Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ташмагамбетова Гулбану Жумабековна
    29 Қазан 2020
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Жауарлар мен өсімдіктер әлемі. 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Жауарлар мен өсімдіктер әлемі. 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал жаңартылған білім мазмұны негізінде құрылған 5-сыныпқа арналған сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    САБАҚ: қазақ тілі

    Мектеп: Жамбыл орта мектебі

    Күні: 20.11.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ташмағамбетова Г.Ж.

    Сынып: 5 сынып (Т1)

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

    Сабақтың тақырыбы

    № 1 сабақ. Жануарлар әлемі.

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырып

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Т/А1 Болжау Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

    ӘТН 3; Тура жәнеауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы,омоним,синоним,антоним сөздердің айырмашылығы мен ерекшеліктерін ажырату.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    1)Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды;

    2) Мәтіннен зат есім сөздерді табады.

    Көптеген оқушылар: 1) Болжауда тірек сөздерді қолданады;

    2) Зат есімдерді түрлендіре қолданады.

    Кейбір оқушылар: 1)Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді;

    2)Зат есімнің түрленуіне түсінік береді, ереже шығарады.

    Бағалау критеийлері

    Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

    тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді;

    тірек сөздерді түрлендіреді.

    Әдеби тілдік норма бойынша:

    сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады;

    әр жалғау қызметін ажыратады және дұрыс қолданады.

    Тілдік міндеттер

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздер:

    үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б.

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Жануарлардың өмір сүру ортасы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы






    1. Үй тапсырмасын тексеру, кемшілікті анықтау,түзету,бағалау

    51-52 бет 7-8 тапсырма

    Сабақтың басы

    5 минут


    Қызығушылықты ояту

    1. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    2. Оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптасыру

    3. Бейнематериал тамашалау. (3 минут)

    4. Сабақтың тақырыбын болжау.

    5. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

    6. Балалар бүгінгі сабақта не жайлы айтып жатырмыз?

    7. Қызыл кітап дегеніміз не екен, оның жануарлар мен өсімдік әлемімен қандай байланысы бар?

    Жануарлар мен құстардың суретін беріп соларда кездесетін жақсы жақтарын қасындағы оқушыға тілейді

    Сабақтың ортасы































    35 минут











































































    Сабақтың соңы

    5 минут




    Тыңдалымалды тапсырмасы:

    Топтасу.Берілген жануарлардың суретін құрастырған оқушылар сол жануар атауы тұрған топқа жиналады.

    Топтық жұмыс. Оқушыларға топтық жұмыс тапсырмалары таратылады.

    Қалыптастырушы бағалау жұмысы

    1 тыңдалым тапсырмасы.Мәтінмен жұмыс. «Ақбөкен»

    2 айтылым тапсырмасы.Сұрақтарға жауап,кесте толтыру

    3 жазылым тапсырмасы топпен жұмыс.Суреттерде берілген жануарлар мен аңдар, құстар туралы зерттеу кестесін толтырыңыздар. Берілген тірек сөздерді пайдаланыңыздар: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік.

    Бағалау критерийі:

    Сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады.

    Зерттеу кестесі

    1-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аю




    мысық












    2-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аққу




    жолбарыс












    3-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    қасқыр




    қыран












    Тыңдалым тапсырмасы

    «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары» видеомәтінін тыңдай отырып, зерттеу кестесіне өзгеріс енгізіңіздер. Жұмыс барысында екі түсті қалам қолданыңыздар.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Құстардың біріне төлқұжат дайындаңыздар. Таңдаған аң мен жануарға немесе құсқа ат қойып, шағын сипаттама беріңіздер.

    Үлгі:

    Аты: Қасқыр

    Бала кездегі аты: Бөлтірік.

    Әкесі: Арлан.

    Анасы: Құртқа

    Сипаттамасы:

    Қасқырдың баласын бөлтірік деп атайды. Бөлтірікті анасы мен атасы кішкене кезінен өз тамағын тауып жеуге баулиды. Түрі көкшулан,көзі сұр түсті болады.

    Жазылым тапсырмасы (жеке жұмыс)

    Жануарлардың төлдеріне ат беріп, «Менің құралайым» немесе «Бөлтірік пен Аланның достығы» деген тақырыпта шағын мәтін құрастырып жазыңыз





    Бағалау:

    1. «Баспалдақ» әдісі бойынша өзін бағалайды.

















































    https://www.youtube.com/watch?v=oBEDcJ7x76w Мәтін тақырыбы: «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары»

















































    Жоғарғы саты-

    Жоғары деңгей;

    Ортасы-орта деңгей;

    Төменгі саты-

    Төмен деңгей

    Үйге тапсырма

    54 бет 4 тапсырма

    Сүтқоректіліер мен бауырмен жорғалаушылар туралы мәлімет





    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    .



    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?



    Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология

    Қауіпсіздік ережелері:

    АКТ-мен байланыс:интерактивтік тақтадан таныстырылым, бейнематериал, кесте
    Құндылықтармен байланыс:қоршаған ортаны қорғау, қамқорлық көрсету.

    Жұмыстың барлық түрінде оқушылардың қабілеті мен тілдік деңгейлері ескерілді.



    Формативтік бағалау, жұптық бағалау



    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    29.10.2020
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ташмагамбетова Гулбану Жумабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    САБАҚ: қазақ тілі

    Мектеп: Жамбыл орта мектебі

    Күні: 20.11.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ташмағамбетова Г.Ж.

    Сынып: 5 сынып (Т1)

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

    Сабақтың тақырыбы

    № 1 сабақ. Жануарлар әлемі.

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырып

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Т/А1 Болжау Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

    ӘТН 3; Тура жәнеауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы,омоним,синоним,антоним сөздердің айырмашылығы мен ерекшеліктерін ажырату.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    1)Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды;

    2) Мәтіннен зат есім сөздерді табады.

    Көптеген оқушылар: 1) Болжауда тірек сөздерді қолданады;

    2) Зат есімдерді түрлендіре қолданады.

    Кейбір оқушылар: 1)Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді;

    2)Зат есімнің түрленуіне түсінік береді, ереже шығарады.

    Бағалау критеийлері

    Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

    тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді;

    тірек сөздерді түрлендіреді.

    Әдеби тілдік норма бойынша:

    сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады;

    әр жалғау қызметін ажыратады және дұрыс қолданады.

    Тілдік міндеттер

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздер:

    үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б.

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Жануарлардың өмір сүру ортасы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы






    1. Үй тапсырмасын тексеру, кемшілікті анықтау,түзету,бағалау

    51-52 бет 7-8 тапсырма

    Сабақтың басы

    5 минут


    Қызығушылықты ояту

    1. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    2. Оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптасыру

    3. Бейнематериал тамашалау. (3 минут)

    4. Сабақтың тақырыбын болжау.

    5. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

    6. Балалар бүгінгі сабақта не жайлы айтып жатырмыз?

    7. Қызыл кітап дегеніміз не екен, оның жануарлар мен өсімдік әлемімен қандай байланысы бар?

    Жануарлар мен құстардың суретін беріп соларда кездесетін жақсы жақтарын қасындағы оқушыға тілейді

    Сабақтың ортасы































    35 минут











































































    Сабақтың соңы

    5 минут




    Тыңдалымалды тапсырмасы:

    Топтасу.Берілген жануарлардың суретін құрастырған оқушылар сол жануар атауы тұрған топқа жиналады.

    Топтық жұмыс. Оқушыларға топтық жұмыс тапсырмалары таратылады.

    Қалыптастырушы бағалау жұмысы

    1 тыңдалым тапсырмасы.Мәтінмен жұмыс. «Ақбөкен»

    2 айтылым тапсырмасы.Сұрақтарға жауап,кесте толтыру

    3 жазылым тапсырмасы топпен жұмыс.Суреттерде берілген жануарлар мен аңдар, құстар туралы зерттеу кестесін толтырыңыздар. Берілген тірек сөздерді пайдаланыңыздар: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік.

    Бағалау критерийі:

    Сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады.

    Зерттеу кестесі

    1-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аю




    мысық












    2-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аққу




    жолбарыс












    3-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    қасқыр




    қыран












    Тыңдалым тапсырмасы

    «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары» видеомәтінін тыңдай отырып, зерттеу кестесіне өзгеріс енгізіңіздер. Жұмыс барысында екі түсті қалам қолданыңыздар.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Құстардың біріне төлқұжат дайындаңыздар. Таңдаған аң мен жануарға немесе құсқа ат қойып, шағын сипаттама беріңіздер.

    Үлгі:

    Аты: Қасқыр

    Бала кездегі аты: Бөлтірік.

    Әкесі: Арлан.

    Анасы: Құртқа

    Сипаттамасы:

    Қасқырдың баласын бөлтірік деп атайды. Бөлтірікті анасы мен атасы кішкене кезінен өз тамағын тауып жеуге баулиды. Түрі көкшулан,көзі сұр түсті болады.

    Жазылым тапсырмасы (жеке жұмыс)

    Жануарлардың төлдеріне ат беріп, «Менің құралайым» немесе «Бөлтірік пен Аланның достығы» деген тақырыпта шағын мәтін құрастырып жазыңыз





    Бағалау:

    1. «Баспалдақ» әдісі бойынша өзін бағалайды.

















































    https://www.youtube.com/watch?v=oBEDcJ7x76w Мәтін тақырыбы: «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары»

















































    Жоғарғы саты-

    Жоғары деңгей;

    Ортасы-орта деңгей;

    Төменгі саты-

    Төмен деңгей

    Үйге тапсырма

    54 бет 4 тапсырма

    Сүтқоректіліер мен бауырмен жорғалаушылар туралы мәлімет





    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    .



    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?



    Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология

    Қауіпсіздік ережелері:

    АКТ-мен байланыс:интерактивтік тақтадан таныстырылым, бейнематериал, кесте
    Құндылықтармен байланыс:қоршаған ортаны қорғау, қамқорлық көрсету.

    Жұмыстың барлық түрінде оқушылардың қабілеті мен тілдік деңгейлері ескерілді.



    Формативтік бағалау, жұптық бағалау



    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?