ол арқылы
жасалған суреттерді көрсету. Суреттегі бейнелер қандай жолмен
жасалғанын сұраймын. Суреттерді
талқылау.
|
Матрицаны қолдану арқылы
безендірілген суреттер
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Балалар міне біз кез келген
материалдармен, жемістер мен көкөністерден де жұмыс жасай аламыз.
Тіпті жұмыс жасап қана қоймай олармен біз сурет сала да аламыз.
Ондай заттардан сурет салуды матрицалармен жұмыс деп
атайды.
Ендеше бүгінгі сабақта
матрицалармен сурет салатын боламыз. Ол өте қызық. Матрица деген
не? Матрица деген ол таңбалар. Алдымен осы матрицаларды, яғни
таңбалар жасап аламыз. Оларды картоптан, сәбізден, алмадан, асқабақ
қабығынан жасауға болады. /жасалған матрицаларды көрсету/. Әртүрлі
суреттер салу үшін осылардан әртүрлі фигуралармен, қарапайым
пішіндер жасап аламыз. Содан соң қоймалжың су бояуды пайдалана мыз.
Алдымен бояуды өзінің тақтайшасына езіп дайындаймыз да, сол бояуға
дайын піші німізді батырып аламыз. Енді әбден жұққаннан соң алып
сурет салатын альбомға бастырамыз. Бастырғанда манағы пішініміз
пайда болады. Дайын болған суреттің сыртынан фламастер, маркерлер
пайдалану арқылы жан жағын әдемілік үшін жинақтау мақсатында сызып
шығамыз. Осылайша бірнеше қайтара бастыру арқылы әртүрлі суреттер
салуға болады. Әртүрлі өшіргіш, бөтелке қақпағы мен түйме, қалманың
қақпағы, тіпт і балалардың саусақтары мен алақаны да матрица
болды.
Матрицаны картоптан жасау оңай
екенін айтып, оқушыларға ата-аналарымен бірге және қауіпсіздік
ережесін сақтай отырып жасау керектігін
ескертемін.
Балалардан суреттегі бейнелер
қандай жолмен жасалғанын айта ала ма екенін сұраймын. №1 жұмыс
дәптерінің 22-23 – беттеріндегі тапсырмаларды
талқылаймыз.
Практикалық жұмыс (жеке
жұмыс, 20 минут): Тапсырманы
түсіндіру.
Бұл тапсырманы орындамас
бұрын алдын-ала сұрақтарды
талқылаймыз:
Түйін
сәттері:
Қандай түстерді фонға
таңдауға, қандай түспен заттарды бейнелеуге
болады?
Практикалық жұмыс барысында
оқушыларды бақылап отыру қажет. Жұмысты ұқыпты жұмыс істеу
қажеттігін ескертіп отыру керек.
Дескриптор:
|
Оқулық, №1 жұмыс
дәптері
Матрицалар
Пішіні әртүрлі өшіргіш,
төбесінде өшіргіші бар қарындаштар, күзгң жапырақтар, өлшемі мен
пішіні әртүрлі түймелер, бөтелке
қақпақтары.
|