Уақыты | Іс-әрекеттің түрі | Коучтің іс-әрекеті | Топтың іс-әрекеті |
10минут | Ұйымдастыру кезеңі
| Сәлеметсіздер ме білім жолын қуған әріптестер! Сіздерді кезекті коучингте көргеніме қуаныштымын. «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақ тағдыры ұстаздың қолында» деп Нұрсұлтан Әбішұлы айтқандай, заман көшіне ілестіріп, шығармашылық пен жұмыс істей алатын, жан-жақты интеллектуал дық деңгейі жоғары, технологияны меңгерген шәкірт тәрбиелеу біздің қолымызда. |
|
5минут | Ынтымақтастық ахуал орнату
| «Сатамын,сатып аламын» әдісі арқылы жағымды ахуал қалытастыру.
| Топ мүшелері өз бойындағы өзіне ұнамайтын қасиетін сатып, қасындағы әріптесінің жақсы қасиетін сатып алады. |
5минут | Топқа біріктіру
| Үш тілде санау.Ағылшын тілінде, орыс тілінде және қазақ тілінде.
| Үш тілде санау.Ағылшын тілінде, орыс тілінде және қазақ тілінде. |
10минут | Топтық жұмыс | 1) ҚМЖ туралы түсіндіру және бұрынғы сабақ жоспарымен салыстыру.Үш топқа ҚМЖ ны құрастыру тапсырылады. | ҚМЖ қиындыларын құрастыру. Әрбір әріптес өз пәндеріне байланысты ҚМЖ жазады. |
5минут | «Сұрақ-жауап» кезеңі
| 1.Дайын шаблонға сабақ жоспарын салу оңай болды ма?, Сабақ жоспарын қандай үлгіде құрасыздар?2.Сіздер үшін қай тұстары қиын болды?, Сіздерге жоспар құру оңай ма?3.Күнделікті сабақ жоспарын жасауда осы шаблонды ескеру мүмкін бе?,Сабақтың қай кезеңі ең маңызды деп санайсыз? | Әріптестер өздеріне оңай болған тұстары мен қиын болған тұстарын айтып , ортаға салады. |
20минут | «Стоп кадр» әдісі | Сұрақтар:Бейнежазбадан алған әсеріңіз қандай болды?Сіздің тәжірибеңіздің өзгеруіне әсер ететіндей әсер алдыңыз ба? Қандай түйінді ой айтасыздар?4. Сабақтың тақырыбы-мен және мақсатымен танысады | Видеороликке қарап, өз пікірлерін айтады.
|
10минут | «Үй салу» әдісі | Әр топ өздері үй салудың критерийін құру керек. Әр топ құрған критерийін алмасып, критерий бойынша үй салады. Жасалған жұмысты топ мүшелері өздері құрған критерилері арқылы бағалайды. | Бұл тұста мұғалімдер өз сабақтарында мақсатты нақты беру керек екендігін түсінеді.Себебі, критерий нақты берілмегендіктен оларға үй салу қиындық туғызды. |
|
| Әр топқа пәніне сәйкес тапсырма беріп, критерий және дескриптор құрғузу.Дұрыс жауабы мен салыстыру. |
|
3минут | Рефлексия | Қатысушылар «Тілектер себетіне» стикерге жазған ойларын жазып салады. |
|
2минут | Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі
| Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
| Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін « Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы білдіреді, тілек тілейді. |