Қысқа мерзімді жоспары 5 cынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспары 5 cынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатер бар деп ойлайсың? - Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды? - Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатер бар? «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§ 1.5 ЖЕЛІДЕЖҰМЫС ІСТЕУ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПСІЗДІК ШАРАЛАРЫ.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.6.2.1 1 «Ақпараттық қауіпсіздік», «құпиялылық», «тұтастық» және

«қолжетімділік» терминдерінің маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Ақпарат» және «ақпараттық қауіпсіздік» ұғымдарымен

танысады

Көптеген оқушылар:

Қазақстан Республикасындағы заңмен қорғалатын

құпияларды анықтайды

Кейбір оқушылар:

Жүйенің сенімділігіне тұжырым жасайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Қуат беру»

Шаттық шеңберіне барлық оқушылар тұрады. Бастапқы

бастаушы қолын бір рет қысады, екінші айналымда екі

рет, үшінші айналымда үш рет қысады. Соңында

бастауыш оқушыға жеткенде қанша қуат бергенін

анықтайды.

Топқа біріктіру: Сандар арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Биопоэма» әдісі

А4 парақты 8 бөлікке бөліп, әр бөлікке өткен тақырып

туралы маңызды ақпаратты толтырады. Мәліметтерді

толықтырып болған соң, бүкіл топ мүшелерінің

біреуінен ұқсастықтарды байқайды, саралайды,

мәліметтерді толықтырады.

Жұмысты медальдар арқылы бағалау

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді.









Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі

- Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатер бар деп

ойлайсың?

- Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды?

- Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатер

бар?

«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада

талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін

толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

- Біздің еліміздегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз

етудің қандай шаралары, заңдары бар? Талдаңдар. ҚР-дағы заңмен қорғалатын құпияларды анықтайды.

Медальдар арқылы бағалау

2-тапсырма.

- Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін Венн

диаграммасы арқылы салыстырыңдар.

Дескриптор:

Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін

салыстырады.

Медальдар арқылы бағалау

3-тапсырма.

Кестемен жұмыс



Дескриптор:

- Қауіпсіздік жүйелерін анықтайды.

- Қауіпсіздік жүйелерін салыстырады.

Оқушылардың жұмыстарын топбасшы шәкіл арқылы

бағалайды. «Температура» әдісі. Термометр шәкіліне

оқушылардың аттарын жазады.

Дескриптор:


Мұғалімді тыңдайды
















Дәптерге командаларды жазады











SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады





Сыныпта заттың сипаттамасын береді






























Стикер

5 балл













Стикер

4 балл






Интербелсенді тақта/компьютер

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2022
399
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі