Тыңдалымалды
тапсырма.
С
Оқушыларға жазушы Өтебай
Тұрманжанов және оның «Қарлығаш» өлеңіне шағын ақпарат беріледі.
Оқушылар сол мәтінді тыңдайтындары жөнінде
түсіндіріледі
Оқушылар шығармадағы
тірек сөздермен танысады
Мұғалім интерактивті
тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын
айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс
жасайды.
Өрмелейді
|
поднимается
|
дәуіт,
|
богомол
|
тап
береді
|
нападает
|
сылқ
етеді
|
падает
|
күзетеді
|
охраняет
|
1-тапсырма.
Ж.
https://www.balakai.kz/
ertegler/690-arlyashpen-dut.html
Мәтінді мұқият
тыңдаңдар. Кестеге
сай мәтін мазмұнын талдай отырып,
кейіпкерлерге сипаттама
жасаңдар.
«Кейіпкерлік-бейнелік
кестесі»
Тақырыптық-мазмұндық
талдау
|
Шығармадан
үзінді
|
Кейіпкерге
сипаттама
|
Жыланды көрген
қарлығаш
|
Мұны көрген қарлығаш
шыр-шыретіп,
балапандарына
арашашы
іздейді.
|
... шырылдап ұшып келеді,
т.б
.
|
Қарғадан көмек
сұрауы
|
– Қарғажан, маған көмек бере
гөр!
|
....мазамды алма! – дейді
маңғазданып
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
- мәтінді егжей-тегжейлі оқып
шығады.
- мазмұндық-тақырыптық талдау
жасайды.
- кейіпкерлерге сипаттама
жасайды.
Қ.Б. Оқушылардың өзара бірін-бірі
«критерийлер» арқылы
бағалауы.
Үздік жұмыс ортада
талқыланады.
Мұғалімнің кері
байланысы бар бутерброды:
1.Жағымды
түсініктемелер, нені және қалай жаксарту керек екенін түсіндіре
отырып, құрылымды, сыни, жағымды
түсініктеме
2. Жағдаяттық
мәлімдеме. Маған ұнады, себебі..., Енді келесі
жолы...
Саралау
Қабілеті әртүрлі
оқушыларға:
Қарлығаш қалай
сипатталады?
Жылан қалай
сипатталады?
Ерекше білім беру
қажеттілігі бар
оқушыларға:
Ұя салады, ....., көмек
сұрайды.
.... сылқ етіп жерге
құлайды
Оқылымнан кейінгі
тапсырма
С.
«Балмұздақ» әдісі бойынша оқушылар
сұрақтар жазылған балмұздақты алып, сұрақтарға жауап
береді.
-Мәтін не туралы
болды?
-
Қарлығаш пен дәуіттің
бірлескен әрекетін қалай бағалауға
болады?
-Олар жыланды қалай
жеңді?
-Бұдан қандай қорытынды
жасауға болады?
|