Қысқа мерзімді жоспарлау "Әлемді өзгерткен жаңалықтар" 5 сынып, информатика пәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспарлау "Әлемді өзгерткен жаңалықтар" 5 сынып, информатика пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспарлау информатика пәнінен 5- сыныбына құрылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: 5.1B Интернеттегі қауіпсіздік

Мектеп: «№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Пән: Информатика

Күн:

Мұғалім: Жумагулова Айнур Ришатовна

Сынып: 5

Сабаққа қатыскан оқушылардын саны:

Қатыспағандар:

Сабақ такырыбы

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини жобасы

Осы сабақта жететін мақсаттар (оқу жоспарына сілтеме)

5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу

Оқу мақсаттары

Оқушылардың қолжетімді файлдардың жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:

- оқушылар тақырыптар бойынша компьютерді пайдаланып түрлі жобалар жасай алады, жобаны іске асыру үшін қажетті ақпаратты таба алады және іріктейді, Аяқталған жобаның бағалау критерийлерін талқылайды және толықтырады

Көптеген оқушылар:

- ақпараттарды талдайды, жобаны құруды үйренеді, компьютерлік бағдарламалар арқылы практикалық жұмыстар орындайды.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді жинақтайды, оқып үйренгендерін практикада қолдана алады

Бағалау критерийі

- Әлемді өзгерткен жаңалықтар мәселесін талқылайды

- Жоба тақырыбын таңдау себептерін атайды

-өз жобасына қажетті кілтті сөздерді сипаттайды

-жобаның таңдалған критерийлерге сәйкестігін анықтайды

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология

-проект, ақпаратты іздеу, зерттеу, жоба этаптары

Диалог/жазылым үшін қажетті тілдік бірліктер:

Интернеттен пайдаланылған ақпараттардын сілтемесін көрсету қажет

  • Өзгенің ойын көшіріп алу …..деп атайды

  • Академиялық адалдық сақтау бұл…

Құндылықтарға баулу




Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, тарих

Алдынғы білім


процессор мен қатты дискінің қызметін, программалық қамтамасыз ету жолдарын біледі

Ресурстар

1.Информатика-оқулық 5 сыныпқа Г. А. Көпеева, Ү.М. Ділманова – Арман ПВ баспасы 2017, ІІ тарау Компьютер және қауіпсіздік, 44 – 46 беттер, сабаққа катысты суреттер,


Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Сыныпта жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

Сабақ басы

5 минут




































Сабақтың ортасы

22 минут







































































Сабақтың аяқталуы

3 минут











Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды мозайка арқылы топқа бөлу

Бір-бірімізге күлімдей қарап, өз қуанышымызды мынадай сөздермен білдірейік.

Мына сұлу әлемде,

Адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге,

Күн сәулесін төгеді.


Топтастыру:

1-топ: Медицина

2-топ: Интернет

3-топ: Роботтар


Тапсырма №1

«Джигсо» әдісі арқылы «Әлемді өзгерткен жаңалықтар!» тақырыбында өз ойларын ортаға салады.

Shape1

1 1 - топ



1 2 - топ







1 3 - топ



«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Жасыл – тақырыпты толық аша алды

Сары – тақырыпты толық аша алмады

Қызыл – тақырыпы мүлде ашқан жоқ



Тапсырма № 2

«Ақпараттық техника саласындағы жаңалықтар» тақырыбы бойынша кітапша жасау

Талаптары:

  1. Word мәтіндік редакторын пайдалану

  2. Кітапшаға мектептерінің бірнеше суреттерін қою

  3. Кітаптың мұқабасын әсемдеп жасау

  4. «Ақпараттық техника саласындағы жаңалықтар» тақырыбы бойынша шағын эссе жазу

  5. Кітапшаның мазмұнын жасау.



Қолданылатын әдіс –тәсілдер: «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі

Екі жұлдыз, бір тілек



Тапсырма № 3

«Дені саудың – жаны сау» тақырыбына тұсаукесер дайындау

Талаптары:

  1. Power Point программасын пайдалану,

  2. Медицина саласындағы жаңа заманауи аппараттармен құрылғылардың суреттерін жүктеу

  3. «Дені саудың – жаны сау» тақырыбына мәліметтер жазу

  4. Тұсаукесерді безендіру, сақтау



Қолданылатын әдіс –тәсілдер: «Уақыт шеңбері» әдісі

Көңіл күй смайликтер арқылы бағалау



«Серпілген сауал» әдісі

  • Айжан Арнұрдың жобасы туралы не айтасың?

  • Жанаттың жобасын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?

  • Қанат естігеніңнің барлығын бір жобаға қалай біріктіруге болады?

«Досыма сыйлық» әдісі қолданылады.

Сабақта жанындағы досы белсенді қатысса сыйлық ұсынады. Егерде белсенділік танытпаса жақсы тілек айтады

Дискриптор

  • Сурет арқылы «Әлемді өзгерткен жаңалықтар» тақырыбына топтық талқылау жасады. Тақырыпптың мазмұнын толық аша алды.























































































































Picture 40





Ішкі жиынтық бағалау

Үйге тапсырма беру

Кері байланыс:

«Табыс ағашы»

Сабақ соңында бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін жазып, стикерлерге жазып, табыс ағашына іледі.

Саралау.

Оқушыларға алдыңғы тақырыптарды еске түсіруге бағыт беремін. Тапсырмалар топтық болғандықтан дарынды балалары бар топтардың тапсырмасын күрделендіріп беремін.

Қолданылатын әдіс – тәсілдер. :

Джигсо әдісі, Ойлан – жұптас - бөліс, Уақыт шеңбері әдісі, «Серпілген сауал» әдісі

Бағалау әдістері:

«Бағдаршам» әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек», «Көңіл күй смайликтері», «Досыма сыйлық» әдісі, «Табыс ағашы»






Оқушыларға қауіпсіздік техникасын сақтау ескертіліп, компьютер құрылғыларын пайдалана отырып мазмұнды сызба жасау айтылды. АКТ - мен байланыс, бірін –бірі тыңдау, бірлесе отырып жақсы жұмыс нәтижесіне жету.

Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақытты тиімді пайдалана алдым ба? Мен өз жоспарымен қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Сабақ барысында оқу мақсаттары сабаққа сай жүргізілді.

Оқушылар жоба құруды, жоба істеуді, ақпарат көздерін қолдануды білді.



Жалпы баға

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары

туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.04.2018
522
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі