×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қысқа мерзімді жоспар" Шығармашылық жұмысты орындау. Сәндеу мен безендіру" 9 сынып

Автор:Муханова Дина Елемесовна
Бағыты: Технология
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-29

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

• оқушылар арасындағы өзара құрмет, ынтымақтастыққа; • өз отанына сүйіспеншілікке тәрбиелеу; • азаматтық жауапкершілікке және патриоттық сезімге баулу; • топта жұмыс жасау арқылы адалдыққа тәрбиелеу.


Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Сәндік қолданбалы өнер
Мектеп:
Зерде бұзылыстары бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп-интернаты


Күні: 21.06.19
Мұғалімнің аты-жөні:
Муханова Дина Елемесовна


Сынып: 9
Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:
" Шығармашылық жұмысты орындау. Сәндеу мен безендіру"


Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.1.1 Мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану


Сабақтың мақсаты
Сәндеу мен безендіру жолдарын біледі
Сәндеу мен безендіру жолдарын ажыратып, жасай алады
Мазмұнды және ерекше туындыларды орындай отырып, өмірде орнын бағалай алады

Бағалау критерийі




Сәндеу мен безендіру жолдарын жасай біледі
Сәндеу мен безендіру түрлерін ажырата алады
Мазмұнды және ерекше туындыларды орындай алады
Сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдана алады
Өмірде сәндеу мен безендіру туындыларын қарастырып, өз орнымен бағалай алады

Тілдік мақсаттар
Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша арнайы терминологияны қолдануларына болады.
Оқушылар алған ақпараттарын талдап, қажеттілігіне қарай қорытынды жасайды.
Пәнге тән лексика және терминология:
Дизайндық нұсқау: шығармашылық идея қалыптастыру және орындау, бөлшектерді біріктіру, сәндеу, ою-өрнек, халықтық пішім, сәндік әрлеу, тігін өндірісі, пішім ...
Диалог және жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
Гобелен деген...
Бразилиялық шіптер дегенбіз....
Тенерифе тәсілімен тоқу дегеніміз...

Құндылықтарға баулу
оқушылар арасындағы өзара құрмет, ынтымақтастыққа;
өз отанына сүйіспеншілікке тәрбиелеу;
азаматтық жауапкершілікке және патриоттық сезімге баулу;
топта жұмыс жасау арқылы адалдыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс
Геометрия, көркем еңбек, сызу

Тақырып бойынша алдынғы білім
Шығармашылық жұмысты сәндеу. Шығармашылық жұмысты безендіру.















Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен амандасу, түгендеу
б) сабаққа зейіндерін аудару
Майшам тренинг
Оқушылар шеңбер болып тұрады. Бүгінгі сабаққа бір-бірлеріне жанып тұрған майшаммен бір-біріне тілек айтады.
Топтарға бөлу:
Мозайка әдісі
1 топ: "Шебер қолдар"
2 топ: "Әсем бұйымдар"
(Мозайкада әртүрлі кілемдердің суреттері бар, қиындыларды құрастыру арқылы Шебер қолдар, Әсем бұйымдар болып, екі топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Кім шапшаң әдісі /сұрақтарға жауап беру/
Контур дегеніміз не?
Қандайда бір бұйымды даярлау үшін алдымен не істеу керек
Бұйымның нобайын қалай дайындаймыз?

Дескриптор:
Бұйымның нобайымен жұмыс жасай отырып, материалдар мен құрал-жабдықтарды тиімді қолдана алады.
ҚБ: Ду қол шапалақ өзін-өзі бағалау
Әр оқушы сабақты түсіну деңгейіне қарай шапалақ арқылы өз-өздерін бағалайды
Саралау Диалог және қолдау көрсету
Оқушыларға сұрақтар бере отырып, қолдау көретіледі.

ІІІ. Қызығушылығын ояту, мақсат қою
"Суреттер сөйлейді" әдісі
Тақтада тақырыпқа сай суреттер берілген сол суреттерге қарап, өз білгендерін айтады. Қайда кездеседі? Не деп ойлайсыздар?
ҚБ: Ынталандыру сөздері - мұғалім бағалауы
Бәрекелді!
Жарайсың!
Өте жақсы!
Керемет!
Жақсы жауап бердің, рахмет!






























Сабақтың ортасы
Жаңа материалды игеру
" Шығармашылық жұмысты орындау. Сәндеу мен безендіру "
Оқулықпен жұмыс
/10 минуттай тақырыпқа түсінік беремін/
1 тапсырма: Бірге жасаймыз әдісі
Топтық жұмыс
Қазақтың ұлттық нақыштарын пайдаланып, шығармашылық жұмысты орындандар
Кілемді қай әдіспен тоқитындарынды өздерін таңдап алындар
Түстердің өзара үйлесуін, құрал-жабдықты ескеріп, нобай бойынша материал таңдаңдар
Жұмыстың орындалу ретін ойластырындар. Тиімді жолдарын табындар.

(әр топқа берілген тапсырма бойынша ТОПТЫҚ жұмыс жасайды, содан кейін топ арасындағы жұмыстары алмасып, ұсыныстар тыңдалады. Бір-біріне сұрақтар қояды)

Бағалау критерийі
Дескриптор

Кілемді тоқу әдісін таңдай алады
Түстер үйлесімдігін тауып, нобай бойынша материалды ажырата алады
Жұмысты орындаудағы тиімді жолдарын қарастырады

Кілемді бір әдіспен тоқиды
Түстер үйлесімділігін жасайды
Нобай материалын дұрыс таңдайды
Жұмыстың орындалу реттілігін ескереді.

Саралау: Жіктеу
Бірге жасаймыз әдісі арқылы оқушылар топ ішінде ұйымшылдықпен жұмысты орындайды және бір-біріне көмектеседі. Әр оқушы өз ойын еркін айта алады, тақырыпты бөлісе алады.
ҚБ: Екі жұлдыз, бір тілек топ ішінде бағалау

2 тапсырма:
Жұптық жұмыс Ойымыз бір!
Бұйымды сәңдеңдер
Дайындалған жұмыстарына талдау жасаңдар
Шығармашылық жұмысты көрмеге дайындандар
/ Ойымыз бір әдісі арқылы оқушылар жұптасып жұмыс жасайды. Мұнда бір бұйымды сәндеу барысында бірлесе жұмыс жүргізеді. Екеуі бірге жұмыс жасай отырып, идеяларын ортаға тастап, бірге жұмылып шығармашылық жұмыстарын көрсетіп, қорғайды/
Бағалау критерийі
Дескриптор

Бұйымды сәндей алады
Дайындалған жұмыстарына талдау жасай алады
Шығармашылық жұмысты көрмеге дайындай алады
Бұйымды әдемі және ерекше сәндейді
Дайындалған жұмыстарына талдау жүргізеді
Шығармашылық жұмыстарын жеткілікті қорғайды

Саралау: Тапсырма
Жұптық әдісі арқылы оқушылар жұптасып сұрақтарға жауап беріп, талдау жүргізеді. Білім деңгейі әртүрлі оқушылар бір-біріне көмектеседі, тапсырмаларды бірлесіп орындайды, мұғалімге кері жауап қайтарады. Әр жұп өз жауабын бере алады.
ҚБ: Смайлик жұптық бағалау






Оқулық
9 сынып оқулығы 22-27 беттер




Авторлары:
Р.Ш.Алимсаева
Е.Е.Велькер
Келешек -2030
Көкшетау 2019ж




























































Сабақтың соңы








Бекіту : БББ әдісі
Бекіту кезде оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады –
Олар нені біледі?
Олар нені білді?
Олар нені білгісі келеді?
Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып біте бастағанда, үшіншіге қайта оралады (немесе бөлімді оқу барысында толтыруы мүмкін).
Ұсыным: Қалайша оқып-үйренетін боламын? деген қосымша баған қосуға болады.
Бағалау критерийі
Дескриптор

Нобайды безіндіре алады және сәндей біледі
Мазмұнды және ерекше туындалармен жұмыс жасай алады

Нобайды әдемі безендіріп, сәндейді
Кестені толық толтырады

Саралау: Бағалау
Жеке жұмыс арқылы оқушылар берілген тапсырмаға зерттеу жүргізіп, бағалайды. Жеке жұмыс бойынша әр оқушы сұрақтарға жауап береді және жауаптары дер кезінде қатесі болса түзетіліп отырылады.

ҚБ: Басбармақ өзін-өзі бағалау
Түсінемін

Түсінгендеймін

Түсінбедім

Кері байланыс
"Плюс-минус-қызық" "әдісі
Оқушылар үш бағаннан тұратын кесте толтырады
П (плюс) – бағанына сабақта не ұнағанын, сабақтан алған жақсы әсерін, пайдалы болуы мүмкін деген нәрсені жазады
М (минус) – сабақта не ұнамағанын, қызықсыз көрінетін, пайдасыз, түсініксіз болғандарын жазады
Қ (қызық) – сабақ барысында білген қызық фактілерді жазады.



















Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тәсілдері:
Майшам тренинг

Мозайка топқа бөлу

Кім шапшаң үй тапсырмасын тексеру

Суреттер сөйлейді тұсаукесер

Диалог және қолдау көрсету саралау

Бірге жасаймыз топтық жұмыс

Жіктеу саралау

Ойымыз бірмжұптық жұмыс

Тапсырма саралау

Плюс-Минус-Қызық керібайланыс

БББ әдісі бекіту

Топтық
Жұптық
Жеке

Бағалау саралау

Өзін-өзі бағалау:
А) Ду қол шапалақ
Б) Бас бармақ


Жұптық бағалау:
А) Смайлик


Топ ішінде бағалау:
А) Екі жұлдыз, бір тілек


Ынталандыру сөздер мұғалім бағалауы :
Бәрекелді!
Жарайсың!
Өте жақсы!
Керемет!
Жақсы жауап бердің, рахмет!

Технология кабинетіндегі оқушыларға арналған Кабинет ережелерін сақтау ескертіледі.
Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесінде қол жеткізу.


Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің еске түсіру.



Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.















50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: