Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар Қ.Сәтбаев- жан – жақты ғалым.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қ.Сәтбаев- жан – жақты ғалым.
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
||
Педагогтің аты-жөні: |
Сандалхан Жанерке |
|
Күн: 01.03.2024 |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: 27 Қатыспағандар саны: 0 |
Тақырыбы: |
Қ.Сәтбаев- жан – жанқты ғалым. Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру; Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау; Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру; |
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу; Талап: Сыни және креативті ; Ар-ұят: Академиялық адалдық қағидасын қолдау; |
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал орнатады Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлу . 2-слайд «Сәйкестендіру» тәсілі Өзін-өзі тексеру 3-слайд Өткен білімді еске түсіру «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. Ғалым – Ғылым - Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар: Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Жағымды психологиялық ахуал орнатады Жасырын бөліктер бойынша топқа бірігеді
Ой шақыру Сәйкестендіру тесті (ХХ ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым) 1-тапсырма «Сәйкестендіру» тест «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. Оқушылар мұғалім жасырған ғалым тұлғаны анықтайды. 2 тапсырма шарты: Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу; |
«Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады Дескриптор: Білім беру жүйесін хронология бойынша сәйкестендіреді Жалпы балл-2 ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Дескриптор: Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады; Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады; Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады; «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады. Жалпы балл-3 |
Окулык Қазақстан тарихы 8-сынып Топтастыру |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 20 мин |
Жаңа сабақ. Тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді. Оқулықтан талдайтын тапсырманы бөліп береді, топтық жұмыс ұйымдастырады 4-слайд 1-топ Мұхтар Омарханұлы Әуезов
2-топ Жүсіпбек Аймауытов
3-топ Қаныш Сәтбаев
4-топ Қазақстанда жоғары оқу орындарын құру. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды. Топтық жұмыс орындайды. 1-топ Мұхтар Омарханұлы Әуезов Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.
Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды. 3-топ Қаныш Сәтбаев Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды. 4-топ Қазақстанда жоғары оқу орындарын құру. Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды. |
«Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады.
Дескриптор: I-топ. Мұхтар Омарханұлы Әуезов туралы мәлімет айтады. (2 балл) IІ-топ. Мұхтар Омарханұлы Әуезов туралы мәлімет айтады. (2 балл) IІІ-топ. Қаныш Сәтбаев туралы мәлімет айтады. (2 балл) IҮ-топ. КСРО ҒА-ның Қазақ филиалы туралы мәлімет айтады. (2 балл)
|
https://youtu.be/K1ESOPMKuRU?si=OcpUtpPXib4b_FtI Оқулық Қазақстан тарихы 8-сынып
|
||||||||||||||||||||||||||
10 мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары 5-слайд Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады,бақылау жасайды.
|
Сандар сөйлейді |
Белгілі жылда болған оқиғаны анықтайды. (3 балл) |
Тапсырма жазылған парақтар
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабактың соңы 4 минут |
«банкамат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін онлайн форматта көру. 6-слайд |
Кері байланыс Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін банкамад картасы арқылы белгілейді. |
«Смартфон» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау
|
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |