Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қ.Сәтбаев- жан – жақты ғалым.

    Бөлім:

    Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

    Педагогтің аты-жөні:

    Сандалхан Жанерке

    Күн: 01.03.2024

    Сыныбы : 8

    Қатысушылар саны: 27 Қатыспағандар саны: 0

    Тақырыбы:

    Қ.Сәтбаев- жан – жанқты ғалым.

    Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты:

    Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;

    Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау;

    Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

    Құндылықтар


    Ұлттық мүдде: Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

    Талап: Сыни және креативті ;

    Ар-ұят: Академиялық адалдық қағидасын қолдау;


    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    10 мин

    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу.

    Жағымды психологиялық ахуал орнатады

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлу .

    2-слайд

    «Сәйкестендіру» тәсілі

    Өзін-өзі тексеру

    3-слайд

    Өткен білімді еске түсіру


    «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

    Ғалым –

    Ғылым -

    Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар:

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Жағымды психологиялық ахуал орнатады


    Жасырын бөліктер бойынша топқа бірігеді



    Ой шақыру

    Сәйкестендіру тесті (ХХ ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым)

    1-тапсырма

    «Сәйкестендіру» тест


    «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

    Оқушылар мұғалім жасырған ғалым тұлғаны анықтайды.








    2 тапсырма шарты:

    Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;


    «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады







    Дескриптор:  

    Білім беру жүйесін хронология бойынша сәйкестендіреді

    Жалпы балл-2

    ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу




    Дескриптор:

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;


    «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады.

    Жалпы

    балл-3

    Окулык

    Қазақстан тарихы

    8-сынып

    Топтастыру



























    Сабақ ортасы

    20 мин

    Жаңа сабақ.

    Тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

    Оқулықтан талдайтын тапсырманы бөліп береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

    4-слайд

    1-топ

    Мұхтар Омарханұлы Әуезов






    2-топ

    Жүсіпбек Аймауытов




    3-топ

    Қаныш Сәтбаев




    4-топ

    Қазақстанда жоғары оқу орындарын құру.

    Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.

    Топтық жұмыс орындайды.






    1-топ Мұхтар Омарханұлы Әуезов

    Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.



    2-топ Жүсіпбек Аймауытов

    Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.

    3-топ Қаныш Сәтбаев

    Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.

    4-топ Қазақстанда жоғары оқу орындарын құру.

    Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.


    «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады.


    Дескриптор:

    I-топ. Мұхтар Омарханұлы Әуезов туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)

    IІ-топ. Мұхтар Омарханұлы Әуезов туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)

    IІІ-топ. Қаныш Сәтбаев туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)

    IҮ-топ. КСРО ҒА-ның Қазақ филиалы туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)



    https://youtu.be/K1ESOPMKuRU?si=OcpUtpPXib4b_FtI






    Оқулық

    Қазақстан тарихы

    8-сынып








    10 мин

    Сабақты бекіту тапсырмалары

    5-слайд

    Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады,бақылау жасайды.

    1953 ж. Қарағанды тау –кен институты

    1950ж.Қарағанды медицина институты

    1931 ж. Алматы медициналық институты

    1928 ж.Абай атындағы педагогикалық институт

    1944 ж.Қыздар пединституты

    1929 ж. Малдәрігерлік – зоотехникалық институт

    1951ж.Семей малдәрігерлік институты

    1934 ж.С.М.Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті(қазіргі Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ)



    Сандар сөйлейді













    Дескриптор:


    Белгілі жылда болған оқиғаны анықтайды.


    (3 балл)
















    Тапсырма жазылған парақтар


    Құрылған күні

    Жоғары оқу орындары

    1953ж.


    1950ж.


    1931ж.


    1928ж.


    1944ж.


    1929ж.


    1951ж.


    1934ж.




    Сабактың соңы

    4 минут


    «банкамат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін онлайн форматта көру.

    6-слайд

    Кері байланыс

    Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін банкамад картасы арқылы белгілейді.

    «Смартфон» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сандалхан Жанерке
    12 Сәуір 2024
    263
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар Қ.Сәтбаев- жан – жақты ғалым.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар Қ.Сәтбаев- жан – жақты ғалым.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздармен бөлісу моқсатында
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қ.Сәтбаев- жан – жақты ғалым.

    Бөлім:

    Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

    Педагогтің аты-жөні:

    Сандалхан Жанерке

    Күн: 01.03.2024

    Сыныбы : 8

    Қатысушылар саны: 27 Қатыспағандар саны: 0

    Тақырыбы:

    Қ.Сәтбаев- жан – жанқты ғалым.

    Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты:

    Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;

    Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау;

    Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

    Құндылықтар


    Ұлттық мүдде: Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

    Талап: Сыни және креативті ;

    Ар-ұят: Академиялық адалдық қағидасын қолдау;


    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    10 мин

    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу.

    Жағымды психологиялық ахуал орнатады

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлу .

    2-слайд

    «Сәйкестендіру» тәсілі

    Өзін-өзі тексеру

    3-слайд

    Өткен білімді еске түсіру


    «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

    Ғалым –

    Ғылым -

    Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар:

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Жағымды психологиялық ахуал орнатады


    Жасырын бөліктер бойынша топқа бірігеді



    Ой шақыру

    Сәйкестендіру тесті (ХХ ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым)

    1-тапсырма

    «Сәйкестендіру» тест


    «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

    Оқушылар мұғалім жасырған ғалым тұлғаны анықтайды.








    2 тапсырма шарты:

    Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;


    «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады







    Дескриптор:  

    Білім беру жүйесін хронология бойынша сәйкестендіреді

    Жалпы балл-2

    ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу




    Дескриптор:

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;


    «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады.

    Жалпы

    балл-3

    Окулык

    Қазақстан тарихы

    8-сынып

    Топтастыру



























    Сабақ ортасы

    20 мин

    Жаңа сабақ.

    Тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

    Оқулықтан талдайтын тапсырманы бөліп береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

    4-слайд

    1-топ

    Мұхтар Омарханұлы Әуезов






    2-топ

    Жүсіпбек Аймауытов




    3-топ

    Қаныш Сәтбаев




    4-топ

    Қазақстанда жоғары оқу орындарын құру.

    Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.

    Топтық жұмыс орындайды.






    1-топ Мұхтар Омарханұлы Әуезов

    Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.



    2-топ Жүсіпбек Аймауытов

    Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.

    3-топ Қаныш Сәтбаев

    Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.

    4-топ Қазақстанда жоғары оқу орындарын құру.

    Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта қорғайды.


    «Смартфон» әдісі арқылы әр оқушы өзін- өзі бағалап отырады.


    Дескриптор:

    I-топ. Мұхтар Омарханұлы Әуезов туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)

    IІ-топ. Мұхтар Омарханұлы Әуезов туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)

    IІІ-топ. Қаныш Сәтбаев туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)

    IҮ-топ. КСРО ҒА-ның Қазақ филиалы туралы мәлімет айтады.

    (2 балл)



    https://youtu.be/K1ESOPMKuRU?si=OcpUtpPXib4b_FtI






    Оқулық

    Қазақстан тарихы

    8-сынып








    10 мин

    Сабақты бекіту тапсырмалары

    5-слайд

    Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады,бақылау жасайды.

    1953 ж. Қарағанды тау –кен институты

    1950ж.Қарағанды медицина институты

    1931 ж. Алматы медициналық институты

    1928 ж.Абай атындағы педагогикалық институт

    1944 ж.Қыздар пединституты

    1929 ж. Малдәрігерлік – зоотехникалық институт

    1951ж.Семей малдәрігерлік институты

    1934 ж.С.М.Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті(қазіргі Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ)



    Сандар сөйлейді













    Дескриптор:


    Белгілі жылда болған оқиғаны анықтайды.


    (3 балл)
















    Тапсырма жазылған парақтар


    Құрылған күні

    Жоғары оқу орындары

    1953ж.


    1950ж.


    1931ж.


    1928ж.


    1944ж.


    1929ж.


    1951ж.


    1934ж.




    Сабактың соңы

    4 минут


    «банкамат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін онлайн форматта көру.

    6-слайд

    Кері байланыс

    Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін банкамад картасы арқылы белгілейді.

    «Смартфон» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 9 сынып
    12.04.2024
    263
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сандалхан Жанерке
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации