Оқу ісінің меңгерушісі:
Мурзамуратова Р.А._________
|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
сыныбы: |
||
|
Сабақтың атауы |
Жақсы мен жаман |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Адамның сөйлеу, жазу арқылы хабар беру көрінісін бейнелейтін суреттер, хабар тарату құралдары. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Мақсаты: адамдар бір- бірімен қарым-қатынас жасауы үшін сөйлеудің қажет екендігін ұғындыру. Пәндік нәтиже: Сөйлеудің тіл арқылы жүзеге асатынын ұғындыру; сөйлеу арқылы көп нәрсені біле алатынын түсіну. Тұлғалы нәтиже: дұрыс сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу, қазақ тілін құрметтеуге , өз Отанын сүйе білуге үйрету. Жүйелі-әрекеттік нәтиже: пайымдай білу дағдыларын дамыту; зейіндерін арттыру. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларды 1,2-ге саналу арқылы топқа бөлемін. |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Кім үлкенді сыйласа, |
Оқушылар шаттық шеберін бірге қайталайды. |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Дәптердегі жаттығуларды қарап шығу |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
«Жасырынған әріп» ойыны |
|||
|
Мағынаны тану |
Жақсы мен жаман Тапсырмалармен танысу Топтарда орындау |
|||
|
Сергіту сәті |
Бір, екі – еңкей, Бүгілмесін тізең. Үш-төрт шалқай Иілмесін тізең. Қолды көтер аспанға Саусақты сөз, жасқанба. |
Оқушылар денелерін жаттықтырып,сергіп қалады |
||
|
Ой толғаныс |
Топтастыру Жақсы бала |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау, бағалау. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Жақсы мен жаман 6 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Жақсы мен жаман 6 сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Мурзамуратова Р.А._________
|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
сыныбы: |
||
|
Сабақтың атауы |
Жақсы мен жаман |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Адамның сөйлеу, жазу арқылы хабар беру көрінісін бейнелейтін суреттер, хабар тарату құралдары. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Мақсаты: адамдар бір- бірімен қарым-қатынас жасауы үшін сөйлеудің қажет екендігін ұғындыру. Пәндік нәтиже: Сөйлеудің тіл арқылы жүзеге асатынын ұғындыру; сөйлеу арқылы көп нәрсені біле алатынын түсіну. Тұлғалы нәтиже: дұрыс сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу, қазақ тілін құрметтеуге , өз Отанын сүйе білуге үйрету. Жүйелі-әрекеттік нәтиже: пайымдай білу дағдыларын дамыту; зейіндерін арттыру. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларды 1,2-ге саналу арқылы топқа бөлемін. |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Кім үлкенді сыйласа, |
Оқушылар шаттық шеберін бірге қайталайды. |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Дәптердегі жаттығуларды қарап шығу |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
«Жасырынған әріп» ойыны |
|||
|
Мағынаны тану |
Жақсы мен жаман Тапсырмалармен танысу Топтарда орындау |
|||
|
Сергіту сәті |
Бір, екі – еңкей, Бүгілмесін тізең. Үш-төрт шалқай Иілмесін тізең. Қолды көтер аспанға Саусақты сөз, жасқанба. |
Оқушылар денелерін жаттықтырып,сергіп қалады |
||
|
Ой толғаныс |
Топтастыру Жақсы бала |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау, бағалау. |
|||
шағым қалдыра аласыз













