Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан қалалары (1-тоқсан.1-бөлім.)

    Дағды

    Айтылым және оқылым

    Оқыту мақсаттыры

    4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу.

    4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу.

    4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру.

    Тілдік міндеттер

    оңтүстік, солтүстік, батыс, шығыс, орталық сөздерін меңгерту. «Қайда?» сұрағына сәйкесінше жауап бере білуге үйрету.

    Алдыңғы білім

    (алғашқы сабақ)

    Сабақтың барысы

    С.кезең.і



    Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

    уақыты

    Қар.қат

    Оқыту ресурстары

    Кіріспе

    Мұғалім оқушыларға кіріспе әңгіме арқылы сабақ тақырыбын ұғындырады. Жазғы демалыс кезінде Қазақстанның қандай аймақтарында немесе қалаларында болғандығы туралы қызықты әңгіме өрбітеді. Әңгімелеу барысында барған жерінің 2-3 суретін көрсетеді, қалалардың атын карточкаларға жазып, тақтадағы картаға орнатады. Сонымен қатар мұғалім өзі әңгімелеу барысында оқушылардың оңай түсінуі үшін және алдағы тапсырманы орындауда басшылыққа алуы үшін үлгі болатындай сөйлемдер құрылымын (шаблонын) қолданады.

    2 мин
















    Мұғ-Сынып

    Қазақстанның қалалары көрсетілген карта.

    Оқулық.

    Сөйлемнің шаблондары.

    Оқушылар келесі кезекте оқулықтың «Кел, сөйлесейік» айдарымен берілген тапсырмасын орындауға жұмылдырылады. Ол үшін алдымен мұғалім қасына бір оқушыны алып сөйлесім үлгісін көрсетеді. Оқушылар жұппен немесе үшеуден бірігіп топпен сұрақтарды талқылайды. Мұндай жұмыс барлық сынып алдында жауап беруге өз тобы арасында дайындалуға мүмкіндік береді. Мұғалім оқушыны сынып алдында қымсынбай жауап бере алуына жетелейді. Тапсырманың орындалу барысында мұғалім топтарды аралап қолдау көрсетеді, түзету, бағыттау, шаблондарды қолдана білуге үйрету жұмыстарын жүргізеді.

    3-мин














    Топтық жұмыс


    Негізгі бөлім

    Мұғалім өзінің байқап, бағамдауы бойынша үлгі бола алатын қабілеті жоғары балаларды ортаға шақырып, тапсырмаға сай өзі туралы айтып беруін сұрайды.

    5 мин

    Жеке

    Оқулықтағы сөйлесім үлгісі.

    Оқулықта ұсынылған «Көрсет және айт» айдарымен берілген тапсырманы орындамас бұрын мұғалім оқушылардан олардың қандай қалаларды білетінін сұрайды. Дер кезінде қала атауларының дұрыс айтылуына ден қояды.

    5 мин

    Мұғалім - сынып

    оқулық

    Келесі оқулықта берілген картаға оқушылардың қараулары сұралып, ол қалалардың қай аймақта орналасатыны туралы талқылайды. Осы тұста жаңа сөздер үйретіледі. Оқушылар дүниетану сабағында алған білімдерін қолданады.

    3 мин

    Мұғалім-сынып

    Бағыт көрсетілген

    плакат не сурет.

    «Ойланайық» тапсырмасы Қазақстанның қалаларының атауын жаттату мақсатында немесе олардың қай аймақта орналасқанын есте сақтаулары үшін ұйымдастырылады. Тапсырманың оқулықтағы нұсқасы бойынша оқушы картаға қарап алып, есінде қалған қалалардың қай аймақта орналасқанын айтып беруі тиіс. Бұл тұста тапсырманы басқаша түрлендіріп ұсынуға да болады. Оқушыларға қалалар атауы жазылмай берілген картаны белгілеу немесе оны нұсқап айту сұралады.

    5 мин

    Жеке ж. Жұпт. ж.

    Сынып

    Оқулық. Карта.

    Қалалары көрсетілмеген картаның сұлбасы.

    «Оқы» айдарымен берілген мәтінді оқып, оқушылар бос орынға қажетті сөздерді қояды. Оқушылар алдымен мәтінді жеке оқиды, оны көршісімен салыстырып тексереді. Сынып болып үшінші мәрте тексереді.

    7 мин

    Жеке ж.

    Жұпт.ж.

    Сынып

    оқулық

    Оқулықтың келесі тапсырмасы орындалады. Оқушылар әр кейіпкер туралы мәліметті естеріне сақтағаны бойынша рөлдік ойынға қатысып, диалогқа түседі. Сөйлесім барысында осы сабақта үйренген жаңа сөздерін қолданады.

    5 мин

    Топттық жұмыс

    (4оқушы)

    оқулық

    Сабақты пысықтау мақсатында жаттығу жұмысы орындалады. Тапсырма ауызша орындалады.

    2 мин

    Жеке ж.

    Жұптық жұмыс

    оқулық

    Қор. бөлім

    Оқушыларға үйдің суреті бар карточка үлестіріледі. Мұғалім өзен суретін алып: «Өзен қай жақта орналасқан?», - деген сауал тастайды. Оқушылардың білімі қаншалықты деңгейде қалыптасқаны бағаланады. Мұғалім бір минут уақыт ішінде , оқушылардан өткен сабақ туралы кері байланыс алады.

    3 мин


    Сынып-мұғалім

    Үйдің суреті

    Қосымша ақпарат

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар бағытты тыңдап, суреттен көріп түсінеді.

    • Жаңа сөздерді қолданып сұраққа жауап бере алады.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?


    Бүгін оқушылар нені үйренді?


    Оқыту ортасы қандай болды?


    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не?

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?

    Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметтер немесе сыныптағы жекелеген оқушылар туралы қандай ақпаратты алдым?















































    Сабақтың тақырыбы

    Бурабайда (1-тоқсан.1-бөлім.)

    2-сабақ

    Дағды

    Айтылым, грамматикалық норма

    Оқыту мақсаттыры

    4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу.

    4.5.1.2 . көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану.

    Тілдік міндеттер

    аудан, орталық, алыс, еркін

    Алдыңғы білім

    Қазақстан қалалары

    Сабақтың барысы

    С.кезең.і



    Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

    уақыты

    Қар.қат

    Оқыту ресурстары

    Кіріспе

    «Кел,ойнайық!» тапсырмасы алдыңғы білімді жаңа біліммен ұштастыру және білім мен түсінікті жетілдіру ретінде оқушылардың айтылым дағдысын дамытуға арналған. Тапсырма жұпта орындалады. Тапсырманы орындату барысында «Кім білгір?» әдісін қолдануға болады. Қағаз қиындысына 1-ден 16-ға дейінгі сандар жазылып, оқушылар санға сәйкес сұраққа жауап береді.

    1.Сен қайда тұрасың?

    2.Сенің көшеңде ескерткіш бар ма?

    3.Кемені қай қалада жасайды?

    4.Сенің ата-әжең қай қалада тұрады?

    5.Қай аймақта түйені көп өсіреді?

    6. «Медеу» мұзайдыны қай аймақта орналасқан?

    7.Атырау қаласы қайда орналасқан? т.б

    Сұрақты бір оқушы жұбына қояды, екінші оқушы сұрақты мұқият тыңдап, сұраққа жауап береді. Сұраққа барынша жылдам әрі қатесіз жауап берілуі керек.

    Мұғалім оқушылардың жауаптарын бақылап отырады. Мұғалім оқушыларды мадақтау сөздері арқылы бағалайды. «Жарайсың!», «Өте жақсы!», «Тамаша!», «Жақсы!», «Нашар», «Талпын», «Жауабыңды толықтыр!» т.б. (мұғалімнің қалауы бойынша)

    2 мин
















    Мұғ-Сынып

    Бурабай тауының суреті



    Оқулық



    Сөйлемнің шаблондары, қима қағаздар

    «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім грамматиканы қолданыстық тұрғыда меңгертеді. Алдымен оқушыларға –да/-де, -та/-те жалғауларының дұрыс жалғану реті көрсетілген кесте көрсетіледі. Мұғалім кестедегі ережені басшылыққа ала отырып, «Сәйкесін тап» әдісі бойынша оқушылар сөздер мен жалғауларды сәйкестендіреді.





    -да



    -де

    Қайда?

    Астана

    Атырау

    Шымкент

    Оңтүстік

    Шығыс

    Орал

    Өскемен

    Өлке





    -та



    -те

    Мұғалім оқушыны сынып алдында қымсынбай жауап бере алуына жетелейді. Тапсырманың орындалу барысында мұғалім топтарды аралап қолдау көрсетеді, түзету, бағыттау, кестені қолдана отырып, білуге үйрету жұмыстарын жүргізеді.

    3-мин















    Топтық жұмыс













    Жалғаулар жазылған үлестірмелі кестелер

    Негізгі бөлім

    Мұғалім оқушыларға «Бурабайдың» суретін көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қойылады: Бұл қай жер? Бұл жер туралы не білесіңдер? Сендер Бурабайда болдыңдар ма? Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болған соң, Бурабай туралы қысқаша мәлімет береді.

    Қосымша мәлімет:

    Бурабай Көкшетаудағы ең әсем жер. Бурабай көлі емдік қасиетімен танымал. Суы таза, жұмсақ, тұщы. Бурабайда демалыс орындары көп. Бурабай аудан орталығынан алыс. Адамдар Бурабайға демалу үшін барады.

    5 мин

    Жеке



    Бурабай көлінің таулардың орманның, демалыс орындарының

    суреттері.

    Оқулықта ұсынылған «Жаттығайық» айдары бойынша диалогтегі сөздерге «Қайда?» сұрағын қойып, тиісті жалғауды жалғайды. Мұғалім оқушылардың «Қайда?» сұрағына дұрыс жауап беруі мен, тиісті жалғаулардың дұрыс жалғануын бақылайды, оқушылардың қателерін өздеріне түзеттіреді.

    5 мин

    Мұғалім - сынып





    оқулық

    «Кел сөйлесейік!» айдары бойынша оқушылар оқулықтағы суретке назар аудара отырып, рөлдік ойынға қатысады және Еркін ағаймен танысады. Осы тапсырманы орындау барысында оқушылар өздерінің алдыңғы алған білімдерін қолданады. Оқушылар Еркін ағайдың пәуескесіне отырып, өздерін таныстырады.

    Оқушылар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Тапсырма ауызша орындалады және оқушылардың айтылым дағдысын дамытуға бағытталған.

    3 мин

    Мұғалім-сынып





    сурет , оқулық

    «Тыңда» тапсырмасын орындауда оқушылар мәтінді тыңдайды. Мәтінде оқушылар өздерін қалай таныстырды? Тапсырма оқушылардың

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жорабекова Раушан Тұрсынбайқызы
    12 Мамыр 2021
    930
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар Қазақстан қалалары 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар Қазақстан қалалары 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан қалалары (1-тоқсан.1-бөлім.)

    Дағды

    Айтылым және оқылым

    Оқыту мақсаттыры

    4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу.

    4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу.

    4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру.

    Тілдік міндеттер

    оңтүстік, солтүстік, батыс, шығыс, орталық сөздерін меңгерту. «Қайда?» сұрағына сәйкесінше жауап бере білуге үйрету.

    Алдыңғы білім

    (алғашқы сабақ)

    Сабақтың барысы

    С.кезең.і



    Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

    уақыты

    Қар.қат

    Оқыту ресурстары

    Кіріспе

    Мұғалім оқушыларға кіріспе әңгіме арқылы сабақ тақырыбын ұғындырады. Жазғы демалыс кезінде Қазақстанның қандай аймақтарында немесе қалаларында болғандығы туралы қызықты әңгіме өрбітеді. Әңгімелеу барысында барған жерінің 2-3 суретін көрсетеді, қалалардың атын карточкаларға жазып, тақтадағы картаға орнатады. Сонымен қатар мұғалім өзі әңгімелеу барысында оқушылардың оңай түсінуі үшін және алдағы тапсырманы орындауда басшылыққа алуы үшін үлгі болатындай сөйлемдер құрылымын (шаблонын) қолданады.

    2 мин
















    Мұғ-Сынып

    Қазақстанның қалалары көрсетілген карта.

    Оқулық.

    Сөйлемнің шаблондары.

    Оқушылар келесі кезекте оқулықтың «Кел, сөйлесейік» айдарымен берілген тапсырмасын орындауға жұмылдырылады. Ол үшін алдымен мұғалім қасына бір оқушыны алып сөйлесім үлгісін көрсетеді. Оқушылар жұппен немесе үшеуден бірігіп топпен сұрақтарды талқылайды. Мұндай жұмыс барлық сынып алдында жауап беруге өз тобы арасында дайындалуға мүмкіндік береді. Мұғалім оқушыны сынып алдында қымсынбай жауап бере алуына жетелейді. Тапсырманың орындалу барысында мұғалім топтарды аралап қолдау көрсетеді, түзету, бағыттау, шаблондарды қолдана білуге үйрету жұмыстарын жүргізеді.

    3-мин














    Топтық жұмыс


    Негізгі бөлім

    Мұғалім өзінің байқап, бағамдауы бойынша үлгі бола алатын қабілеті жоғары балаларды ортаға шақырып, тапсырмаға сай өзі туралы айтып беруін сұрайды.

    5 мин

    Жеке

    Оқулықтағы сөйлесім үлгісі.

    Оқулықта ұсынылған «Көрсет және айт» айдарымен берілген тапсырманы орындамас бұрын мұғалім оқушылардан олардың қандай қалаларды білетінін сұрайды. Дер кезінде қала атауларының дұрыс айтылуына ден қояды.

    5 мин

    Мұғалім - сынып

    оқулық

    Келесі оқулықта берілген картаға оқушылардың қараулары сұралып, ол қалалардың қай аймақта орналасатыны туралы талқылайды. Осы тұста жаңа сөздер үйретіледі. Оқушылар дүниетану сабағында алған білімдерін қолданады.

    3 мин

    Мұғалім-сынып

    Бағыт көрсетілген

    плакат не сурет.

    «Ойланайық» тапсырмасы Қазақстанның қалаларының атауын жаттату мақсатында немесе олардың қай аймақта орналасқанын есте сақтаулары үшін ұйымдастырылады. Тапсырманың оқулықтағы нұсқасы бойынша оқушы картаға қарап алып, есінде қалған қалалардың қай аймақта орналасқанын айтып беруі тиіс. Бұл тұста тапсырманы басқаша түрлендіріп ұсынуға да болады. Оқушыларға қалалар атауы жазылмай берілген картаны белгілеу немесе оны нұсқап айту сұралады.

    5 мин

    Жеке ж. Жұпт. ж.

    Сынып

    Оқулық. Карта.

    Қалалары көрсетілмеген картаның сұлбасы.

    «Оқы» айдарымен берілген мәтінді оқып, оқушылар бос орынға қажетті сөздерді қояды. Оқушылар алдымен мәтінді жеке оқиды, оны көршісімен салыстырып тексереді. Сынып болып үшінші мәрте тексереді.

    7 мин

    Жеке ж.

    Жұпт.ж.

    Сынып

    оқулық

    Оқулықтың келесі тапсырмасы орындалады. Оқушылар әр кейіпкер туралы мәліметті естеріне сақтағаны бойынша рөлдік ойынға қатысып, диалогқа түседі. Сөйлесім барысында осы сабақта үйренген жаңа сөздерін қолданады.

    5 мин

    Топттық жұмыс

    (4оқушы)

    оқулық

    Сабақты пысықтау мақсатында жаттығу жұмысы орындалады. Тапсырма ауызша орындалады.

    2 мин

    Жеке ж.

    Жұптық жұмыс

    оқулық

    Қор. бөлім

    Оқушыларға үйдің суреті бар карточка үлестіріледі. Мұғалім өзен суретін алып: «Өзен қай жақта орналасқан?», - деген сауал тастайды. Оқушылардың білімі қаншалықты деңгейде қалыптасқаны бағаланады. Мұғалім бір минут уақыт ішінде , оқушылардан өткен сабақ туралы кері байланыс алады.

    3 мин


    Сынып-мұғалім

    Үйдің суреті

    Қосымша ақпарат

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар бағытты тыңдап, суреттен көріп түсінеді.

    • Жаңа сөздерді қолданып сұраққа жауап бере алады.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?


    Бүгін оқушылар нені үйренді?


    Оқыту ортасы қандай болды?


    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не?

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?

    Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметтер немесе сыныптағы жекелеген оқушылар туралы қандай ақпаратты алдым?















































    Сабақтың тақырыбы

    Бурабайда (1-тоқсан.1-бөлім.)

    2-сабақ

    Дағды

    Айтылым, грамматикалық норма

    Оқыту мақсаттыры

    4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу.

    4.5.1.2 . көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану.

    Тілдік міндеттер

    аудан, орталық, алыс, еркін

    Алдыңғы білім

    Қазақстан қалалары

    Сабақтың барысы

    С.кезең.і



    Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

    уақыты

    Қар.қат

    Оқыту ресурстары

    Кіріспе

    «Кел,ойнайық!» тапсырмасы алдыңғы білімді жаңа біліммен ұштастыру және білім мен түсінікті жетілдіру ретінде оқушылардың айтылым дағдысын дамытуға арналған. Тапсырма жұпта орындалады. Тапсырманы орындату барысында «Кім білгір?» әдісін қолдануға болады. Қағаз қиындысына 1-ден 16-ға дейінгі сандар жазылып, оқушылар санға сәйкес сұраққа жауап береді.

    1.Сен қайда тұрасың?

    2.Сенің көшеңде ескерткіш бар ма?

    3.Кемені қай қалада жасайды?

    4.Сенің ата-әжең қай қалада тұрады?

    5.Қай аймақта түйені көп өсіреді?

    6. «Медеу» мұзайдыны қай аймақта орналасқан?

    7.Атырау қаласы қайда орналасқан? т.б

    Сұрақты бір оқушы жұбына қояды, екінші оқушы сұрақты мұқият тыңдап, сұраққа жауап береді. Сұраққа барынша жылдам әрі қатесіз жауап берілуі керек.

    Мұғалім оқушылардың жауаптарын бақылап отырады. Мұғалім оқушыларды мадақтау сөздері арқылы бағалайды. «Жарайсың!», «Өте жақсы!», «Тамаша!», «Жақсы!», «Нашар», «Талпын», «Жауабыңды толықтыр!» т.б. (мұғалімнің қалауы бойынша)

    2 мин
















    Мұғ-Сынып

    Бурабай тауының суреті



    Оқулық



    Сөйлемнің шаблондары, қима қағаздар

    «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім грамматиканы қолданыстық тұрғыда меңгертеді. Алдымен оқушыларға –да/-де, -та/-те жалғауларының дұрыс жалғану реті көрсетілген кесте көрсетіледі. Мұғалім кестедегі ережені басшылыққа ала отырып, «Сәйкесін тап» әдісі бойынша оқушылар сөздер мен жалғауларды сәйкестендіреді.





    -да



    -де

    Қайда?

    Астана

    Атырау

    Шымкент

    Оңтүстік

    Шығыс

    Орал

    Өскемен

    Өлке





    -та



    -те

    Мұғалім оқушыны сынып алдында қымсынбай жауап бере алуына жетелейді. Тапсырманың орындалу барысында мұғалім топтарды аралап қолдау көрсетеді, түзету, бағыттау, кестені қолдана отырып, білуге үйрету жұмыстарын жүргізеді.

    3-мин















    Топтық жұмыс













    Жалғаулар жазылған үлестірмелі кестелер

    Негізгі бөлім

    Мұғалім оқушыларға «Бурабайдың» суретін көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қойылады: Бұл қай жер? Бұл жер туралы не білесіңдер? Сендер Бурабайда болдыңдар ма? Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болған соң, Бурабай туралы қысқаша мәлімет береді.

    Қосымша мәлімет:

    Бурабай Көкшетаудағы ең әсем жер. Бурабай көлі емдік қасиетімен танымал. Суы таза, жұмсақ, тұщы. Бурабайда демалыс орындары көп. Бурабай аудан орталығынан алыс. Адамдар Бурабайға демалу үшін барады.

    5 мин

    Жеке



    Бурабай көлінің таулардың орманның, демалыс орындарының

    суреттері.

    Оқулықта ұсынылған «Жаттығайық» айдары бойынша диалогтегі сөздерге «Қайда?» сұрағын қойып, тиісті жалғауды жалғайды. Мұғалім оқушылардың «Қайда?» сұрағына дұрыс жауап беруі мен, тиісті жалғаулардың дұрыс жалғануын бақылайды, оқушылардың қателерін өздеріне түзеттіреді.

    5 мин

    Мұғалім - сынып





    оқулық

    «Кел сөйлесейік!» айдары бойынша оқушылар оқулықтағы суретке назар аудара отырып, рөлдік ойынға қатысады және Еркін ағаймен танысады. Осы тапсырманы орындау барысында оқушылар өздерінің алдыңғы алған білімдерін қолданады. Оқушылар Еркін ағайдың пәуескесіне отырып, өздерін таныстырады.

    Оқушылар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Тапсырма ауызша орындалады және оқушылардың айтылым дағдысын дамытуға бағытталған.

    3 мин

    Мұғалім-сынып





    сурет , оқулық

    «Тыңда» тапсырмасын орындауда оқушылар мәтінді тыңдайды. Мәтінде оқушылар өздерін қалай таныстырды? Тапсырма оқушылардың

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 4 сынып
    12.05.2021
    930
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жорабекова Раушан Тұрсынбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации