Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы: 6.4. Мәтіндік құжатпен жұмыс Сынып: 6 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Гиперсілтемелер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.1 – сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіндік редакторда құжатқа сілтеме жасайды. Оқушылардың басым көпшілігі: берілген командалар бойынша әрекетті орындайды. Кейбір оқушылар: Гиперсілтемелердің көмегімен жоба құра алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Құжатқа сілтеме жасайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: құжатқа қандай әдіспен гиперсілтемелерді қосуға болатынын түсінеді. Пәнге тән лексика мен термин сөздер: гиперсілтемелер, мазмұны, атауы, сілтемелер. Диалог пен хаттарға арналған пайдалы сөйлемдер: Гиперсілтемені қосу үшін…қажет. Гиперсілтеме бұл- ... құжаттар бөлігі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Достық қарым-қатынасқа, ынтымақтастыққа, жауапкершілікті сезінуге, бір-бірін тыңдауға, сындарлы көзқарас пен сыни ойлауға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі. («Ғарышкердің тамағы» 4-сынып) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
MS WORD ортасында жұмыс жасауды біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Әсем-әдемі» тренингі. (Оқушылар шеңбер бойына тұрып,бір-біріне есімінің бас әріпінен басталатын жылы сөз айтады)
Т опқа бөлу Түрлі түсті кәмпиттер арқылы 2 топқа бөлу. 1. «Мәтін» тобы. 2. «Сілтеме» тобы. «Кір жаю» әдісі Өткен сабақты оқушының есіне түсіру, қалай оқып келгені жайында байқау мақсатында пайдаланады. Оқушылар жаюлы тұрған сұрақтардың бірін таңдап, жауап береді. Бағалау : 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалаймын. Тақырып ашу Адасқан әріптер арқылы тақырыпты ашып аламын. Гиперсілтеме туралы мағлұмат беремін. Сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты айқындалады. |
екі түсті конфеттер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 минут
|
Жаңа сабақ: Жаңа тақырып бойынша Bilimland.kz сайтынан бейнебаян корсетемін. Топтық жұмыс «Қонаққа бару» əдісі. Берілген таратпалардан жаңа тақырыпты оқып, бірінші топ екінші топқа қонаққа барады. Өз түсінгендерін түсіндіріп береді. Осылайша екі топ бір-бірімен ақпарат алмасады. Жаңа тақырыпты толықтырады. Бағалау : әр топ өзара 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалайды. Жұптық жұмыс.
Бағалау : Жұптар 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағаланады.
Жеке жұмыс «Кесте толтыру» әдісі Гиперсілтемелер көмегімен «Қолданбалардың анықтамалық жүйесі» жобасын құрыңдар. Гиперсілтемелерге өту үшін қолданбалар атауымен файл құрыңдар.
Бағалау : 3 түрлі «Геометриялық фигуралар» арқылы бағалаймын.
Қарқыны жоғары оқушыларға тапсырма.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Бағалау критерийлері: құжатқа сілтеме жасайды.
Ғарышта барлық тамақ сықпа құтылар мен арнайы қалталарда сақталады. Ғарышкерге тәрелкенің қажеті жоқ. Өйткені ғарышта кез келген тамақ ұшып кеткен болар еді. Ғарышта тамақ болсын, сусын болсын бәрі-бәрі салмақсыздық жағдайында шар формасына ие болады. Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосыңыз. Алынған ақпаратқа сілтеме жасаңыз. Дескриптор: Құжатта пайдаланылған әдебиеттерге сілтеме жасайды. Құжатқа сілтеме қосады. Кері байланыс Оқушылардың әр қайсысына дескриптор бойынша тексере отырып, ауызша тиімді кері байланыс беріледі. |
Үлестірме қағаздар
Таратпалар беріледі.
Таратпалар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау Сабақтың соңында оқушылардың қолында жиналған фигуралардың санына қарап, кім қаншалықты қандай түс жинағанына қарай, соның ішінде әсіресе жасыл түсті көбірек жинаған оқушыларға ерекше тоқталып, әр қайсысына сәйкесінше рефлекция жасаймын. Үй тапсырмасы №4 тапсырмадағы кестені дәптерлеріне толтырып келуге беремін. Кері байланыс «Көңіл күй букеті» әдісі Тақтаға вазаның суреті бар плакат ілінеді. Оқушылар вазаға гулдерді қояды. Сабақтағы жасаған жұмысын бағалай отырып, әр оқушы қолындағы стикерге өз аты-жөнін жазып, гүлді вазаға қояды. Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет. Сары түс – барлығы түсінікті емес. Жасыл түс – барлығы жақсы. 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |