Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
САБАҚ: қазақ тілі |
Мектеп: Жамбыл орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 20.11. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ташмағамбетова Г.Ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 сынып (Т1) |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы |
4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№ 1 сабақ. Жануарлар әлемі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А1 Болжау Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. ӘТН 3; Тура жәнеауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы,омоним,синоним,антоним сөздердің айырмашылығы мен ерекшеліктерін ажырату. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: 1)Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды; 2) Мәтіннен зат есім сөздерді табады. Көптеген оқушылар: 1) Болжауда тірек сөздерді қолданады; 2) Зат есімдерді түрлендіре қолданады. Кейбір оқушылар: 1)Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді; 2)Зат есімнің түрленуіне түсінік береді, ереже шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критеийлері |
Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді; тірек сөздерді түрлендіреді. Әдеби тілдік норма бойынша: сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады; әр жалғау қызметін ажыратады және дұрыс қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік міндеттер |
Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Жануарлардың өмір сүру ортасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
|
51-52 бет 7-8 тапсырма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту
|
Жануарлар мен құстардың суретін беріп соларда кездесетін жақсы жақтарын қасындағы оқушыға тілейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
35 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
Тыңдалымалды тапсырмасы: Топтасу.Берілген жануарлардың суретін құрастырған оқушылар сол жануар атауы тұрған топқа жиналады.
Топтық жұмыс. Оқушыларға топтық жұмыс тапсырмалары таратылады. Қалыптастырушы бағалау жұмысы 1 тыңдалым тапсырмасы.Мәтінмен жұмыс. «Ақбөкен» 2 айтылым тапсырмасы.Сұрақтарға жауап,кесте толтыру 3 жазылым тапсырмасы топпен жұмыс.Суреттерде берілген жануарлар мен аңдар, құстар туралы зерттеу кестесін толтырыңыздар. Берілген тірек сөздерді пайдаланыңыздар: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік. Бағалау критерийі: Сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады. Зерттеу кестесі 1-топ
2-топ
3-топ
Тыңдалым тапсырмасы «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары» видеомәтінін тыңдай отырып, зерттеу кестесіне өзгеріс енгізіңіздер. Жұмыс барысында екі түсті қалам қолданыңыздар. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Құстардың біріне төлқұжат дайындаңыздар. Таңдаған аң мен жануарға немесе құсқа ат қойып, шағын сипаттама беріңіздер. Үлгі:
Жазылым тапсырмасы (жеке жұмыс) Жануарлардың төлдеріне ат беріп, «Менің құралайым» немесе «Бөлтірік пен Аланның достығы» деген тақырыпта шағын мәтін құрастырып жазыңыз
Бағалау: 1. «Баспалдақ» әдісі бойынша өзін бағалайды.
|
https://www.youtube.com/watch?v=oBEDcJ7x76w Мәтін тақырыбы: «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары»
Жоғарғы саты- Жоғары деңгей; Ортасы-орта деңгей; Төменгі саты- Төмен деңгей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
54 бет 4 тапсырма Сүтқоректіліер мен бауырмен жорғалаушылар туралы мәлімет |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? .
|
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
|
Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология Қауіпсіздік ережелері: АКТ-мен
байланыс:интерактивтік тақтадан
таныстырылым, бейнематериал, кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұмыстың барлық түрінде оқушылардың қабілеті мен тілдік деңгейлері ескерілді.
|
Формативтік бағалау, жұптық бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ: қазақ тілі |
Мектеп: Жамбыл орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 20.11. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ташмағамбетова Г.Ж. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 сынып (Т1) |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы |
4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№ 1 сабақ. Жануарлар әлемі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А1 Болжау Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. ӘТН 3; Тура жәнеауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы,омоним,синоним,антоним сөздердің айырмашылығы мен ерекшеліктерін ажырату. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: 1)Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды; 2) Мәтіннен зат есім сөздерді табады. Көптеген оқушылар: 1) Болжауда тірек сөздерді қолданады; 2) Зат есімдерді түрлендіре қолданады. Кейбір оқушылар: 1)Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді; 2)Зат есімнің түрленуіне түсінік береді, ереже шығарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критеийлері |
Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді; тірек сөздерді түрлендіреді. Әдеби тілдік норма бойынша: сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады; әр жалғау қызметін ажыратады және дұрыс қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік міндеттер |
Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Жануарлардың өмір сүру ортасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
|
51-52 бет 7-8 тапсырма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту
|
Жануарлар мен құстардың суретін беріп соларда кездесетін жақсы жақтарын қасындағы оқушыға тілейді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
35 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
Тыңдалымалды тапсырмасы: Топтасу.Берілген жануарлардың суретін құрастырған оқушылар сол жануар атауы тұрған топқа жиналады.
Топтық жұмыс. Оқушыларға топтық жұмыс тапсырмалары таратылады. Қалыптастырушы бағалау жұмысы 1 тыңдалым тапсырмасы.Мәтінмен жұмыс. «Ақбөкен» 2 айтылым тапсырмасы.Сұрақтарға жауап,кесте толтыру 3 жазылым тапсырмасы топпен жұмыс.Суреттерде берілген жануарлар мен аңдар, құстар туралы зерттеу кестесін толтырыңыздар. Берілген тірек сөздерді пайдаланыңыздар: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік. Бағалау критерийі: Сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады. Зерттеу кестесі 1-топ
2-топ
3-топ
Тыңдалым тапсырмасы «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары» видеомәтінін тыңдай отырып, зерттеу кестесіне өзгеріс енгізіңіздер. Жұмыс барысында екі түсті қалам қолданыңыздар. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Құстардың біріне төлқұжат дайындаңыздар. Таңдаған аң мен жануарға немесе құсқа ат қойып, шағын сипаттама беріңіздер. Үлгі:
Жазылым тапсырмасы (жеке жұмыс) Жануарлардың төлдеріне ат беріп, «Менің құралайым» немесе «Бөлтірік пен Аланның достығы» деген тақырыпта шағын мәтін құрастырып жазыңыз
Бағалау: 1. «Баспалдақ» әдісі бойынша өзін бағалайды.
|
https://www.youtube.com/watch?v=oBEDcJ7x76w Мәтін тақырыбы: «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары»
Жоғарғы саты- Жоғары деңгей; Ортасы-орта деңгей; Төменгі саты- Төмен деңгей |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
54 бет 4 тапсырма Сүтқоректіліер мен бауырмен жорғалаушылар туралы мәлімет |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? .
|
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
|
Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология Қауіпсіздік ережелері: АКТ-мен
байланыс:интерактивтік тақтадан
таныстырылым, бейнематериал, кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұмыстың барлық түрінде оқушылардың қабілеті мен тілдік деңгейлері ескерілді.
|
Формативтік бағалау, жұптық бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















