Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем/Қосу және азайту амалдары
Бөлім: |
Оқуға дайындық /Арифметикалық амалдар |
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
|
Күні: |
|
Сынып: 4 сынып (жеке сабақ) |
Қатысушылар саны: 1 |
Сабақтың тақырыбы: |
Сөйлем/Қосу және азайту амалдары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
1.2.2.1 мұғалімнің көмегімен көрнекілікке сүйене отырып, сөйлем құрастыру; 2.3.1.2 қосуды көптіктің бірігуі деп түсіну керек және жалпы элементтері жоқ, жиын бөлігін жою ретінде азайту; Орындалған оқу тапсырмалары бойынша ауызша баяндап беру (1-2 сөйлеммен) |
Сабақтың мақсаты: |
Мұғалімнің көмегімен көрнекіліктерге сүйене отырып, сөйлем құрастыра алады; Қосу және азайту амалдарын түсінеді; Орындалған оқу тапсырмалары бойынша бір-екі сөйлеммен жауап береді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
І.Кіріспе кезеңі
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Армысың алтын
күн! |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
-Сырым,көңіл-күйің қалай? -Сырым сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда алдыңғы өткен сабағымызды еске түсірейікші. -Сөйлем дегеніміз не? -Сөз дегеніміз не?
- Бір бананды Сырым жеді? Енді неше банан қалды? - Бананның саны азайды ма, әлде көбейді ме? |
Сұраққа жауап береді.
|
Өте жақсы, жарайсың!
|
Сөйлемнің сызбалары Суреттер Карточкалар Қима қағаздар
|
Сабақтың соңы |
- Сырым, біз бүгінгі сабақта біз не істедік? - Не білдік?
|
Сөйлем құрадық.
|