Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4А   Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс 

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Қышқылдар. Лабораториялық жұмыс №7 «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу»

    Сабақтың түрі

    Жаңа сабақты меңгеру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.4.8 -қышқылдардың жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру 

    Сабақ мақсаттары

    - қышқылдардың жіктелуін білу

    - химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза білу



    Бағалау критерийлері

    Оқушылар мақсатқа жетеді,егер

    - қышқылдарды сандық және сапалық құрамы бойынша жіктей алса,

    - қышқылдық ортада әр түрлі индикаторлардың түстерін ажырата білсе;

    - қандай заттардың қышқылға жататынын анықтай білсе;

    - қышқылдардың күшті және әлсіз болатынын білсе.

    Тілдік мақсаттар


    Oқушылар орындай алады:  

    бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары бойынша білімді ауызша жалпылайды, заттардың атау және олардың алыну әдістерін тізбектейді 


    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, бір-бірінің құндылықтарын өзара құрметтеу

    Азаматтық жаhандану құндылықтары: қоршаған ортаға қамқорлық жасау және дамуға ұмтылу

    АЖ дағдылары: Сыни және креативті ойлау, өзін-өзі қамтамасыз ету және рефлексия дағдылары, қарым-қатынас, іс-әрекеттер мен ақылға қонымды негіздеме

    Пәнаралық байланыстар

    Биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Power point бойынша жұмыс


    Бастапқы білім

    8.2В Стехиометриялық есептеулер 

    8.3С Ерітінділер және ерігіштік 

    8.2А Зат мөлшері  

    8.1В Зат формуласы және  химиялық реакция теңдеулері  



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы


    0-6 мин




    Амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    Белсендіру.Тоғыз квадрат.

    Мұғалім тақтаға өткен сабақтардан тоғыз кілт сөздерді жазады.Оқушылар осы сөздерді қолданып сөйлем құрастыру керек .

    Сөздер:қышқыл,сілті,негіз,бейтараптану,екідайлы,тұз,

    тұз түзуші,орын басу,қосылу



    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация










    Сабақтың ортасы

    6-15 минут
















    15-25 мин

























    25-38 минут




















    Мұғалім оқушыларды қышқылдардың жіктелуімен таныстырады.

    Оқушылар экспериментжасай отыра ,мәтіндегі бос орындарды толтырады.|Эксперимент жасау барысында оқушылар өздеріне қажетті реактивтерді берілген реакциялардың сызбасына байланысты өздері таңдап алады.


    1. Реакция теңдеуін толықтырып,мысал келтір. Жүргізген реакция теңдеуін жаз.

    2. А) Қышқыл + …………… → тұз + Н2 , Егер ………..

    _____________________________________________________

    Б) Қышқыл + негіз(еритін және ерімейтін) → тұз + су

    ЕГЕР сілті(суда еритін негіз), реакция ………………………………………… деп аталады.

    ____________________________________________________

    В) қышқыл(күшті) +тұз(әлсіз қышқылдың)→тұз(күшті қышқыл) + жаңа қышқыл(әлсіз)

    _____________________________________________________


    Г) Қышқыл+ тұз(еритін)→ жаңа тұз(тұнба) +жаңа қышқыл


    _____________________________________________________

    Д) Қышқыл+ негіздік оксид → ……………………….. +


    Жаңа материалды бекітіу.

    Жаңа материалды оқығаннан кейін оқушылар келесі тапсырмаларды орындайды. Егер оқушыларға қиындықтар туындаса, онда мұғаліммен бірге тақтада талдап жұыс жасайды.

    Тапсырма 1. Мүмкін болатын реакция теңдеулерін жазыңыз.

    Калий карбонаты + азот қышқылы =

    Магний + тұз қышқылы =

    Мыс + күкірт қышқылы (сұйылт) =

    Мыс (II) тотығы + күкірт қышқылы =

    Азот қышқылы + көміртегі тотығы =

    Натрий сульфаты + тұз қышқылы =

    Натрий гидроксиді + фосфор қышқылы =

    Мырыш + фосфор қышқылы =

    Калий силикаты + күкірт қышқылы =

    Күкірт (IV) оксиді + тұз қышқылы =

    Мырыш оксиді + азот қышқылы =

    Хром (III) гидроксиді + күкірт қышқылы =

    Сынап + күкірт қышқылы =

    Темір (III) нитраты + тұз қышқылы =


    Тапсырма 2.Тұз қышқылында магнийдің 7,2 г ерігенде түзілетін сутегі (қ.ж) көлемін есептеңіз. Түзілген тұздың массасын есептеңіз.

    Тапсырма 3. Массасы 200 г 5% тұз қышқылы ерітіндісі мырышпен әрекеттескенде бөлінетін сутегінің (қ.ж) көлемін есептеңіз.

    Тапсырма 4. 50 г натрий гидроксидін толығымен бейтараптандыруға қажет күкірт қышқылының 10% ерітіндісінің массасын есептеңіз.

    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация



































    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация


























    Сабақтың соңы

    37-40 минут

    Рефлексия

    Қышқылдар тақырыбына синквейн жазу .

    - Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
    - Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)
    - Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік)
    - Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.
    - Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз.

    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдаукөрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Барлық оқушылар: Гомологиялық қатар, құрылымдық формула құра біледі.

    Кейбір оқушылар: Изомерлер жаза алады.




    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әлімжан Дархан
    29 Қаңтар 2021
    603
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар “Қышқылдар”тақырыбында

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар “Қышқылдар”тақырыбында

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4А   Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс 

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Қышқылдар. Лабораториялық жұмыс №7 «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу»

    Сабақтың түрі

    Жаңа сабақты меңгеру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.4.8 -қышқылдардың жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру 

    Сабақ мақсаттары

    - қышқылдардың жіктелуін білу

    - химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза білу



    Бағалау критерийлері

    Оқушылар мақсатқа жетеді,егер

    - қышқылдарды сандық және сапалық құрамы бойынша жіктей алса,

    - қышқылдық ортада әр түрлі индикаторлардың түстерін ажырата білсе;

    - қандай заттардың қышқылға жататынын анықтай білсе;

    - қышқылдардың күшті және әлсіз болатынын білсе.

    Тілдік мақсаттар


    Oқушылар орындай алады:  

    бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары бойынша білімді ауызша жалпылайды, заттардың атау және олардың алыну әдістерін тізбектейді 


    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, бір-бірінің құндылықтарын өзара құрметтеу

    Азаматтық жаhандану құндылықтары: қоршаған ортаға қамқорлық жасау және дамуға ұмтылу

    АЖ дағдылары: Сыни және креативті ойлау, өзін-өзі қамтамасыз ету және рефлексия дағдылары, қарым-қатынас, іс-әрекеттер мен ақылға қонымды негіздеме

    Пәнаралық байланыстар

    Биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Power point бойынша жұмыс


    Бастапқы білім

    8.2В Стехиометриялық есептеулер 

    8.3С Ерітінділер және ерігіштік 

    8.2А Зат мөлшері  

    8.1В Зат формуласы және  химиялық реакция теңдеулері  



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы


    0-6 мин




    Амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    Белсендіру.Тоғыз квадрат.

    Мұғалім тақтаға өткен сабақтардан тоғыз кілт сөздерді жазады.Оқушылар осы сөздерді қолданып сөйлем құрастыру керек .

    Сөздер:қышқыл,сілті,негіз,бейтараптану,екідайлы,тұз,

    тұз түзуші,орын басу,қосылу



    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация










    Сабақтың ортасы

    6-15 минут
















    15-25 мин

























    25-38 минут




















    Мұғалім оқушыларды қышқылдардың жіктелуімен таныстырады.

    Оқушылар экспериментжасай отыра ,мәтіндегі бос орындарды толтырады.|Эксперимент жасау барысында оқушылар өздеріне қажетті реактивтерді берілген реакциялардың сызбасына байланысты өздері таңдап алады.


    1. Реакция теңдеуін толықтырып,мысал келтір. Жүргізген реакция теңдеуін жаз.

    2. А) Қышқыл + …………… → тұз + Н2 , Егер ………..

    _____________________________________________________

    Б) Қышқыл + негіз(еритін және ерімейтін) → тұз + су

    ЕГЕР сілті(суда еритін негіз), реакция ………………………………………… деп аталады.

    ____________________________________________________

    В) қышқыл(күшті) +тұз(әлсіз қышқылдың)→тұз(күшті қышқыл) + жаңа қышқыл(әлсіз)

    _____________________________________________________


    Г) Қышқыл+ тұз(еритін)→ жаңа тұз(тұнба) +жаңа қышқыл


    _____________________________________________________

    Д) Қышқыл+ негіздік оксид → ……………………….. +


    Жаңа материалды бекітіу.

    Жаңа материалды оқығаннан кейін оқушылар келесі тапсырмаларды орындайды. Егер оқушыларға қиындықтар туындаса, онда мұғаліммен бірге тақтада талдап жұыс жасайды.

    Тапсырма 1. Мүмкін болатын реакция теңдеулерін жазыңыз.

    Калий карбонаты + азот қышқылы =

    Магний + тұз қышқылы =

    Мыс + күкірт қышқылы (сұйылт) =

    Мыс (II) тотығы + күкірт қышқылы =

    Азот қышқылы + көміртегі тотығы =

    Натрий сульфаты + тұз қышқылы =

    Натрий гидроксиді + фосфор қышқылы =

    Мырыш + фосфор қышқылы =

    Калий силикаты + күкірт қышқылы =

    Күкірт (IV) оксиді + тұз қышқылы =

    Мырыш оксиді + азот қышқылы =

    Хром (III) гидроксиді + күкірт қышқылы =

    Сынап + күкірт қышқылы =

    Темір (III) нитраты + тұз қышқылы =


    Тапсырма 2.Тұз қышқылында магнийдің 7,2 г ерігенде түзілетін сутегі (қ.ж) көлемін есептеңіз. Түзілген тұздың массасын есептеңіз.

    Тапсырма 3. Массасы 200 г 5% тұз қышқылы ерітіндісі мырышпен әрекеттескенде бөлінетін сутегінің (қ.ж) көлемін есептеңіз.

    Тапсырма 4. 50 г натрий гидроксидін толығымен бейтараптандыруға қажет күкірт қышқылының 10% ерітіндісінің массасын есептеңіз.

    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация



































    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация


























    Сабақтың соңы

    37-40 минут

    Рефлексия

    Қышқылдар тақырыбына синквейн жазу .

    - Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
    - Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)
    - Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік)
    - Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.
    - Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз.

    Химия_8_8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс_ Қышқылдар. Қышқылдардың қасиеттері_презентация


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдаукөрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Барлық оқушылар: Гомологиялық қатар, құрылымдық формула құра біледі.

    Кейбір оқушылар: Изомерлер жаза алады.




    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 8 сынып
    29.01.2021
    603
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әлімжан Дархан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации