Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті


    Мектеп: Қазыбек би атындағы №36 жалпы орта білім беретін мектебі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт, Жылан».

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аширбаева Н.Н.

    Сынып: 6 (Т2) Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш » өлеңі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.4.1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау.

    6.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

    Сабақтың мақсаты

    Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт Жылан» өлеңінің мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау, жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

    Бағалау критерийі

    Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт Жылан» өлеңінің мазмұнын талдайды, кейіпкерлерге сипаттама жасайды, жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазады



    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өрмелейді, дәуіт, тап береді,сылқ етеді, күзетеді, жыл құсы.

    Сыныптағы диалог:

    Ауызекі сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылатын тілдік оралымдар:

    менің ойымша...

    Осылардың ішінде...

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Қарлығаш пен дәуіттің бірлескен әрекетін қалай бағалауға болады?

    -Олар жыланды қалай жеңді?

    -Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының

    6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Қазақ тілін, туған жерін сүюге, елінің патриоты болуға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану-қарлығаш, дәуіт,жылан, қарға

    Алдыңғы білім

    Қорықтар туралы біледі, «қарлығаш, жылан» ұғымымен таныс.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    3-минут

    Сәлемдесу, түгелдеу.

    «Доп лақтыру» әдісі арқылы өткен сабақпен жұмыс

    1. Қорықтар дегеніміз не?

    2. Ең алғашқы қорықты білесің бе?

    3. Атынемел ұлттық саябағы қайда орналасқан?

    Қызығушылықты ояту. Оқушыларға қарлығаштың суреті көрсетіледі. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды: Суретте қай құс бейнеленген? Қарлығаш жыл құсына жата ма? Ол қай жерге ұя салады?Сен қарлығаштың ұясын көрдің бе? Қарлығаш туралы аңыз,ертегі, әңгіме білесің бе?

    Сабақ мақсаты және сабақта жүзеге асырылатын тапсырмалар барысы түсіндіріледі.








    Интербелсенді тақта, слайд




    Сабақтың ортасы

    5-минут




















    15-минут
































































    13-минут

















    Тыңдалымалды тапсырма.

    С

    Оқушыларға жазушы Өтебай Тұрманжанов және оның «Қарлығаш» өлеңіне шағын ақпарат беріледі. Оқушылар сол мәтінді тыңдайтындары жөнінде түсіндіріледі

    Оқушылар шығармадағы тірек сөздермен танысады

    Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

    Өрмелейді

    поднимается

    дәуіт,

    богомол

    тап береді

    нападает

    сылқ етеді

    падает

    күзетеді

    охраняет



    1-тапсырма.

    Ж.

    https://www.balakai.kz/ ertegler/690-arlyashpen-dut.html

    Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Кестеге сай мәтін мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасаңдар.

    «Кейіпкерлік-бейнелік кестесі»

    Тақырыптық-мазмұндық талдау

    Шығармадан үзінді

    Кейіпкерге сипаттама

    Жыланды көрген қарлығаш

    Мұны көрген қарлығаш шыр-шыретіп, балапандарына

    арашашы іздейді.


    ... шырылдап ұшып келеді, т.б



    .

    Қарғадан көмек сұрауы

    – Қарғажан, маған көмек бере гөр!


    ....мазамды алма! – дейді маңғазданып










    Дескриптор

    - мәтінді егжей-тегжейлі оқып шығады.

    - мазмұндық-тақырыптық талдау жасайды.

    - кейіпкерлерге сипаттама жасайды.

    Қ.Б. Оқушылардың өзара бірін-бірі «критерийлер» арқылы бағалауы.

    Үздік жұмыс ортада талқыланады.

    Мұғалімнің кері байланысы бар бутерброды:

    1.Жағымды түсініктемелер, нені және қалай жаксарту керек екенін түсіндіре отырып, құрылымды, сыни, жағымды түсініктеме

    2. Жағдаяттық мәлімдеме. Маған ұнады, себебі..., Енді келесі жолы...

    Саралау

    Қабілеті әртүрлі оқушыларға:

    Қарлығаш қалай сипатталады?

    Жылан қалай сипатталады?

    Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға:

    Ұя салады, ....., көмек сұрайды.

    .... сылқ етіп жерге құлайды

    Оқылымнан кейінгі тапсырма

    С.

    «Балмұздақ» әдісі бойынша оқушылар сұрақтар жазылған балмұздақты алып, сұрақтарға жауап береді.

    -Мәтін не туралы болды?

    - Қарлығаш пен дәуіттің бірлескен әрекетін қалай бағалауға болады?

    -Олар жыланды қалай жеңді?

    -Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аширбаева Назгуль Нышанбаевна
    09 Қараша 2020
    3098
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып (Т2) Ө.Тұрманжанов "Қарлығаш" өлеңі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сынып (Т2) Ө.Тұрманжанов "Қарлығаш" өлеңі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті


    Мектеп: Қазыбек би атындағы №36 жалпы орта білім беретін мектебі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт, Жылан».

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аширбаева Н.Н.

    Сынып: 6 (Т2) Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш » өлеңі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.4.1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау.

    6.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

    Сабақтың мақсаты

    Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт Жылан» өлеңінің мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау, жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

    Бағалау критерийі

    Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт Жылан» өлеңінің мазмұнын талдайды, кейіпкерлерге сипаттама жасайды, жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазады



    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өрмелейді, дәуіт, тап береді,сылқ етеді, күзетеді, жыл құсы.

    Сыныптағы диалог:

    Ауызекі сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылатын тілдік оралымдар:

    менің ойымша...

    Осылардың ішінде...

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Қарлығаш пен дәуіттің бірлескен әрекетін қалай бағалауға болады?

    -Олар жыланды қалай жеңді?

    -Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының

    6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Қазақ тілін, туған жерін сүюге, елінің патриоты болуға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану-қарлығаш, дәуіт,жылан, қарға

    Алдыңғы білім

    Қорықтар туралы біледі, «қарлығаш, жылан» ұғымымен таныс.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    3-минут

    Сәлемдесу, түгелдеу.

    «Доп лақтыру» әдісі арқылы өткен сабақпен жұмыс

    1. Қорықтар дегеніміз не?

    2. Ең алғашқы қорықты білесің бе?

    3. Атынемел ұлттық саябағы қайда орналасқан?

    Қызығушылықты ояту. Оқушыларға қарлығаштың суреті көрсетіледі. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды: Суретте қай құс бейнеленген? Қарлығаш жыл құсына жата ма? Ол қай жерге ұя салады?Сен қарлығаштың ұясын көрдің бе? Қарлығаш туралы аңыз,ертегі, әңгіме білесің бе?

    Сабақ мақсаты және сабақта жүзеге асырылатын тапсырмалар барысы түсіндіріледі.








    Интербелсенді тақта, слайд




    Сабақтың ортасы

    5-минут




















    15-минут
































































    13-минут

















    Тыңдалымалды тапсырма.

    С

    Оқушыларға жазушы Өтебай Тұрманжанов және оның «Қарлығаш» өлеңіне шағын ақпарат беріледі. Оқушылар сол мәтінді тыңдайтындары жөнінде түсіндіріледі

    Оқушылар шығармадағы тірек сөздермен танысады

    Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

    Өрмелейді

    поднимается

    дәуіт,

    богомол

    тап береді

    нападает

    сылқ етеді

    падает

    күзетеді

    охраняет



    1-тапсырма.

    Ж.

    https://www.balakai.kz/ ertegler/690-arlyashpen-dut.html

    Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Кестеге сай мәтін мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасаңдар.

    «Кейіпкерлік-бейнелік кестесі»

    Тақырыптық-мазмұндық талдау

    Шығармадан үзінді

    Кейіпкерге сипаттама

    Жыланды көрген қарлығаш

    Мұны көрген қарлығаш шыр-шыретіп, балапандарына

    арашашы іздейді.


    ... шырылдап ұшып келеді, т.б



    .

    Қарғадан көмек сұрауы

    – Қарғажан, маған көмек бере гөр!


    ....мазамды алма! – дейді маңғазданып










    Дескриптор

    - мәтінді егжей-тегжейлі оқып шығады.

    - мазмұндық-тақырыптық талдау жасайды.

    - кейіпкерлерге сипаттама жасайды.

    Қ.Б. Оқушылардың өзара бірін-бірі «критерийлер» арқылы бағалауы.

    Үздік жұмыс ортада талқыланады.

    Мұғалімнің кері байланысы бар бутерброды:

    1.Жағымды түсініктемелер, нені және қалай жаксарту керек екенін түсіндіре отырып, құрылымды, сыни, жағымды түсініктеме

    2. Жағдаяттық мәлімдеме. Маған ұнады, себебі..., Енді келесі жолы...

    Саралау

    Қабілеті әртүрлі оқушыларға:

    Қарлығаш қалай сипатталады?

    Жылан қалай сипатталады?

    Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға:

    Ұя салады, ....., көмек сұрайды.

    .... сылқ етіп жерге құлайды

    Оқылымнан кейінгі тапсырма

    С.

    «Балмұздақ» әдісі бойынша оқушылар сұрақтар жазылған балмұздақты алып, сұрақтарға жауап береді.

    -Мәтін не туралы болды?

    - Қарлығаш пен дәуіттің бірлескен әрекетін қалай бағалауға болады?

    -Олар жыланды қалай жеңді?

    -Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 6 сынып
    09.11.2020
    3098
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аширбаева Назгуль Нышанбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации