Сабақтың
басы
(5
минут)
|
Шаттық
шеңбері
Жағымды атмосфера
қалыптастыру
«Тілектер
шашуы»
Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
Қайырлы күн,
ұстазым!
Қайырлы күн,
достарым!
Сәтті өтсін
күніміз
Жарқырасын
жүзіміз,
Көңілденіп
жүрейік,
Білім нәрін
терейік!
Оқушылар шеңберге тұрады, бір-
біріне жақсы тілектер айтады.
|
Қолпаштау
|
Слайд
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
Айтылым.Жазылым
1 тапсырма 1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаман ырым-плохая
примета
Тыйым сөздер-запрещенные
слова
Басу-наступать
Баспау-не
наступать
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады. Айтылым.Жазылым 2-тапсыр.
Суреттерді сөздермен алмастырып
айт,дәптеріңе жаз.
Айтылым.Жазылым 3-тапсырма Үйде үлкен
адамдардан қандай тыйым сөздерді жиі естисің, дәптеріңе жаз.Өз
ойыңды сыныптастарыңмен бөліс.
4-тапсырма.
Тыңдалым.
Оқылым.
Мәтінмен
жұмыс.
Тыңда. Мәтінді түсініп
оқы.
Айтылым
5-тапсырма
Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап бер.
1.Табалдырық ненің
шекарасы?
2. Жас келін келгенде, қандай
ырым жасалады?
3.Тыйым сөздер арқылы
балаларды неге үйреткен?
Айтылым
5-
тапсырма
Мәтіндегі өзіңе ұнаған тыйым
сөздердің мағынасын аш
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Айтылым.Жазылым
Суреттермен сөздерді
алмастырып айтады, жазады.
Айтылым.Жазылым
Оқушылар білетін тыйым
сөздерін айтады, өз ойларын сыныптастарымен
бөліседі.
Тыңдалым.
Оқылым.
Мәтінді түсініп
оқиды;
Қарамен жазылған сөздердің
мағынасын түсінеді;
Айтылым
Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап береді;
Тыйым сөздерді
меңгереді;
Айтылым
Тыйым сөздердің мағынасын
ашады
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-
дәптерлеріне суреттерді
сөздермен алмастырып жазады;
Дескриптор:
Тыйым сөздерді
біледі;
Өз ойын айта
алады;
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
Оқулық
12 бет
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
12
бет
Оқулық, 12
бет
Оқулық,
13
бет
Оқулық
13
бет
|