ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Кәсіп - бақыттың шырағы, еңбек –ырыстың бұлағы.С.Мұқанов. «Саятшы Ораз»
1
++++++++++++++++++++++++++? Бь т *96+3 ,*/890058Ш.Айтматов. «Кассандра |
Мектеп: №31 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Медеулова А.Б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Еңбек - байлық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.1.3.1 оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: мұғалімнің көмегімен оқушылар күрделі сөздердің түрлерін ажыратуып, сөйлем құрау үшін топтық, жұптық , жеке жұмыс атқарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
алақан, құрық, молшылық, жауапкершілік, ұнжырға |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын сақтауға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
«Кофе таяқшалары» әдісі арқылы осы тақырып туралы білетіндерін еске түсіріп жинақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
«Аффирмациялар» тренингі арқылы оқушыға сенімділік ұялату. Топқа бөлу.Оқушылар «Мозайка» әдісі бойынша үш топқа бөлінеді. Мозайкадан сабақтың тақырыбы анықталады.Бұл әдіс сабақтың барысымен тікелей байланысты.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Еңбек - байлық Сабақтың оқу мақсаты мен критерийлері оқушыларға түсіндіріледі. |
Кофе таяқшалары
Қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы.8-сынып. Қағаз қиындылары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» Берілген сұрақтарды жұбымен талқылап, жауаптар дайындайды. Сұрақ-жауап: Күрделі сөздердің қандай түрлерін білеміз? Қос сөз деген не? Қысқарған сөз деген не? Сөз тіркесі деген не? Оның қандай түрлері бар? Дескриптор
Жұптық бағалау. «Бас бармақ» Топтық жұмыс
Жоғарыдағы тұрақты тіркестердің мағыналарын топта талқылау. Аталған тұрақты тіркестерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрастыру. Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор -тұрақты тіркестердің мағынасын топта талқылайды; -тұрақты тіркестерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады; Жеке жұмыс «Семантикалық карта» толтыру.
Дескриптор
Бағалау. «Өзін –өзі бағалау» |
Плакат,постер,түрлі-түсті қаламдар.
Бағалау парақшалары
Семантикалық карта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Кері байланыс «Тазалық» |
Қосымша анықтамалық қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау парақшасы Оқушының аты – жөні:
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» Сұрақ-жауап: Күрделі сөздердің қандай түрлерін білеміз? Қос сөз деген не? Қысқарған сөз деген не? Сөз тіркесі деген не? Оның қандай түрлері бар? Топтық жұмыс
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Медеулова Айнур БеделхановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қысқа мерзімді сабақ жоспары Еңбек - байлық 8-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Еңбек - байлық 8-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған, қазақ тілі пәнінің жас мамандарына көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Бағалау парақшасы Оқушының аты – жөні:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













