Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы:

    6.4. Мәтіндік құжатпен жұмыс

    Сынып: 6

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Гиперсілтемелер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.1 – сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

    Сабақтың мақсаттары


    Барлық оқушылар: мәтіндік редакторда құжатқа сілтеме жасайды.

    Оқушылардың басым көпшілігі: берілген командалар бойынша әрекетті орындайды.

    Кейбір оқушылар: Гиперсілтемелердің көмегімен жоба құра алады

    Бағалау критерииі

    Құжатқа сілтеме жасайды

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    құжатқа қандай әдіспен гиперсілтемелерді қосуға болатынын түсінеді.

    Пәнге тән лексика мен термин сөздер:

    гиперсілтемелер, мазмұны, атауы, сілтемелер.

    Диалог пен хаттарға арналған пайдалы сөйлемдер:

    Гиперсілтемені қосу үшін…қажет.

    Гиперсілтеме бұл- ... құжаттар бөлігі.

    Құндылықтарды дарыту

    Достық қарым-қатынасқа, ынтымақтастыққа, жауапкершілікті сезінуге, бір-бірін тыңдауға, сындарлы көзқарас пен сыни ойлауға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі. («Ғарышкердің тамағы» 4-сынып)

    Алдыңғы білім

    MS WORD ортасында жұмыс жасауды біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Әсем-әдемі» тренингі. (Оқушылар шеңбер бойына тұрып,бір-біріне есімінің бас әріпінен басталатын жылы сөз айтады)


    ТShape1 опқа бөлу Түрлі түсті кәмпиттер арқылы 2 топқа бөлу.

    1. «Мәтін» тобы.

    2. «Сілтеме» тобы.

    «Кір жаю» әдісі

    Өткен сабақты оқушының есіне түсіру, қалай оқып келгені жайында байқау мақсатында пайдаланады. Оқушылар жаюлы тұрған сұрақтардың бірін таңдап, жауап береді.

    Бағалау : 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалаймын.

    Тақырып ашу

    Адасқан әріптер арқылы тақырыпты ашып аламын.

    Гиперсілтеме туралы мағлұмат беремін. Сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты айқындалады.



    екі түсті конфеттер














    Сабақтың

    ортасы




















    10 минут













    Жаңа сабақ:

    Жаңа тақырып бойынша Bilimland.kz сайтынан бейнебаян корсетемін.

    Топтық жұмыс

    «Қонаққа бару» əдісі.

    Берілген таратпалардан жаңа тақырыпты оқып, бірінші топ екінші топқа қонаққа барады. Өз түсінгендерін түсіндіріп береді. Осылайша екі топ бір-бірімен ақпарат алмасады. Жаңа тақырыпты толықтырады.

    Бағалау : әр топ өзара 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалайды.



    Жұптық жұмыс.

    1. «Сәйкестендіру» әдісі.

    2. Оқушылар бүгінгі өткен сабаққа байланысты таратылған таратпалардағы тапсырманы орындайды. Командаға сәйкес әрекетін сәйкестендіреді.

    Команда

    Әрекеті

    Гиперсілтемені өзгерту

    (Изменить гиперссылку)

    Гиперсілтемені бөліп алады. Егер гиперсілтемеге өтсе, онда әрекетті пернені баспай-ақ жүзеге асыруға болады.

    Гиперсілтемені бөліп алу(Выделить гиперссылку)

    Гиперсілтемеге өту.

    Гиперсілтемені ашу

    (Открыть гиперссылку)

    Гиперсілтемені өзгерту терезесінде орнын, мәтінді, гиперсілтеме анықтамасын өзгертуге болады.

    Гиперсілтемені көшіру

    (Копировать гиперссылку)

    Гиперсілтемені жояды. Мұнда мәтін сол куйінде сақталады да, оны форматтау өзгереді және асты сызылған гиперсілтеме алынып тасталады.

    Гиперсілтемені жою

    (Удалить гиперссылку)

    Кірістіру командасы бойынша гиперсілтемені көшіреді, мәтінге сілтемені орналастырады

    Бағалау : Жұптар 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағаланады.


    Жеке жұмыс

    «Кесте толтыру» әдісі

    Гиперсілтемелер көмегімен «Қолданбалардың анықтамалық жүйесі» жобасын құрыңдар. Гиперсілтемелерге өту үшін қолданбалар атауымен файл құрыңдар.


    Қолданба атауы

    Логотип

    Толық атауы

    Анықтама

    Авторға

    сілтеме

    MS Word

    Word мәтіндік процессоры

    Word туралы


    MS Excel





    Paint





    Бағалау : 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалаймын.


    Қарқыны жоғары оқушыларға тапсырма.

    1. Гиперсілтеме және гипермәтін дегеніміз не?

    2. Гиперсілтемені қалай жоюға болады?


    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Бағалау критерийлері: құжатқа сілтеме жасайды.

    1. http://text.ru/antiplagiat веб парақшасын ашыңыз.

    2. «Ғарышкердің тамағы»

    Ғарышта барлық тамақ сықпа құтылар мен арнайы қалталарда сақталады. Ғарышкерге тәрелкенің қажеті жоқ. Өйткені ғарышта кез келген тамақ ұшып кеткен болар еді. Ғарышта тамақ болсын, сусын болсын бәрі-бәрі салмақсыздық жағдайында шар формасына ие болады. Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосыңыз. Алынған ақпаратқа сілтеме жасаңыз.

    Дескриптор:

    Құжатта пайдаланылған әдебиеттерге сілтеме жасайды.

    Құжатқа сілтеме қосады.

    Кері байланыс

    Оқушылардың әр қайсысына дескриптор бойынша тексере отырып, ауызша тиімді кері байланыс беріледі.


    https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/poznavatelnye-filmy/lesson/plagiat-zhane-gipersilteme-degenimiz-ne


    Үлестірме қағаздар








    Таратпалар беріледі.













































    Таратпалар















    Сабақтың соңы



    Сабақты қорытындылау

    Сабақтың соңында оқушылардың қолында жиналған фигуралардың санына қарап, кім қаншалықты қандай түс жинағанына қарай, соның ішінде әсіресе жасыл түсті көбірек жинаған оқушыларға ерекше тоқталып, әр қайсысына сәйкесінше рефлекция жасаймын.

    Үй тапсырмасы

    №4 тапсырмадағы кестені дәптерлеріне толтырып келуге беремін.

    Кері байланыс

    «Көңіл күй букеті» әдісі

    Тақтаға вазаның суреті бар плакат ілінеді. Оқушылар вазаға гулдерді қояды. Сабақтағы жасаған жұмысын бағалай отырып, әр оқушы қолындағы стикерге өз аты-жөнін жазып, гүлді вазаға қояды.

    Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет.

    Сары түс – барлығы түсінікті емес.

    Жасыл түс – барлығы жақсы.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есиркеева Жанагуль Махамбетияровна
    11 Қараша 2020
    442
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6-сынып информатика пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.Сабақтың тақырыбы:Компьютер пайдаланудың кері аспектілері.Ашық сабақ ретінде өтуге болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы:

    6.4. Мәтіндік құжатпен жұмыс

    Сынып: 6

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Гиперсілтемелер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.1 – сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

    Сабақтың мақсаттары


    Барлық оқушылар: мәтіндік редакторда құжатқа сілтеме жасайды.

    Оқушылардың басым көпшілігі: берілген командалар бойынша әрекетті орындайды.

    Кейбір оқушылар: Гиперсілтемелердің көмегімен жоба құра алады

    Бағалау критерииі

    Құжатқа сілтеме жасайды

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    құжатқа қандай әдіспен гиперсілтемелерді қосуға болатынын түсінеді.

    Пәнге тән лексика мен термин сөздер:

    гиперсілтемелер, мазмұны, атауы, сілтемелер.

    Диалог пен хаттарға арналған пайдалы сөйлемдер:

    Гиперсілтемені қосу үшін…қажет.

    Гиперсілтеме бұл- ... құжаттар бөлігі.

    Құндылықтарды дарыту

    Достық қарым-қатынасқа, ынтымақтастыққа, жауапкершілікті сезінуге, бір-бірін тыңдауға, сындарлы көзқарас пен сыни ойлауға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі. («Ғарышкердің тамағы» 4-сынып)

    Алдыңғы білім

    MS WORD ортасында жұмыс жасауды біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Әсем-әдемі» тренингі. (Оқушылар шеңбер бойына тұрып,бір-біріне есімінің бас әріпінен басталатын жылы сөз айтады)


    ТShape1 опқа бөлу Түрлі түсті кәмпиттер арқылы 2 топқа бөлу.

    1. «Мәтін» тобы.

    2. «Сілтеме» тобы.

    «Кір жаю» әдісі

    Өткен сабақты оқушының есіне түсіру, қалай оқып келгені жайында байқау мақсатында пайдаланады. Оқушылар жаюлы тұрған сұрақтардың бірін таңдап, жауап береді.

    Бағалау : 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалаймын.

    Тақырып ашу

    Адасқан әріптер арқылы тақырыпты ашып аламын.

    Гиперсілтеме туралы мағлұмат беремін. Сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты айқындалады.



    екі түсті конфеттер














    Сабақтың

    ортасы




















    10 минут













    Жаңа сабақ:

    Жаңа тақырып бойынша Bilimland.kz сайтынан бейнебаян корсетемін.

    Топтық жұмыс

    «Қонаққа бару» əдісі.

    Берілген таратпалардан жаңа тақырыпты оқып, бірінші топ екінші топқа қонаққа барады. Өз түсінгендерін түсіндіріп береді. Осылайша екі топ бір-бірімен ақпарат алмасады. Жаңа тақырыпты толықтырады.

    Бағалау : әр топ өзара 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалайды.



    Жұптық жұмыс.

    1. «Сәйкестендіру» әдісі.

    2. Оқушылар бүгінгі өткен сабаққа байланысты таратылған таратпалардағы тапсырманы орындайды. Командаға сәйкес әрекетін сәйкестендіреді.

    Команда

    Әрекеті

    Гиперсілтемені өзгерту

    (Изменить гиперссылку)

    Гиперсілтемені бөліп алады. Егер гиперсілтемеге өтсе, онда әрекетті пернені баспай-ақ жүзеге асыруға болады.

    Гиперсілтемені бөліп алу(Выделить гиперссылку)

    Гиперсілтемеге өту.

    Гиперсілтемені ашу

    (Открыть гиперссылку)

    Гиперсілтемені өзгерту терезесінде орнын, мәтінді, гиперсілтеме анықтамасын өзгертуге болады.

    Гиперсілтемені көшіру

    (Копировать гиперссылку)

    Гиперсілтемені жояды. Мұнда мәтін сол куйінде сақталады да, оны форматтау өзгереді және асты сызылған гиперсілтеме алынып тасталады.

    Гиперсілтемені жою

    (Удалить гиперссылку)

    Кірістіру командасы бойынша гиперсілтемені көшіреді, мәтінге сілтемені орналастырады

    Бағалау : Жұптар 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағаланады.


    Жеке жұмыс

    «Кесте толтыру» әдісі

    Гиперсілтемелер көмегімен «Қолданбалардың анықтамалық жүйесі» жобасын құрыңдар. Гиперсілтемелерге өту үшін қолданбалар атауымен файл құрыңдар.


    Қолданба атауы

    Логотип

    Толық атауы

    Анықтама

    Авторға

    сілтеме

    MS Word

    Word мәтіндік процессоры

    Word туралы


    MS Excel





    Paint





    Бағалау : 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалаймын.


    Қарқыны жоғары оқушыларға тапсырма.

    1. Гиперсілтеме және гипермәтін дегеніміз не?

    2. Гиперсілтемені қалай жоюға болады?


    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

    Бағалау критерийлері: құжатқа сілтеме жасайды.

    1. http://text.ru/antiplagiat веб парақшасын ашыңыз.

    2. «Ғарышкердің тамағы»

    Ғарышта барлық тамақ сықпа құтылар мен арнайы қалталарда сақталады. Ғарышкерге тәрелкенің қажеті жоқ. Өйткені ғарышта кез келген тамақ ұшып кеткен болар еді. Ғарышта тамақ болсын, сусын болсын бәрі-бәрі салмақсыздық жағдайында шар формасына ие болады. Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосыңыз. Алынған ақпаратқа сілтеме жасаңыз.

    Дескриптор:

    Құжатта пайдаланылған әдебиеттерге сілтеме жасайды.

    Құжатқа сілтеме қосады.

    Кері байланыс

    Оқушылардың әр қайсысына дескриптор бойынша тексере отырып, ауызша тиімді кері байланыс беріледі.


    https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/poznavatelnye-filmy/lesson/plagiat-zhane-gipersilteme-degenimiz-ne


    Үлестірме қағаздар








    Таратпалар беріледі.













































    Таратпалар















    Сабақтың соңы



    Сабақты қорытындылау

    Сабақтың соңында оқушылардың қолында жиналған фигуралардың санына қарап, кім қаншалықты қандай түс жинағанына қарай, соның ішінде әсіресе жасыл түсті көбірек жинаған оқушыларға ерекше тоқталып, әр қайсысына сәйкесінше рефлекция жасаймын.

    Үй тапсырмасы

    №4 тапсырмадағы кестені дәптерлеріне толтырып келуге беремін.

    Кері байланыс

    «Көңіл күй букеті» әдісі

    Тақтаға вазаның суреті бар плакат ілінеді. Оқушылар вазаға гулдерді қояды. Сабақтағы жасаған жұмысын бағалай отырып, әр оқушы қолындағы стикерге өз аты-жөнін жазып, гүлді вазаға қояды.

    Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет.

    Сары түс – барлығы түсінікті емес.

    Жасыл түс – барлығы жақсы.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 6 сынып
    11.11.2020
    442
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есиркеева Жанагуль Махамбетияровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации