Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары: "Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу". 5 сынып.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: "Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу". 5 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиын жəне жиын элементтерімен танысады. Жиындарды Эйлер-Вена дөңгелегінде кескіндейді. Мəтін есептерді шығару барысында жиын символдарын қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
1429
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жиын. Мектеп: №34ЖББОМ КММ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Макижанова А.К.

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
  • - жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру;
  • 5.5.3.8 - жиындармен жұмыс істеуде символдарын қолдану.
    Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы: Жиын, жиынның элементтері, тиісті, тиісті емес ұғымдарын қолданадыОқушылардың басым бөлігі: Жиындарды кескіндеуді Эйлер-Венн дөңгелектерінде саладыКейбіреулері: Жиынға байланысты мәтін есептер шығарғанда таңбаларын қолданады
    Бағалау критерийлері
  • жиын, жиын элементері ұғымдарын біледі;
  • жиындарды Эйлер-Венн дөңгелектерінде салады;
  • жиынға байланысты мәтін есептер шығарғанда таңбаларын қолданады.


  • Тілдік мақсаттарОқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: Жиын, жиынның элементтері, бос жиын анықтамасын айта алады.Пәндік лексика және терминология: «жиын», «бос жиын», «шектеулі жиын», «шектеусіз жиын», «Эйлер-Венн дөңгелегі».Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «Жиын – белгілі бір ортақ қасиеттерге ие болып,белгілі бір заңдылықпен біріккен нәрселер,объектілер». «Жиынды құрайтын заттар немесе объектілер (нысандар) жиын элементтері деп аталады». «Бірде-бір элементі жоқ жиын бос жиын деп аталады».
    Құндылықтарға баулуТоптағы жұмыста шығармашыл, сыни тұрғыдан ойлау, жауапкершілік, бір-біріне құрмет көрсету құндылықтарын дамыту
    Пәнаралық байланысОқушылардың сөйлеу мәдениетілігін қазақ тілі пәнімен байланысында арттыру
    Алдыңғы білім5.2.3.5 - бөлшектерден тұратын тізбектердің заңдылықтарын ойластыру және тізбектерді құру.
    Сабақ барысы

    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы(5мин)















    Психологиялық ахуал тудыру. Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру.Таңдау карталары арқылы топқа бөленеді. Онда оқушылар таңдауы бойынша топқа бөлініп отырады. Оқулықтар жиыны, оқу құралдар жиыны, сынып бөлмесінің жиһаздарының жиыны. «Бес сұрақ» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау.- Оқушылар, сендердің оқу сөмкелеріңде не бар екенін көрейік?- Олардың аттарын атаңдар?- Оларды барлық бір сөзбен не дейміз?- Бұл элементтер ненің жиыны екен сонда?- Олай болса, өмірден де жиындарды атайық?Онда оқуға қажетті құралдар жиынтығы бар. Дәптер, кітап, қалам, қарындаш – бұл элементтер оқуға қажетті  құралдар жиыны. Жиынға тағы да басқа мысалдар келтіруге болады Тоғай – бұл ағаштар жиыны. Кітапхана – бұл кітаптар жиыны. 

    Сабақтың ортасы(33мин)













    (ТЖ)1-тапсырма. «Пазл» әдісі бойынша жиын, жиынның элементтері, тиісті, тиісті емес ұғымдарын қолданады. Суреттегі екі таңбалы жай сандардың А жиын кескінделген. 1) А жиынын элементтерін жазыңдар; 2) А жиынының элементтер санын белгіленуімен көрсетіп жазыңдар; 3) А жиынына қай элементтер тиісті емес? Оларды белгіленуімен жазыңдар.Дескриптор: Білім алушы
  • Жиын, жиын элементтерін біледі;
  • Жиын элементтер санын белгілейді;
  • Жиынға тиісті, тиісті емес екенін ажыратады;
  • А жиынына тиісті элементтерді белгіленуімен жазады.
  • Қ.Б. «Бас бармақ » әдісі бойынша топтар өзара бағалайды. Жетекші сұрақтар: 1) Жиынды ненің көмегімен анықтаймыз? 2) Жиынға тиісті, тиісті емес екенін қалай білеміз?(ТЖ)2-тапсырма. «Үш қадамдық сұхбат» әдісін қолданып, жиындарды кескіндеуді Эйлер-Венн дөңгелектерінде салады.Егер 1А; 2А; 3А; 4А; 5А; 15А болса; А жиынына тиісті элементтерді Эйлер-Венн дөңгелегімен кескіндеңдер.Дескриптор: Білім алушы
  • Жиын, жиын элементтерін біледі;
  • Жиынға тиісті, тиісті емес екенін ажыратады;
  • Эйлер-Венн дөңгелегін салады.
  • Қ.Б. «Смайликтерді» қолданып топтар - топтарды бағалайды. Жалғастыруға дайынмынБір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қайталап қарау қажетЖетекші сұрақтар: 1. Жиынға тиісті элементтері Эйлер-Венн дөңгелегінде қалай белгіленеді? 2. Жиынға тиісті элементтері Эйлер-Венн дөңгелегінде қалай белгіленеді?(Ж)3-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі жиынға байланысты мәтін есептер шығарғанда таңбаларын қолданады. Берілген жиындар қалай аталады, оның элементтерін жазыңдар. 1) 1-ге және сол санның өзіне тең әр түрлі екі ғана бөлгіші бар натурал сандар жиыны; 2) 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар жиыны; 3) алымы 1-ге тең бөлшектер жиыны; 4) бірліктерден де кіші разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сандар жиыны.Дескриптор: Білім алушы
  • Жиын, жиын элементтерін біледі;
  • Жиын элементтерін белгілейді;
  • Жиынға тиісті, тиісті емес екенін ажыратады;
  • Жиын түрлерін жазады.
  • Қ.Б. «Бағалау парағы» әдісі. Оқушылар өз-өздерін бағалайды.Жақсы сұрақ негіздерінде жетекші сұрақтар:Неліктен жиын болды?Егер элементі жоқ болса қалай?Тағы қандай жиын болуы мүмкін?








    Таратпа қағаздар















































    Постер



































    Таратпа қағаздар
    Сабақтың соңы(7мин)





    Қорытынды.Жабық сұрақтар арқылы Рефлексия «Плюс – Минус - Қызығамын» кестесі







    Саралау – Сіз қандайтәсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеттіоқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    1.ТапсырмаКүрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаландым. 2. Диалог және қолдау көрсетуКейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек беріп отырдым.Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын-ала дайындалған сұрақтарды қойдым.3.Жіктеу оқушыларды топқа бөлдім













    1. «Бас бармақ » әдісі2. «Смайликтер» арқылы бағалау3. «Бағалау парағы» әдісі4. Қалыптастырушы бағалау

    Эйлер-Венн дөңгелегін салғанда циркульді қолдану
    .
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ