Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары: "Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу". 5 сынып.
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: "Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу". 5 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиын жəне жиын элементтерімен танысады. Жиындарды Эйлер-Вена дөңгелегінде кескіндейді. Мəтін есептерді шығару барысында жиын символдарын қолданады.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жиын. Мектеп: №34ЖББОМ КММ


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Макижанова А.К.


Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

        1. - жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру;

5.5.3.8 - жиындармен жұмыс істеуде символдарын қолдану.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы: Жиын, жиынның элементтері, тиісті, тиісті емес ұғымдарын қолданады

Оқушылардың басым бөлігі: Жиындарды кескіндеуді Эйлер-Венн дөңгелектерінде салады

Кейбіреулері: Жиынға байланысты мәтін есептер шығарғанда таңбаларын қолданады

Бағалау критерийлері

  • жиын, жиын элементері ұғымдарын біледі;

  • жиындарды Эйлер-Венн дөңгелектерінде салады;

  • жиынға байланысты мәтін есептер шығарғанда таңбаларын қолданады.


Тілдік мақсаттар

Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: Жиын, жиынның элементтері, бос жиын анықтамасын айта алады.

Пәндік лексика және терминология: «жиын», «бос жиын», «шектеулі жиын», «шектеусіз жиын», «Эйлер-Венн дөңгелегі».

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «Жиын – белгілі бір ортақ қасиеттерге ие болып,белгілі бір заңдылықпен біріккен нәрселер,объектілер». «Жиынды құрайтын заттар немесе объектілер (нысандар) жиын элементтері деп аталады». «Бірде-бір элементі жоқ жиын бос жиын деп аталады».

Құндылықтарға баулу

Топтағы жұмыста шығармашыл, сыни тұрғыдан ойлау, жауапкершілік, бір-біріне құрмет көрсету құндылықтарын дамыту

Пәнаралық байланыс

Оқушылардың сөйлеу мәдениетілігін қазақ тілі пәнімен байланысында арттыру

Алдыңғы білім

5.2.3.5 - бөлшектерден тұратын тізбектердің заңдылықтарын ойластыру және тізбектерді құру.

СShape1 абақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(5мин)









Психологиялық ахуал тудыру. Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру.

Таңдау карталары арқылы топқа бөленеді. Онда оқушылар таңдауы бойынша топқа бөлініп отырады. Оқулықтар жиыны, оқу құралдар жиыны, сынып бөлмесінің жиһаздарының жиыны.

«Бес сұрақ» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау.

- Оқушылар, сендердің оқу сөмкелеріңде не бар екенін көрейік?

- Олардың аттарын атаңдар?

- Оларды барлық бір сөзбен не дейміз?

- Бұл элементтер ненің жиыны екен сонда?

- Олай болса, өмірден де жиындарды атайық?

Онда оқуға қажетті құралдар жиынтығы бар. Дәптер, кітап, қалам, қарындаш – бұл элементтер оқуға қажетті  құралдар жиыны. Жиынға тағы да басқа мысалдар келтіруге болады Тоғай – бұл ағаштар жиыны. Кітапхана – бұл кітаптар жиыны. 



Сабақтың ортасы

(33мин)








(ТЖ)1-тапсырма. «Пазл» әдісі бойынша жиын, жиынның элементтері, тиісті, тиісті емес ұғымдарын қолданады.

Суреттегі екі таңбалы жай сандардың А жиын кескінделген. 1) А жиынын элементтерін жазыңдар; 2) А жиынының элементтер санын белгіленуімен көрсетіп жазыңдар; 3) А жиынына қай элементтер тиісті емес? Оларды белгіленуімен жазыңдар.

Дескриптор: Білім алушы

  • Жиын, жиын элементтерін біледі;

  • Жиын элементтер санын белгілейді;

  • Жиынға тиісті, тиісті емес екенін ажыратады;

  • А жиынына тиісті элементтерді белгіленуімен жазады.

Қ.Б. «Бас бармақ » әдісі бойынша топтар өзара бағалайды.

Жетекші сұрақтар: 1) Жиынды ненің көмегімен анықтаймыз? 2) Жиынға тиісті, тиісті емес екенін қалай білеміз?

(ТЖ)2-тапсырма. «Үш қадамдық сұхбат» әдісін қолданып, жиындарды кескіндеуді Эйлер-Венн дөңгелектерінде салады.

Егер 1 А; 2 А; 3 А; 4 А; 5 А; 15 А болса; А жиынына тиісті элементтерді Эйлер-Венн дөңгелегімен кескіндеңдер.

Дескриптор: Білім алушы

  • Жиын, жиын элементтерін біледі;

  • Жиынға тиісті, тиісті емес екенін ажыратады;

  • Эйлер-Венн дөңгелегін салады.

Қ.Б. «Смайликтерді» қолданып топтар - топтарды бағалайды.

Жалғастыруға дайынмын

Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

Түсінбеймін, қайталап қарау қажет

Жетекші сұрақтар: 1. Жиынға тиісті элементтері Эйлер-Венн дөңгелегінде қалай белгіленеді? 2. Жиынға тиісті элементтері Эйлер-Венн дөңгелегінде қалай белгіленеді?

(Ж)3-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі жиынға байланысты мәтін есептер шығарғанда таңбаларын қолданады. Берілген жиындар қалай аталады, оның элементтерін жазыңдар. 1) 1-ге және сол санның өзіне тең әр түрлі екі ғана бөлгіші бар натурал сандар жиыны; 2) 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар жиыны; 3) алымы 1-ге тең бөлшектер жиыны; 4) бірліктерден де кіші разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сандар жиыны.

Дескриптор: Білім алушы

  • Жиын, жиын элементтерін біледі;

  • Жиын элементтерін белгілейді;

  • Жиынға тиісті, тиісті емес екенін ажыратады;

  • Жиын түрлерін жазады.

Қ.Б. «Бағалау парағы» әдісі. Оқушылар өз-өздерін бағалайды.

Қызық болды

Бүгін мынаны түсіндім

Қиын болды




Жақсы сұрақ негіздерінде жетекші сұрақтар:

Неліктен жиын болды?

Егер элементі жоқ болса қалай?

Тағы қандай жиын болуы мүмкін?





Таратпа

қағаздар

























Постер



















Таратпа қағаздар

Сабақтың соңы

(7мин)




Қорытынды.

Жабық сұрақтар арқылы

Жиын бола ма?

иә

жоқ

Оқушылар



Кітап



Дәрігерлер



Натурал сандар



Қарағанды



Рефлексия «Плюс – Минус - Қызығамын» кестесі


«Плюс» (+)

Сабақта қызық болған, пайдалы болар деп ұйғарылған мәселелер мен жәйттер жазылады.

«Минус» (-)

Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ не шамалы болды деп ұйғарылған мәселелер мен жәйттер жазылады.

Қызығамын (?)

«Не білгім келеді?» немесе «Бұл мен үшін қызық бола ма?» деген сұрақтарға жауап келтіру.




Саралау – Сіз қандай

тәсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз? Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1.Тапсырма

Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп

отыратын тапсырмалары бар

карточкаларды пайдаландым.

2. Диалог және қолдау көрсету

Кейбір оқушыларға тапсырманы

орындау барысында жан-жақты әрі

нақты көмек беріп отырдым.

Оқушыларды ойланту үшін және

бірқатар жауаптар алу үшін алдын-ала

дайындалған сұрақтарды қойдым.

3.Жіктеу

оқушыларды топқа бөлдім








1. «Бас бармақ » әдісі

2. «Смайликтер» арқылы бағалау

3. «Бағалау парағы» әдісі

4. Қалыптастырушы бағалау


Эйлер-Венн дөңгелегін салғанда циркульді қолдану

.

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі