Күні:
Сынып:
1
|
Мектеп: «Қалақол орта
мектеп-бақшасы»КММ
Мұғалімнің аты-жөні
:Бекбаева А.З.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Дауысты және
дауыссыз дыбыстар
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған материал
бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа
әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде
қолдана алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Мектеп
асханасы
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,
алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,
қандай қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
«Асық» дыбыстық талдау
жасау.
«Күшік» неше дыбыс неше
әріп бар.
1-жаттығу
Суретке
қара.
Сыныптасыңмен өз ойыңды
бөліс.
Асханаға кірерде не істеу
керек?
Түскі асқа қандай тағам
аласың?
2-жаттығу
Көркем жаз.Ұяң дауыссыз
дыбыстарды жазу.
3-жаттығу
Сөйлемдерді оқып,қатесін
түзеп жаз.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Қатты нөсер басылды (жаймен
тырсылдатады)
Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн
жасайды)
Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды
(жарты доға жасайды) Бейнероликтен кемпірқосақ туралы мәліметті
толықтыру .Өзіндік жұмыс«Кемпірқосақ»синквейнін
құрастыру Дискриптор:Өлең құрастыра
аламын«Таңда да таста» әдісі
Бірнеше тақырыпқа қатысты сұрақ жазып
оқушыларға береді.Оқушылар сұрақтың жауабын беру үшін 1-2 минут
ойланады.Одан әрі қолындағы қағазды умаждап бір – біріне қарай
лақтырады.Белгі берілген кезде тоқтап, жақын маңдағы жауапты
алады.Мұғалім сыныптың төрт бұрышына ықтимал жауаптарды жазып
қояды.Өз қолындағы сұрақтың жауабы сәйкес келетін бұрышқа
шоғырланады.Бір жағынан сергіп, екінші жағынан тақырыпты толықтырып
есте сақтауына көмектеседі.
1.Кемпірқосақ қашан пайда
болады?
2.кемпірқосақ түстерін
ата
3.Неліктен оны ұстай
алмаймыз4.Кемпірқосақ қайдан пайда
болады.
5.Неше түрлі түс
қолданылады.
6.Кемпірқосақ қандай
пішінді
7.Жаңбырдан бұрын пайда
болуы мүмкін бе?
8.Өлеңді жоқ сөзді орнына
қой Әттең бойым жетпейдіӘттең
........жетпейді
9.Өлеңді жалғастырБір
кесегін үзіп ап,Үйіме әкеп ...........
10. .Өлеңді
жалғастыр Мың құбылтып
бояйды.................................................
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Аяқталуы
16
минут
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
4-жаттығу
Тиісті әріптерді қойып,
бірнеше сөз жаса.
Жуан дауысты дыбыстар:
а,о,ұ,ы.
Жіңішке дауысты
дыбыстар. Ә,е,ө,ү, і.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
|
Микрафон
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|