Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Авторы: Султангереева Алтынай Есендосовна
Атырау облысы Атырау қаласы жалпы білім беретін №4 Ю.А.Гагарин атындағы орта мектебінің химия пәні мұғалімі
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
Педагогтің аты-жөні: |
Султангереева Алтынай Есендосовна |
Күні: |
|
Сыныбы: |
8 сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1 -зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде мольді білу және Авогадро санын білу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал тудыру.
2.а) Жаңа тақырыпты ашу. ә) Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Ұйымдастыру кезеңі «Көңіл күйің қандай?» тренинг. Әрбір оқушы смайликтерді көрсету арқылы өз көңіл- күйлерін көрсетеді. Ой қозғау Оқушыларға «Литр, килограмм, грамм, тонна, милилитр, метр деген сөздерді не топтастырады?» деген сұрақ қойылады. Оқушылар заттың мөлшері, ұзындық өлшемі деп жауап берулері мүмкін. Нәтижесінде сабақтың тақырыбы анықталып, мақсаты нақтыланады. Топқа бөлу. «Тарсия» әдісі Оқушылар қағаз қиындарын сәйкестендіріп, біріктіру арқылы топқа бөлінеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
|
||||||
Жаңа сабаққа кіріспе «Түртіп алу» әдісі 10 мин. |
(Ұ) Жаңа сабаққа байланысты бейнежазба ұсынылады. Оқушылар тапсырманы орындап, өзара ұжымдық талқылағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырады. |
Бейнежазбаны қарап, маңызды ақпараттарды түртіп алу әдісі арқылы дәптерлеріне жазып алады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://photos.app.goo.gl/XN1zbfrfnzAr3qtx7 |
||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. Топтық жұмыс «Формулалар сөйлейді» 6 мин |
Формулалар сөйлейді топтық жұмысында формуланы дұрыс тауып, есептерді шығарады. |
Бекіту тапсырмалары І топ. Зат мөлшері. Ауа шарында шамамен 0,9*1023 молекула азот болады. Азоттың зат мөлшерін есептеңдер. Жауабы: 0,149 моль ІІ топ. Қосылыстың молярлық массасы. Na2SO4 натрий сульфатының молярлық массасын есептеңдер. Жауабы:М(Na2SO4) = 142 г/моль ІІІ топ. Көмірқышқыл газының 2 моль зат мөлшерінде қанша атом оттек болатынын есептеңдер. Жауабы:12,04*1023 (Дұрыс жауабы тақтадан көрсетіледі) |
Дескриптор: - зат мөлшерінің формуласын жазып, соған сай есептеп, өлшем бірлігін көрсетеді-4 ұпай - молярлық массаны есептеп, өлшем бірлігін айтады – 4 ұпай - формула бойынша, атом санын есептеп, жауабын жазады-4 ұпай |
|
||||||
Сергіту сәті. «Қол баспалдағы» әдісі 1 мин |
«Қол баспалдағы» әдісі. Оқушылар бір-біріне қолдарын тізбектей жалғайды, мұғалім артқа қарап тұрып, астынан санағанда үшінші оқушы, үстінен санағанда бірінші оқушы деп таңдау арқылы аталған оқушыны тақтаға шақырады. |
Оқушылар бас бармақтарын бір-біріне тізбектей жалғайды. |
|
ДК экраны |
||||||
Жеке жұмыс Оқулықпен жұмыс 5 мин |
Оқулықта берілген реакция теңдеуін теңестіріп, реакцияға қатысқан және түзілген зат мөлшерін моль есебімен көрсетіңдер. |
Реакция теңдеуін теңестіреді. Реакцияға қатысқан және түзілген зат мөлшерін моль есебімен көрсетеді. FeS+HCl---->FeCl2+H2S Cu2O+O2---->CuO Al2O3+H2SO4---->Al2(SO4)3+H2O |
Дескриптор Реакция теңдеуін дұрыс теңестіру-1 ұпай Реакцияға қатысқан және түзілген зат мөлшерін моль есебімен көрсетеді-1 ұпай Барлығы-2 ұпай |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Тақтамен жұмыс |
||||||
Жұптық жұмыс Wordwall Платформасы 4 мин |
Сілтеме арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Берілген сұрақтарға жұптаса отыра жауап береді.
|
Дескриптор 2 дұрыс жауапқа -1 ұпай |
https://wordwall.net/ru/resource/63263054 |
||||||
ЕББҚ 3 мин |
Сәйкесендіру Оқушылар анықтама мен формуланы бір-бірімен сәйкестендіреді |
|
Дескриптор: 1 дұрыс жауапқа-1 ұпай Барлығы-3 ұпай |
Үлестірмелі қағаз |
||||||
Сабақтың соңы Рефлексия 4 мин. |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы қорытындыланады
Мақсаты: Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылпардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Рефлексия Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойларын айтады Үйге тапсырма: 2-есеп, 49-бет
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|