|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 6 1А VI –IX ғасырлардағы Қазақстан |
Мектеп: Қарағанды облысы,Қарқаралы ауданы,Егіндібұлақ селосы,Қ.Смайылов атындағы ЖББ № 43 ОМ тірек мектебі |
|||||
|
Күн: |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
|
Сынып:6 |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті? |
|||||
|
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.1 -Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1- Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау; 6.2.2.2 -Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Ұлы Жібек жолы туралы біледі Көбі: Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысын түсінеді Кейбірі: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер еткенін анықтайды |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Қолдану: Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалаларын жазады; Шығармашылық дағды: Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ретінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді; Критерийлері: 1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; 2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; 4. Ақша түрлерін анықтайды; 5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді. 6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді 7. Қалаңда атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Біздің анықтағанымыз... Қорытындысында... |
|||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология. Ұлы,саятшылық,ғибадатхана, хас шеберлер,дипломатикалық қарым-қатынас |
||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға -Ұлы Жібек жолы қала мәдениетінің дамуына қалай әсер етті; -Дипломатиялық қарым-қатынастың дамуына Ұлы Жібек жолының маңызы |
||||||
|
Құндылыққа баулу |
Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана сезім |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, дінтану,география |
|||||
|
Алдынғы білім |
Ұлы Жібек жолының пайда болуы туралы алғашқы түсінік Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың нығаюына әкелді ме? |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы: |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) |
|
||||
|
Миға шабуыл: «Суретке қарап әңгіме құрастыру» әдісі
|
Ресурс 1: суреттер қиындылары |
|||||
|
. Б Жібек жолының картасын,
түрлі-түсті суреттерімен берілген иллюстрациясын көрсетіп, Жібек матасының өндірісі туралы әңгіме құрастыру. Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қою. Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз? Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? деген сұраққа оқушылардың болжамын сұрау. М/Ж Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын тудыру үшін жібек матаны қалай өндіріп алатыны туралы қысқа мәтін беремін. Б Бейнебаян көрсету. You tube «Ұлы Жібек жолы » Видеоролигін көріп мына сұрақтарға жауап береді: - Не көрдің? - Не естідің? - Не сезіңдің? - Не ойлайсың? Б«Тақырыптың түйінді сөзі» әдісі Берілген қалалардың қайсысы қазақ жеріндегі Ұлы Жібек жолындағы қалаларға жатады? (оқушылар «Сөздер банкісінен» дұрыс қалаларды «Біздің тақырып банкасына» ауыстырады) Сыныпқа орта ғасырларда белгілі болған қаланың атын беріп топқа бөлу. 1- топ - Тараз 2- топ – Отырар 3- топ – Сығанақ 4- топ – Испиджаб 5- топ - Суяб Әр топ өз қаласы бойынша қосымша материалдарды, оқулықтардан алынған деректерді, таратпа сурет, иллюстрацияларды зерттейді. Зерттелетін аспектілері: 1. Өз қалаңның архитектурасын суретте; 2. Сенің қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықта; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жаса; 4. Ақша түрлерін анықта; 5. Сенің қалаңда қандай діни мекемелер барын зертте; 6. Сенің қалаңа шетелдік саяхатшылар, саудагерлер келеді ме? 7. Сенің қалаңда қандай атақты ғұламалар, білім ордалары барын білесің бе? Осы сұрақтарға жауаптарыңды презентация немесе макет түрінде суреттеп, қаланның Ұлы Жібек жолындағы маңызын дәлелдеңіздер. Интерпретация Талқылау: Әрбір топ жеке қала ретінде өздерін таныстырып, берілген мәселелер бойынша зерттеу нәтижелерін постер немесе макет түрінде қорғайды. Бағалау: Сынып «Ұлы Жібек жолында қай қала ең маңызды рол атқарды?» екенін анықтайды, топтар келтірген дәлелдерді бағалап, дауысқа салып шешеді. (топтық бағалау) Мынадай критерийлер бойынша •Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру; •Өз мәтінін түсінікті етіп айту; •Топтық жұмысқа белсенді қатысу; •Уақытты тиімді пайдалану. •Топтың бір мүшесі қолдау көрсету Б Өзін – өзі бағалау. Критерийлері: 1.Ұлы Жібек жолындағы Қазақстан территориясына орналасқан қалалар, олардың атқарған қызметі. 2. Жібек матасын өндіру технологиясы. 3. Шетелдік саяхатшылар. 4.Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдейді. |
Ресурс 2: www.nci.kz Ақпараттық білім ресурстары орталығы. 7 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж. Ұлы жібек жолының тармақтары туралы Жүсіп Баласағұн «Құтты білік» |
|||||
|
Сабақтың соңы:
|
Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін: Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу (60-70 сөз) |
|
||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материялды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техниасын сақтау |
||||
|
Берілген тапсырмаларды талдап, бағалау. |
Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталғанда сол мақсатқа жеткендігін анықтау. |
АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс істей алады. |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесежекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
Дескриптор
Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалалардың кем дегенде 5-еуін жазады;
Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ретінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді кем дегенде 3 аргумент пен факт арқылы ;
Критерийлері:
1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді;
2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды;
3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды;
4. Ақша түрлерін анықтайды;
5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді.
6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді
7. Қалаңда атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары ; Ұлы Жібек жолы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары ; Ұлы Жібек жолы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 6 1А VI –IX ғасырлардағы Қазақстан |
Мектеп: Қарағанды облысы,Қарқаралы ауданы,Егіндібұлақ селосы,Қ.Смайылов атындағы ЖББ № 43 ОМ тірек мектебі |
|||||
|
Күн: |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
|
Сынып:6 |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті? |
|||||
|
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.1 -Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1- Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау; 6.2.2.2 -Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Ұлы Жібек жолы туралы біледі Көбі: Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысын түсінеді Кейбірі: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер еткенін анықтайды |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Қолдану: Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалаларын жазады; Шығармашылық дағды: Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ретінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді; Критерийлері: 1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; 2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; 4. Ақша түрлерін анықтайды; 5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді. 6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді 7. Қалаңда атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Біздің анықтағанымыз... Қорытындысында... |
|||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология. Ұлы,саятшылық,ғибадатхана, хас шеберлер,дипломатикалық қарым-қатынас |
||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға -Ұлы Жібек жолы қала мәдениетінің дамуына қалай әсер етті; -Дипломатиялық қарым-қатынастың дамуына Ұлы Жібек жолының маңызы |
||||||
|
Құндылыққа баулу |
Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана сезім |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, дінтану,география |
|||||
|
Алдынғы білім |
Ұлы Жібек жолының пайда болуы туралы алғашқы түсінік Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың нығаюына әкелді ме? |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы: |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) |
|
||||
|
Миға шабуыл: «Суретке қарап әңгіме құрастыру» әдісі
|
Ресурс 1: суреттер қиындылары |
|||||
|
. Б Жібек жолының картасын,
түрлі-түсті суреттерімен берілген иллюстрациясын көрсетіп, Жібек матасының өндірісі туралы әңгіме құрастыру. Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қою. Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз? Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? деген сұраққа оқушылардың болжамын сұрау. М/Ж Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын тудыру үшін жібек матаны қалай өндіріп алатыны туралы қысқа мәтін беремін. Б Бейнебаян көрсету. You tube «Ұлы Жібек жолы » Видеоролигін көріп мына сұрақтарға жауап береді: - Не көрдің? - Не естідің? - Не сезіңдің? - Не ойлайсың? Б«Тақырыптың түйінді сөзі» әдісі Берілген қалалардың қайсысы қазақ жеріндегі Ұлы Жібек жолындағы қалаларға жатады? (оқушылар «Сөздер банкісінен» дұрыс қалаларды «Біздің тақырып банкасына» ауыстырады) Сыныпқа орта ғасырларда белгілі болған қаланың атын беріп топқа бөлу. 1- топ - Тараз 2- топ – Отырар 3- топ – Сығанақ 4- топ – Испиджаб 5- топ - Суяб Әр топ өз қаласы бойынша қосымша материалдарды, оқулықтардан алынған деректерді, таратпа сурет, иллюстрацияларды зерттейді. Зерттелетін аспектілері: 1. Өз қалаңның архитектурасын суретте; 2. Сенің қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықта; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жаса; 4. Ақша түрлерін анықта; 5. Сенің қалаңда қандай діни мекемелер барын зертте; 6. Сенің қалаңа шетелдік саяхатшылар, саудагерлер келеді ме? 7. Сенің қалаңда қандай атақты ғұламалар, білім ордалары барын білесің бе? Осы сұрақтарға жауаптарыңды презентация немесе макет түрінде суреттеп, қаланның Ұлы Жібек жолындағы маңызын дәлелдеңіздер. Интерпретация Талқылау: Әрбір топ жеке қала ретінде өздерін таныстырып, берілген мәселелер бойынша зерттеу нәтижелерін постер немесе макет түрінде қорғайды. Бағалау: Сынып «Ұлы Жібек жолында қай қала ең маңызды рол атқарды?» екенін анықтайды, топтар келтірген дәлелдерді бағалап, дауысқа салып шешеді. (топтық бағалау) Мынадай критерийлер бойынша •Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру; •Өз мәтінін түсінікті етіп айту; •Топтық жұмысқа белсенді қатысу; •Уақытты тиімді пайдалану. •Топтың бір мүшесі қолдау көрсету Б Өзін – өзі бағалау. Критерийлері: 1.Ұлы Жібек жолындағы Қазақстан территориясына орналасқан қалалар, олардың атқарған қызметі. 2. Жібек матасын өндіру технологиясы. 3. Шетелдік саяхатшылар. 4.Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдейді. |
Ресурс 2: www.nci.kz Ақпараттық білім ресурстары орталығы. 7 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж. Ұлы жібек жолының тармақтары туралы Жүсіп Баласағұн «Құтты білік» |
|||||
|
Сабақтың соңы:
|
Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін: Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу (60-70 сөз) |
|
||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материялды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техниасын сақтау |
||||
|
Берілген тапсырмаларды талдап, бағалау. |
Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталғанда сол мақсатқа жеткендігін анықтау. |
АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс істей алады. |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесежекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
Дескриптор
Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалалардың кем дегенде 5-еуін жазады;
Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ретінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді кем дегенде 3 аргумент пен факт арқылы ;
Критерийлері:
1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді;
2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды;
3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды;
4. Ақша түрлерін анықтайды;
5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді.
6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді
7. Қалаңда атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді
шағым қалдыра аласыз
















