Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем/Қосу және азайту амалдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2023
425
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Сөйлем/Қосу және азайту амалдары


Бөлім:

Оқуға дайындық /Арифметикалық амалдар

Арнайы педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып: 4 сынып (жеке сабақ)

Қатысушылар саны: 1

Сабақтың тақырыбы:

Сөйлем/Қосу және азайту амалдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

1.2.2.1 мұғалімнің көмегімен көрнекілікке сүйене отырып, сөйлем құрастыру;

2.3.1.2 қосуды көптіктің бірігуі деп түсіну керек және жалпы элементтері жоқ, жиын бөлігін жою ретінде азайту;

Орындалған оқу тапсырмалары бойынша ауызша баяндап беру (1-2 сөйлеммен)

Сабақтың мақсаты:

Мұғалімнің көмегімен көрнекіліктерге сүйене отырып, сөйлем құрастыра алады;

Қосу және азайту амалдарын түсінеді;

Орындалған оқу тапсырмалары бойынша бір-екі сөйлеммен жауап береді.

     Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Арнайы педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І.Кіріспе кезеңі


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Армысың алтын күн!
Армысың асыл жер!
Армысың жан досым!
Жылуыма жылу қос!
Міне менің қолым!
- Осы алған жылуымызбен, күш - қуатымызбен сабағымызды бастаймыз.


Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару.





Сабақтың басы



































































Сабақтың ортасы


-Сырым,көңіл-күйің қалай?

-Сырым сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда алдыңғы өткен сабағымызды еске түсірейікші.

-Сөйлем дегеніміз не?

-Сөз дегеніміз не?

  • Мына сызбаға назар аударайық!

Shape2

Shape3

Shape5 Shape4



  • Бұл ненің сызбасы?

  • Дұрыс айтасың, бұл-сөйлемнің сызбасы.

  • Сызбадағы әр төртбұрыш нені білдіреді?

  • Сонда сөйлем неден құралады?

  • Сөйлемнің ережесін еске түсірейік.

  • Бүгінгі сабақта біз бірнеше сөздерден сөйлем құрап үйренеміз.



  • «Сауат ашу» оқулығының 22-23 беттерін ашамыз. Берілген суреттерге сөйлем құраймыз. Сөйлемде қанша сөз болса, сонша шарды партаның үстіне қоямыз.

  • Бұл кім? Не істеп жатыр?

  • Бұл сөйлемде қанша сөз бар?




  • Келесі суретке қараймыз. Сөйлем құраймыз.


  • Сырым, «Балалар ойнап жатыр» деген сөйлемде қанша сөз бар?

  • Енді осы үш сөзге тағы бір сөз қосып сөйлем құрап көрейікші!


  • Осы төрт сөзден құралған сөйлемге тағы бір сөз қосамын!






  • Бастапқыда неше банан бар еді?

- Бір бананды Сырым жеді? Енді неше банан қалды?

- Бананның саны азайды ма, әлде көбейді ме?

Сұраққа жауап береді.












  • Бұл сөйлемнің сызбасы.



  • Сызбадағы әр төртбұрыш сөзді білдіреді.

  • Сөйлем сөздерден құралады.

  • Сөйлем сөздерден құралады. Ол біршама тиянақты ойды білдіреді. Сөйлем екі, үш немесе оданда көп сөздерден құралады.










  • Бала есеп шығарып жатыр.

  • Бұл сөйлемде 4 сөз бар (Төрт шарды санап қояды).



  • Сұңқар қарбыз жеді.

Shape6




  • Айсұлтан тақтаға жазды.











  • Балалар ойнап жатыр.


  • Үш сөз бар.


  • Балалар асық ойнап жатыр.

  • Балалар далада асық ойнап жатыр.












  • Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттерге сүйене отырып сұрақтарға жауап береді.




  • Тапсырманы орындайды




  • 2 банан болған.

  • 1 банан.

  • Бананның саны азайды.






Өте жақсы, жарайсың!
































  • Жарайсың, Сырым!





























Сөйлемнің сызбалары






























Суреттер








































Карточкалар

Қима қағаздар
















Сабақтың соңы

- Сырым, біз бүгінгі сабақта біз не істедік?

- Не білдік?








Сөйлем құрадық.

  • Үзік сызықтарды қосып үйрендік.<

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!