Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Кәсіп - бақыттың шырағы, еңбек –ырыстың бұлағы.С.Мұқанов. «Саятшы Ораз»







































































    1





















    ++++++++++++++++++++++++++? Бь т *96+3

    ,*/890058Ш.Айтматов. «Кассандра

    Мектеп: №31

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Медеулова А.Б.

    СЫНЫП: 8 «А»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Еңбек - байлық

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.3.1 оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Күрделі сөздер мен тұрақты тіркестің мағынасын түсінеді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Тұрақты тіркестің мағынасын аша алады, сөйлемдер құрастыра алады.

    Бағалау критерийі

    • Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады. Тұрақты тіркестің мағынасын аша алады, сөйлемдер құрастыра алады Күрделі сөздер мен тұрақты тіркестің мағынасын түсінеді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: мұғалімнің көмегімен оқушылар күрделі сөздердің түрлерін ажыратуып, сөйлем құрау үшін топтық, жұптық , жеке жұмыс атқарады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    алақан, құрық, молшылық, жауапкершілік, ұнжырға

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:







    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын сақтауға тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Алдыңғы оқу:

    «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы осы тақырып туралы білетіндерін еске түсіріп жинақтау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы












    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу;

    • Оқушылардың және сыныптың дайындығын тексеру.

    • Психологиялық ахуал туғызу

    «Аффирмациялар» тренингі арқылы оқушыға сенімділік ұялату.

    Топқа бөлу.Оқушылар «Мозайка» әдісі бойынша үш топқа бөлінеді. Мозайкадан сабақтың тақырыбы анықталады.Бұл әдіс сабақтың барысымен тікелей байланысты.


    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Еңбек - байлық

    Сабақтың оқу мақсаты мен критерийлері оқушыларға түсіндіріледі.

    Кофе таяқшалары





    Қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы.8-сынып.

    Қағаз қиындылары




    Ортасы

    Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»

    Берілген сұрақтарды жұбымен талқылап, жауаптар дайындайды.

    Сұрақ-жауап: Күрделі сөздердің қандай түрлерін білеміз? Қос сөз деген не? Қысқарған сөз деген не? Сөз тіркесі деген не? Оның қандай түрлері бар?

    Дескриптор

    • сұраққа жауап береді;

    • сұрақты жұбымен талқылайды.

    Жұптық бағалау. «Бас бармақ»


    Топтық жұмыс

    • Төменде берілген сөздерді мұғалімнің оқуында екі-үш рет тыңдау.

    • Еңбегін сауды – адал күн кешті. 

    • Ешкімнің ала жібін аттамау – қиянат жасамау

    • Айды аспанға шығарды – аты шықты, таң қалдырды.

    • Айы оңынан туды – жолы болды.

    • Алақанына түкірді – іске дайын тұрды.

    • Ат-тонын ала қашу – басын алып қашу, жауапкершіліктен бас тарту.

    • Құрығы ұзын – билігі күшті.

    • Діңкесі қату – шаршау.

    • Жалғанды жалпағынан басу – молшылықта өмір сүру.

    • Иығына су кету (иығы салбырау, ұнжырғасы түсу, салысуға кету) – қажу, шаршау.

    Жоғарыдағы тұрақты тіркестердің мағыналарын топта талқылау.

    Аталған тұрақты тіркестерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрастыру.

    Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Дескриптор

    -тұрақты тіркестердің мағынасын топта талқылайды;

    -тұрақты тіркестерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады;

    Жеке жұмыс

    «Семантикалық карта» толтыру.

    Тіркес түрлері


    Тұрақты сөз тіркесі

    Қос сөз

    Қысқарған сөз

    Сөз тіркесі

    Біріккен сөз

    Сөздер


    Ала бұлт




    +


    Жылт-жылт


    +




    кг






    Құрығы ұзын

    +





    мл



    +



    ТарМУ



    +



    Кемпірқосақ





    +

    Сап-сары


    +




    Түймедейді түйедей ету

    +





    Қызылорда





    +

    Алтын сағат




    +


    Еңбегін сауды

    +






    Дескриптор

    • сөз тіркестерін түрлеріне ажыратады;

    • тұрақты сөз тіркесінің мағынасын айтады.

    Бағалау. «Өзін –өзі бағалау»

    Плакат,постер,түрлі-түсті қаламдар.





























    Бағалау парақшалары











    Семантикалық карта



    Соңы

    Кері байланыс «Тазалық»

    Қосымша анықтамалық қағаздар

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

    • Барынша қолдау көрсету:

    • Орташа қолдау көрсету:

    • Аз қолдау көрсету.

    • .

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

    Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті,

    қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1:

    2:































    Бағалау парақшасы Оқушының аты – жөні:


    Бағалау критерийі

    №

    тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»

    Сұрақ-жауап: Күрделі сөздердің қандай түрлерін білеміз? Қос сөз деген не? Қысқарған сөз деген не? Сөз тіркесі деген не? Оның қандай түрлері бар?


    Топтық жұмыс

    • Төменде берілген сөздерді мұғалімнің оқуында екі-үш рет тыңдау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Медеулова Айнур Беделхановна
    28 Қаңтар 2020
    4010
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары Еңбек - байлық 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары Еңбек - байлық 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған, қазақ тілі пәнінің жас мамандарына көмегі тиеді деп ойлаймын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Кәсіп - бақыттың шырағы, еңбек –ырыстың бұлағы.С.Мұқанов. «Саятшы Ораз»







































































    1





















    ++++++++++++++++++++++++++? Бь т *96+3

    ,*/890058Ш.Айтматов. «Кассандра

    Мектеп: №31

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Медеулова А.Б.

    СЫНЫП: 8 «А»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Еңбек - байлық

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.3.1 оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Күрделі сөздер мен тұрақты тіркестің мағынасын түсінеді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Тұрақты тіркестің мағынасын аша алады, сөйлемдер құрастыра алады.

    Бағалау критерийі

    • Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады. Тұрақты тіркестің мағынасын аша алады, сөйлемдер құрастыра алады Күрделі сөздер мен тұрақты тіркестің мағынасын түсінеді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: мұғалімнің көмегімен оқушылар күрделі сөздердің түрлерін ажыратуып, сөйлем құрау үшін топтық, жұптық , жеке жұмыс атқарады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    алақан, құрық, молшылық, жауапкершілік, ұнжырға

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:







    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын сақтауға тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Алдыңғы оқу:

    «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы осы тақырып туралы білетіндерін еске түсіріп жинақтау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы












    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу;

    • Оқушылардың және сыныптың дайындығын тексеру.

    • Психологиялық ахуал туғызу

    «Аффирмациялар» тренингі арқылы оқушыға сенімділік ұялату.

    Топқа бөлу.Оқушылар «Мозайка» әдісі бойынша үш топқа бөлінеді. Мозайкадан сабақтың тақырыбы анықталады.Бұл әдіс сабақтың барысымен тікелей байланысты.


    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Еңбек - байлық

    Сабақтың оқу мақсаты мен критерийлері оқушыларға түсіндіріледі.

    Кофе таяқшалары





    Қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы.8-сынып.

    Қағаз қиындылары




    Ортасы

    Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»

    Берілген сұрақтарды жұбымен талқылап, жауаптар дайындайды.

    Сұрақ-жауап: Күрделі сөздердің қандай түрлерін білеміз? Қос сөз деген не? Қысқарған сөз деген не? Сөз тіркесі деген не? Оның қандай түрлері бар?

    Дескриптор

    • сұраққа жауап береді;

    • сұрақты жұбымен талқылайды.

    Жұптық бағалау. «Бас бармақ»


    Топтық жұмыс

    • Төменде берілген сөздерді мұғалімнің оқуында екі-үш рет тыңдау.

    • Еңбегін сауды – адал күн кешті. 

    • Ешкімнің ала жібін аттамау – қиянат жасамау

    • Айды аспанға шығарды – аты шықты, таң қалдырды.

    • Айы оңынан туды – жолы болды.

    • Алақанына түкірді – іске дайын тұрды.

    • Ат-тонын ала қашу – басын алып қашу, жауапкершіліктен бас тарту.

    • Құрығы ұзын – билігі күшті.

    • Діңкесі қату – шаршау.

    • Жалғанды жалпағынан басу – молшылықта өмір сүру.

    • Иығына су кету (иығы салбырау, ұнжырғасы түсу, салысуға кету) – қажу, шаршау.

    Жоғарыдағы тұрақты тіркестердің мағыналарын топта талқылау.

    Аталған тұрақты тіркестерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрастыру.

    Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Дескриптор

    -тұрақты тіркестердің мағынасын топта талқылайды;

    -тұрақты тіркестерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады;

    Жеке жұмыс

    «Семантикалық карта» толтыру.

    Тіркес түрлері


    Тұрақты сөз тіркесі

    Қос сөз

    Қысқарған сөз

    Сөз тіркесі

    Біріккен сөз

    Сөздер


    Ала бұлт




    +


    Жылт-жылт


    +




    кг






    Құрығы ұзын

    +





    мл



    +



    ТарМУ



    +



    Кемпірқосақ





    +

    Сап-сары


    +




    Түймедейді түйедей ету

    +





    Қызылорда





    +

    Алтын сағат




    +


    Еңбегін сауды

    +






    Дескриптор

    • сөз тіркестерін түрлеріне ажыратады;

    • тұрақты сөз тіркесінің мағынасын айтады.

    Бағалау. «Өзін –өзі бағалау»

    Плакат,постер,түрлі-түсті қаламдар.





























    Бағалау парақшалары











    Семантикалық карта



    Соңы

    Кері байланыс «Тазалық»

    Қосымша анықтамалық қағаздар

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

    • Барынша қолдау көрсету:

    • Орташа қолдау көрсету:

    • Аз қолдау көрсету.

    • .

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

    Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті,

    қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1:

    2:































    Бағалау парақшасы Оқушының аты – жөні:


    Бағалау критерийі

    №

    тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»

    Сұрақ-жауап: Күрделі сөздердің қандай түрлерін білеміз? Қос сөз деген не? Қысқарған сөз деген не? Сөз тіркесі деген не? Оның қандай түрлері бар?


    Топтық жұмыс

    • Төменде берілген сөздерді мұғалімнің оқуында екі-үш рет тыңдау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    28.01.2020
    4010
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Медеулова Айнур Беделхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации