Қысқа мерзімді жоспар «Механикалық қозғалыс» 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар «Механикалық қозғалыс» 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Механикалық қозғалыс деп денелердің кеңістікте уақыт өтуіне қарай бір-бірімен салыстырғандағы орын ауыстыруларын айтады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сынып: 9

Пән мұғалімі:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Механикалық қозғалыс .

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.1.1 Материялық нүкте, санақ жүйесі, механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы ұғымдарының мағынасын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

қозғалыс материяның ажырамас бөлігі жайлы мағлұмат алады

қозғалыс заңдарының

Табиғаттағы денелердің орын ауыстыруына байланысты туындайтын механикалық қозғалыс туралы білім беру;

Бағалау критерийі

1.Траектория, жол, орын ауыстыру шамаларының

физикалық мағынасын біледі

2. Денененің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы

кезінде қалдырған іздерінің жағдайларға қарай түрліше

аталуын біледі.

3. Дененің кез келген уақыт мезетінде бастапқы орны мен

соңғы орнын қосатын кесіндінің және жолдың ұқсастығы мен

айырмашылығын ажырата алады.

4.Олардың белгіленуі мен өлшем бірліктерін жаза алады.


Тілдік мақсаттар








Термин: Траектория, жол, орын ауыстыру

Терминология

қ\с

қазақша

орысша

ағылшынша

1

траектория

трактория

trajectory

2

жол

путь

distance

3

Орын ауыстыру

перемещение

movement



Құндылықтарға

баулу

Еңбек өнімділігін арттыру үшін өнеркәсіпте біз траектория, жол, орын ауыстыруды үнемі өзгертіп отыруымыз керек

Пәнаралық байланыс

Математика, бейнелеу (Сызбаларды математика мен бейнелеу өнері пәндерінде салып көрген)

Алдыңғы білім



Математика,бейнелеу пәнінен ғылыми жаратылыстану пәндерін оқу обьектілерімен таныс(жүрілген жол,қалдырған із т.б )

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру

.Сәлемдесу

.Оқушыларды түгелдеу

.Жағымды ахуал туғызу әрі үй тапсырмасын тексеру

.Миға шабуыл»

Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)

  1. 8-сынып курсын еске түсіріп шолу жасау



Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Физика ғылымында дененің қозғалғанын қалай білеміз?

  2. Механикалық қозғалыс дегенді қалай түсінесіңдер?

  3. Материя дегенді қалай түсінесіңдер?










Сөздер жазылған қима қағаздар

Сабақтың ортасы




Жаңа сабақты түсіндіру

Бұл суретте А нүктесінен В нүктесіне қарай қозғалған жаяу адам мен автомобиль кескінделген.Олар В нүктесіне әр түрлі сызықтардың бойымен қозғала отырып жетеді.

Жалпы физика ғылымында дененің қозғалғанын және орын ауыстырғанын басқа бір денемен салыстыру арқылы біледі.

М еханикалық қозғалыс салыстырмалы болғандықтан, әр түрлі координаталық санақ жүйесінде дененің жылдамдығы Галилей түсіндірулерімен анықталады. r=r1+r2 ;2yt u=u1+u2 мұндағы r, u сәйкесінше қозғалмайтын санақ жүйесіндегі радиус-вектор мен жылдамдық «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісін пайдаланып оқшыларға тапсырма беремін.Бұл тапсырманы бере отырып жеке,жұппен,топпен жұмыс істеу барысында іздену дағдыларын қалыптастырамын



1 Траектория...............................

Жол............................................

Орын ауыстыру.......................

2. Айдың Күнмен салыстырғанда Жер

орбитасымен траекториясы қандай?

3. Автомобиль жолаушылап келген соң есептеуіш

көрсетуі 12 км көрсетіп тұр.Осы қашықтық

орын ауыстыру ма,әлде жол ма,траектория ма?





ІІ. «Егер 5 минутыңыз болса» әдісі

1.Футбол ойнын бақылай отырып ,шабуылшының ойын

кезінде шамамен 8км жүгіретіні анықталды. Осы

қашықтық орын ауыстыру ма,әлде жүрілген жол ма?



2.Лифт 11-ші қабаттан 5 ші қабатқа түсті,сәлден соң 8-ші

қабатқа көтерілді.Бір қабат биіктігін 4 м деп

есептеп,лифтінің жүрген жолын және орын ауыстыруын

табыңдар?

3. Айдың Жермен салыстырғандағы қозғалысы

қандай?

Топтық жұмыс .

1-есеп.

Велосипедші еңіске қарай 0,5м/с2 үдеумен қозғалып келеді.

Егер велосипедшінің бастапқы жылдамдығы 6 м/с-қа тең болса, 0,1 мин өткенде оның жылдамдығы қандай болады?

2-есеп.

Тыныштық күйден 0,2 м/с2 үдеумен қозғала бастаған автомобиль қанша уақыт ішінде 10 м жол жүреді?

3-есеп.

Велосипед дөңгелегінің радиусы 40см. Егер дөңгелек 100 айн/мин жасайтын болса, онда велосипедшінің жылдамдығы қандай?




ІІІ. Сергіту сәті « Серпілген сұрақ» әдісі

(мұғалім оқушыға сұрақ қойып допты лақтырады оқушы жауап беріп келесі оқушыға сұрақ қойып лақтырып ойынды жалғастырады)

1 Қозғалыс кезінде дененің соңында қалдырған ізі?

2. Айналма әткеншек тепкен баланың қозғалу траекториясы қандай?

3. Жазу кезіндегі қарындаш қозғалысы қозғалыстың қай түріне жатады?

Сыни ойлау,салыстыра отырып қорытынды жасау дағдыларын қалыптастырамын

. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген формулаларды түсіндіреді










Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

. Жеке жұмыс «жалғасын тап» (11 минут)

  1. Салыстыру дегеніміз.....................................................................

  2. Қозғалыстың салыстырмалылығы..................................................

  3. Галилей түсіндірулері..................................................

  4. Кинематикада галилей түсіндірулерінің белгіленуі.......................................................

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)




















































































Оқулық, есептердің шарты түсірілген флипчарт,





Оқулықта

ғы берілген практика

лық тапсырма

Дескриптор


1.Траектория, жол, орын ауыстыру шамаларының

физикалық мағынасын білді;



2. Денененің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы

кезінде қалдырған іздерінің жағдайларға қарай түрліше

аталуын білді;

3. Дененің кез келген уақыт мезетінде бастапқы орны мен

соңғы орнын қосатын кесіндінің және жолдың ұқсастығы

мен айырмашылығын ажырата алды;

4.Олардың белгіленуі мен өлшем бірліктерін жаза алады



Сабақтың соңы


Пысықтау.

  1. Табиғатта абсолют тыныштықта тұратын дене бола ма?

  2. Тыныштықтың салыстырмалы болатынын қандай мысалмен түсіндіруге болады?

  3. Ғылымда материя деп нені айтады?

  4. Оның негізгі қасиеті қандай?

  5. Материяның қасиеттерін сипаттайтын заңдар қалай тағайындалады?


Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.


«БББ кестесі»

Білемін

Білгім келеді?

Білдім





Кесте, стикер


Үй тапсырмасы

Өздерінің күнделікті мектеп пен үй арасындағы қозғалыс траекториясын сызу және есептеп келу.

күнделік

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Математикаі сабағында

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2019
10307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі