(Тж):
Тапсырма 2.
Топтық
жұмыс «Газет»
әдісі.
Әр топқа тақырыптар беріледі.
Осы тақырыптар аясында оқушылар өз білімдерін, қосымша ақпарат,
интернет желісін қолданып газет шығарады. Топтар газеттің бірінші
бетіне берілген тақырыптарын, екінші бетіне нақты оқиғаларын,
үшінші бетіне қызықты материалдар, қосымша материалдар жинақтау
тапсырмаларын орындайды.Белгіленген уақытта оқушылар өздері
шығарған газеттерін қорғайды.
(Оқылым,
жазылым)
1-топ. Жүйке жүйесінің
типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер.
2-топ. Жүйкелік реттеуді
сипаттаңдар
Дескриптор:
-Берілген тақырып бойынша
ақпарат жинайды
-Жиналған ақпаратты
өңдейді
-Өңделген ақпаратты
жүйелейді
ҚБ. «Үш шапалақ»
әдісімен
(С): Сергіту сәті: «Жаттығу
жасау»
(ТЖ)3
тапсырма: «Жинақтау» әдісі арқылы екі топ төменде
берілген суретті пайдалана отырып, өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
1-топ: Жануарлардың жүйке
жүйесінің типтерін анықта, күрделенуі бойынша жинақтап,
орналастыр.
Дескриптор:
- Жануарлардың жүйке жүйесінің
типтерін анықтайды;
- Ағзалардың құрылысын олардың
жүйке жүйесінің күрделенуімен жинақтап,
орналастырады.
2 топ
- Жануарлардың жүйке жүйесін
эволюциялық реті бойынша орналастырып,
дәлелде.
Дескриптор
- Жануарлардың жүйке жүйесінің
типтерін анықтайды;
- Ағзалардың құрылысының
күрделенуімен олардың жүйке жүйесінің дамығанын
дәлелдейді.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
4 тапсырма
(С) «Сәйкестендіру
тесті»:
Жүйкелер
|
Типтер
|
Сатылы
Жұлын
Диффузиялық
ми
|
Ми
сыңарлары
Аралық ми
Түйнекті
Ортаңғы ми
|
ҚБ.
«Мадақтау»
|