Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып (Т2) Ө.Тұрманжанов "Қарлығаш" өлеңі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып (Т2) Ө.Тұрманжанов "Қарлығаш" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті


Мектеп: Қазыбек би атындағы №36 жалпы орта білім беретін мектебі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт, Жылан».

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аширбаева Н.Н.

Сынып: 6 (Т2) Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш » өлеңі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.4.1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау.

6.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

Сабақтың мақсаты

Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт Жылан» өлеңінің мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау, жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

Бағалау критерийі

Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт Жылан» өлеңінің мазмұнын талдайды, кейіпкерлерге сипаттама жасайды, жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазады



Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өрмелейді, дәуіт, тап береді,сылқ етеді, күзетеді, жыл құсы.

Сыныптағы диалог:

Ауызекі сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылатын тілдік оралымдар:

менің ойымша...

Осылардың ішінде...

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Қарлығаш пен дәуіттің бірлескен әрекетін қалай бағалауға болады?

-Олар жыланды қалай жеңді?

-Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының

6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Қазақ тілін, туған жерін сүюге, елінің патриоты болуға баулу.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану-қарлығаш, дәуіт,жылан, қарға

Алдыңғы білім

Қорықтар туралы біледі, «қарлығаш, жылан» ұғымымен таныс.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




Ресурстар

Сабақтың басы.

3-минут

Сәлемдесу, түгелдеу.

«Доп лақтыру» әдісі арқылы өткен сабақпен жұмыс

  1. Қорықтар дегеніміз не?

  2. Ең алғашқы қорықты білесің бе?

  3. Атынемел ұлттық саябағы қайда орналасқан?

Қызығушылықты ояту. Оқушыларға қарлығаштың суреті көрсетіледі. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды: Суретте қай құс бейнеленген? Қарлығаш жыл құсына жата ма? Ол қай жерге ұя салады?Сен қарлығаштың ұясын көрдің бе? Қарлығаш туралы аңыз,ертегі, әңгіме білесің бе?

Сабақ мақсаты және сабақта жүзеге асырылатын тапсырмалар барысы түсіндіріледі.








Интербелсенді тақта, слайд




Сабақтың ортасы

5-минут




















15-минут
































































13-минут

















Тыңдалымалды тапсырма.

С

Оқушыларға жазушы Өтебай Тұрманжанов және оның «Қарлығаш» өлеңіне шағын ақпарат беріледі. Оқушылар сол мәтінді тыңдайтындары жөнінде түсіндіріледі

Оқушылар шығармадағы тірек сөздермен танысады

Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Өрмелейді

поднимается

дәуіт,

богомол

тап береді

нападает

сылқ етеді

падает

күзетеді

охраняет



1-тапсырма.

Ж.

https://www.balakai.kz/ ertegler/690-arlyashpen-dut.html

Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Кестеге сай мәтін мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасаңдар.

«Кейіпкерлік-бейнелік кестесі»

Тақырыптық-мазмұндық талдау

Шығармадан үзінді

Кейіпкерге сипаттама

Жыланды көрген қарлығаш

Мұны көрген қарлығаш шыр-шыретіп, балапандарына

арашашы іздейді.


... шырылдап ұшып келеді, т.б



.

Қарғадан көмек сұрауы

Қарғажан, маған көмек бере гөр!


....мазамды алма! – дейді маңғазданып










Дескриптор

- мәтінді егжей-тегжейлі оқып шығады.

- мазмұндық-тақырыптық талдау жасайды.

- кейіпкерлерге сипаттама жасайды.

Қ.Б. Оқушылардың өзара бірін-бірі «критерийлер» арқылы бағалауы.

Үздік жұмыс ортада талқыланады.

Мұғалімнің кері байланысы бар бутерброды:

1.Жағымды түсініктемелер, нені және қалай жаксарту керек екенін түсіндіре отырып, құрылымды, сыни, жағымды түсініктеме

2. Жағдаяттық мәлімдеме. Маған ұнады, себебі..., Енді келесі жолы...

Саралау

Қабілеті әртүрлі оқушыларға:

Қарлығаш қалай сипатталады?

Жылан қалай сипатталады?

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға:

Ұя салады, ....., көмек сұрайды.

.... сылқ етіп жерге құлайды

Оқылымнан кейінгі тапсырма

С.

«Балмұздақ» әдісі бойынша оқушылар сұрақтар жазылған балмұздақты алып, сұрақтарға жауап береді.

-Мәтін не туралы болды?

- Қарлығаш пен дәуіттің бірлескен әрекетін қалай бағалауға болады?

-Олар жыланды қалай жеңді?

-Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

ЖИ арқылы жасау
09 Қараша 2020
3053
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі