Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2021
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №5 орта мектебі

Web-жобалау


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: С.Б.Парманов

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§ 4.2 HTML web –сайттарын әзірлеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

программасына сілтеме)


10.4.2.1 web-парақшаларды жасауда HTML-тегтерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: «HTML тілі», «тег» ұғымдарын анықтайды

Көпшілік оқушы: HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы: HTML тілінде құжаттың ішкі элементтерін басқару тегтерін қолданады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  1. HTML тілінің ішкі элементтерінің басқару командаларының жұмысын анықтайды.

  2. HTML кодын енгізіп, веб-бет жасай алады.

  3. Жасалған құжат жобасына HTML кодын жазып ұсына алады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Htm, html, HEAD, TITLE, BODY, H1, H6, P, HR, BR, I, STRONG, SUB, SUP, DL,

LI, dt, dd, dl, ul

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

HTML құжатының құрылымын жазыңдар.

HTML тілінде Блокнот программасына жазылған құжатты Веб-бетке ауыстыру жолын жазыңдар.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілінде сөздер қолданылады

Алдыңғы білім

Web-программалау. Web-сайт туралы түсінік

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



2 мин



6 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын құрамын: оқушылар бір-бірінің тек жақсы жақтарын айтып көңіл күй сыйлайды.

Топқа біріктіру: «Қызығушылықты ояту» әдісі

Мұғалім үш түрлі әлеуметтік желі логотипі бар қағазды оқушыларға тарату арқылы .


Өткен сабақты пысықтау




Сурет қиындылары



Түрлі түсті қалпақтар



Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау


Сабақтың ортасы

2 мин

«Миға шабуыл» әдісі

  • Қандай программалау тілдерін білесіңдер?

  • HTML тілінің өздеріңе таныс басқа программалау тілдерінен қандай ерекшелігі бар деп ойлайсыңдар?



5 мин

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаптағы тақырыпты жұптасып талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

Ауызша бағаланады



Оқулық Дарын.онлайн


5 мин

1-тапсырма.

- HTML тілінде құжаттың ішкі элементтерін басқару командаларының жұмысын талдаңдар. Бұл командаларды жұмыс қызметтеріне қарай топтарға жіктеңдер.

Дескриптор:

HTML тілінің ішкі элементтерінің басқару командаларының жұмысын анықтайды.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау


А4 парағы, жұмыс дәптері


8 мин

  1. тапсырма.

    1. HTML тілінің кодын енгізіп, нәтижесін алыңдар.

<h1>10 сынып</h1>

<h2> 10 сынып </h2>

<h3> 10 сынып </h3>



Компьютер, оқулық



2. HTML тілінің кодын енгізіп, нәтижесін алыңдар.




<HTML>

<BODY>

<p><b>Бұл қалың жазу</b></p>

<p><strong>Это strong- текст</strong></p>

<p><big>Бұл үлкен жазу</big></p>

<p><i>Көлбеу жазу</i></p>

</BODY>

</HTML>












6 мин

Кел, балалар, оқылық,

Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық.
Оқысаңыз, балалар,

(Ы.Алтынсарин)

Дескриптор:

HTML тілінің кодын енгізіп, веб-бет жасайды.

Ауызша арқылы бағалау


3-тапсырма.

Қарапайым құжаттың жобасын дайындап, оның HTML тіліндегі кодын жазып ұсыныңдар (мысалы, тәртіпті оқушыларды маркерленгекн тізім бойынша жасау).

Дескриптор:

Жасалған құжат жобасына HTML тілінің кодын жазып ұсынады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау нәтижесін бағалау парағына балл қою арқылы бағалау


Сабақтың соңы

3 мин



1 мин

Шағын тест

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

Өздерін бағалайды


Кері байланыс: «СМС» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерін 3 түрлі көрсетілген ұялы телефон суретіне жазады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!