Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар: Пирамида және қиық пирамида көлемдері. 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар: Пирамида және қиық пирамида көлемдері. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған сабақ жоспар, жаңартылған бағдарлама 11 сынып геометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
1197
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Денелердің көлемдері


Мектеп: Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні

Алиева Гулжан Аманкулкызы

Сынып: 11-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


Пирамида және қиық пирамида көлемдері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.3.13- пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын білу және оларды есептер шығаруда қолдану;


Сабақ мақсаттары


  • пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын білу;

  • пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын түсіну;

  • пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын есептер шығаруда қолдану;

Бағалау критерийі

  • пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын біледі;

  • пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын түсінеді;

  • пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын есептер шығаруда қолданады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • пирамида мен қиық пирамиданың қасиеттерін сипаттайды және ажыратады;

  • берілген теореманы тұжырымдайды және дәлелдейді;

Лексика және терминологияны қолдану:

Пирамида, қиық пирамида, аудан, көлем, табан, биіктік, апофема

Диалогқа арналған тіркестер:

  • Пирамида мен қиық пирамида көлемдерін табу үшін ... формулалын пайдаланамыз.

  • ... формуланы пайдаланып есепті шығарамыз.

Құндылықтарды

дарыту

Оқушыларды патриотизге баулу және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Тарих, география, алгебра, халықтық педагогика

Бастапқы білім


Пирамида түрлері, элементтері. Көпбұрыш аудандарының формулалары. Пирамида және қиық пирамида фигураларын кескіндеу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

4 мин

























5 мин






Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Байырғы қазақтың аудан, көлем өлшем-бірліктерін: мысалы, аудан бірліктерін – «оймақтай» («алақандай», «сырмақтай»...); көлем бірліктерін – «бармақ басындай» («торсықтай», «тең» ...) еске түсіру арқылы психологиялық ахуал орнатып, оқушылардың назарын сабаққа аударамын.

Топқа бөлу «Мозайка» әдісін қолданып, сыныпты екі топқа бөлемін. Оқушыларға түрлі пішіндегі қиындыларды ұсынамын, олар қалаған пішіндегі қиындыны алып, кеңістік денесін құрастырады. Пирамида құрастырғандар бірінші «Пирамида» тобына, қиық пирамида құрастырғандар екінші «Қиық пирамида» тобына бірігеді.

Сабақ барысында әр тапсырмадан кейін төмендегі фигураларды пайдаланып, бағалап отырамын.


Үй тапсырмасы
Өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында пирамида және қиық пирамида түрлерін, элементтерін және табан аудан формулаларын (үшбұрыш, төртбұрыш, т.б.) қайталап, осы сабақта қолдану. Екі топ өздерінің аттарын қорғайды.













Түрлі-түсті кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы

5 мин





8 мин





































15 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақты игеру үшін оқушыларға бейнежазбаны ұсынып, түсіндіремін.

Топтық жұмыс «Шағын дәріс» әдісі арқылы топтық жұмыс беремін. «Пирамида» тобына

«Қиық пирамида» тобына

Дескриптор:

  • фигураны кескіндейді;

  • пирамида және қиық пирамида табан аудандарын табады;

  • формуласын қолданып, есептеуді орындайды.

Оқушылар Бейбітшілік пен келісім сарайы туралы өз білгендерімен бөліседі. (Бейбітшілік пен келісім сарайы теңқабырғалы 133 үшбұрыштан құрастырылған және ол Қазақстан Республикасын мекендейтін 133 ұлттардың ынтымақтастығын білдіреді.)

Қорытынды

«Стикердегі диалог» әдісін қолданамын. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалардан құралған жеке жұмыстар беремін. І деңгей

  1. Дұрыс төртбұрышты пирамиданың табан ауданы 7 см2, биіктігі 10 см болатын пирамиданың көлемін тап.

  2. Дұрыс үшбұрышты пирамиданың табан ауданы 11 см2, биіктігі 18 см болатын пирамиданың көлемін тап.

  3. Пирамиданың табаны паралеллограмм. Оның ауданы 6 см2, биіктігі 4 см. Пирамиданың көлемін тап.

Дескриптор:

  • фигураны кескіндейді;

  • көлемнің формуласын қолданып, есептейді.

ІІ деңгей



Дескриптор:

  • фигураны кескіндейді;

  • пирамиданың табан ауданын табады;

  • көлемнің формуласын қолданып есептейді.

ІІІ деңгей

Дескриптор:

  • фигураны кескіндейді;

  • үлкен табан ауданын табады;

  • кіші табан ауданын табады;

  • көлемнің формуласын қолданып есептейді.

Жылдам орындаған оқушыға қосымша тапсырмалар әзірлеймін.



https://youtu.be/H2bgbfVYdEY







Геометрия 11 сынып. Алматы «Мектеп» 2020ж. 158 бет.













































Геометрия 11 сынып. Алматы «Мектеп» 2020ж. 156 бет.

Сабақтың соңы

3 мин








Рефлексия

«Ұстазға хат» әдісін қолданып, кері байланыс жасаймын.

Үй жұмысы: №26.4 есеп





Геометрия 11 сынып. Алматы «Мектеп» 2020ж. 156 бет.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша материал дайындау. Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар дайындау.

Түрлі фигуралар арқылы , мадақтау сөздер арқылы, жест арқылы бағалаймын.

Оқушылар құрал-жабдықтарды пайдаланғанда қауіпсіздік ережесін есте сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?



Жеткізбесе, неліктен?



Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?



Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?



Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!