Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар: Үстел ойыны. 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар: Үстел ойыны. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үстел ойыны: Бұл сабақта оқушылар үстел ойындарының түрлері, шығу тарихы жайлы деректермен танысады. Балалар сабақта үстел ойындары жайлы өз пікірлеімен бөліседі. Үстел ойының адам дамауына ықпалы жайлы мәліметтерді алады. Бұйымның жасалу технологиясы, құралдармен қауіпсіз жұмыс жасау әдістерін үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2022
734
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың:

Дизайн және технология бөлімі


Сабақтың тақырыбы: Үстел ойыны. Шығу тарихы


Күні: Мектеп: Қызылорда облысы Жаңақорған ауданы

М.Қаратаев атындағы

51орта мектебі

Сыныбы: 8

Пән мұғалімі: Ахметов Ерман Айтмағанбетұлы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

8.1.2.1. Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету

Ойлау дағдысының деңгейі (Блум таксономиясы бойынша):

Білу және түсіну

Сабақтың мақсаты:

Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды

Бағалау критерийлері:

Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтап көрсетеді;

Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттейді

Тілдік мақсаттар:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: үстел ойындары, үстел ойындарының шығу тарихы, ойнау әдістері.

Талқылауға арналған cұрақтар:

- Үстел ойынының шығу тарихы несімен сіздің есіңізде қалды?

- Ойын үстелі алғашқыда қандай өнімнен жасалынды? Неге?

-Үстел ойынының адамға тигізер қандай пайдасы бар деп ойлайсыз?


Негізгі сөздер мен тіркестер: пазл, домино, го, монополия

Құндылықтарға баулу:

«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» - әртүрлі мемлекеттердің мәдениетіне құрмет сезіммен қарайды, топта, сыныпта өзара ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс жасайды

Пәнаралық байланыс:

Тарих, әдебиет, математика

Алдыңғы білім:

Түрлі тақырыптағы өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері мен үстел ойыны дизайн және технология бөлімі бойынша алдынғы сабақтағы түсініктерін ортаға салады .

Ресурстар:

ҚР Білім және ғылым министрлігі ұсынған 8-сыныпқа арналған оқулық, «Көркем еңбек (ұл балаларға арналған нұсқа)» авторлары:

В.Г. Чукалин, Р.М. Яковлев, Х.К. Танбаев, Е.В. Ермилова,

Е.Е. Велькер, О.С. Лосенко. «Көкшетау» - 2018;

Слайд, суреттер

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланаған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Психологиялық ауал: «Тілек айту»

Оқушылар жұп болып бір-біріне тілек айтады:

- Бүгін мен саған….

- Үнемі … бол.

- Есіңде болсын… .

Шахмат , домино ойындарының суреттері, аллеясы арқылы 2 топқа бөлу.


Қызығушылығын ояту

- Ойынның қандай түрлерін білесіңдер? (Үстел ойындары, қимыл-қозғалыс, компьютерлік, интеллектуалдық т.б.)


Топ аттарына берілген шахмат, домино ойындарының қай ойын түріне жататынын анықтай отырып, білім алушы сабақтың тақырыбын, мақсаты мен бағалау критерийлерін талдау.


Бағалау: Ауызша кері байланыс беру арқылы.



слайд







сурет


Cабақтың ортасы

12 минут

































20 минут

Сабақтың мақсатын анықтау үшін білім алушының қажеттілігіне қарай тапсырмалар беріледі.

1-тапсырма

Топтық жұмыс

«Бинго» ойыны арқылы топтар сәйкестендіру кестесінде берілген үстел ойындарының атаулары мен олардың шыққан уақытын, елін бірінші болып сәйкестендіру керек.

Ойын атауы

Ойынның шыққан уақыты

Мемлекеті

570 жыл

Үндістан

ХІ ғасыр

Қытай

1761 жыл

Англия

б.з.д. 4000 мың жыл бұрын

Қазақстан


Дескриптор Білім алушы

  • Үстел ойынының атауын, шыққан уақыты мен елін сәйкестендіреді.


Бағалау: «Қол шапалақтау»

Сергіту сәті: «Үстел ойыны» дене жаттығулары (Үстел ойынында болатын дене жаттығуларын орындайды)


2-тапсырма

Жеке жұмыс. «Кім алғыр?» саралау тапсырмасы

А деңгейі

Сәйкестендіру кестесінде берілген бір үстел ойынының ойналу ерекшелігін түсіндіріңдер.


Дескриптор Білім алушы

  • Үстел ойыны ерекшелігін түсіндіреді.




В деңгейі

Көптеген адамдар не себепті үстел ойындарын ойнауға қызығушылық танытады? Ассоциация жасаңдар.


Shape1


Дескриптор Білім алушы

  • Адамдардың үстел ойындарына қызығушылықтарын зерделейді.


С деңгейі

А4 қағазына өздеріңнің үстел ойыныңның таныстырылымын дайындаңдар.


Дескриптор Білім алушы

  • Ойынға ат қояды;

  • Үстел ойынына қатысушыларды анықтайды;

  • Ойын ережесін түсіндіреді.


Бағалау: «Бас бармақ» әдісі








қазақша уникипедия

Сабақтың соңы

3 минут



Оқушылар өтілген сабаққа кері байланыс береді.


Слайд

Үйге:

Интернет арқылы үстел ойыны туралы қызықты ақпараттар жинақтау

Оқулық



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!