Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары. "Қалың елім қазағым"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. "Қалың елім қазағым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2021
498
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ



Пән

Қазақ әдебиеті

Күні

АҚжХКК

Топ:

Оқытушының

аты-жөні



КТЖ бөлімі

І бөлім. Қалың елім қазағым

Сабақтың тақырыбы, №

1, Абайдың өмірі мен шығармашылығы

Оқытудың мақсаты


10.3.1.1 - шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау,

10.1.4.1- көркем шығармалардан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;


Сабақтың мақсаты


- Шығарманың құндылығын анықтап, бағалау;

- Көркем шығармалардан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;


Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:

ПОПС әдісі

«........... өлеңi .......... айтуға/баяндауға/дәлелдеуге тырысады»

(тақырып, хабарлама және т.б.)

«Бұл............ жабдықталған» (мәтiннен дәлелдер)

«Қолданылған әдеби құралдар.........» (мысалы, аллитерация)

«Өйткенi............» (Бұл тәсiл нелiктен қолданылғанын сипаттайды)


Бағалау критерийлері

- Шығарманың құндылығын анықтап, бағалайды;

- Көркем шығармалардан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады;

- Ақынның өмірі мен шығармашылығы бойынша әдеби эссе жазады;


Құндылықтарды дарыту

Өз ұлтын, халқын құрметтеу және мақтаныш сезімін қалыптастыру;

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, дерекқор

САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

Ұйымдастыру

Оқушыларды 4 топқа бөлу.

Қызығушылығын ояту

Оқушыларға тапсырма:

«6 неліктен?» стратегиясы арқылы автор өмір сүрген заман көрінісіне үңіліңіздер.

(Сұрақтар мен жауаптар тығырыққа тірелмей, 6 қадам арқылы заманға сипаттама беріп, автор шығармаларының тарихи маңызы талқыланады)



Сабақтың ортасы

30 мин.

Мағынаны тану

4 топқа Абайдың 4 шығармасы таратылады. Оқушылар шығармамен танысып, оның тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалайды.

1 топ «Малға достың мұңы жоқ малдан басқа»

2 топ «Он алтыншы сөз»

3 топ «Жиырма төртінші сөз»

4 топ «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін»


1 тапсырма.

ПОПС формуласын қолданып, шығармадағы көркемдік бейнелеуіш құралдар автордың мазмұн-мақсатын ашуға қандай үлес қосып тұрғанын анықтаңыз.

(дифференциация үшін мұғалім таратпа материалда шығармадағы көркемдегіш құралдарды алдын ала қоюмен ерекшелеуіне болады)


2 тапсырма

Шығарманың тарихи маңызы неде? Шығарма автор өмір сүрген кезең туралы қандай мәліметтер береді? Бүгінгі өмірмен байланыстырып, Венн кестесін толтырыңыз.


Автор өмір сүрген заманға тән

Екі кезеңге ортақ нәрсе

Бүгінгі өмірге

тән дүниелер

1.


2.



3.





1.


2.



3.


Қорытынды:

Шығарманың тарихи маңызы неде?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________



Дескрипторлар:

- шығарманың көркемдік сипатын анықтады;

- шығарманың көркемдік құндылығына баға берді;

- шығарманың тарихи маңызын көрсете алды;

- шығармадағы мәселені қазіргі өмірмен байланыстырды.

Оқушыларға «Қырық бірінші сөз» таныстырылады.

2 тапсырма. Мәтінмен танысып, Абай заманындағы өзекті проблемаларды топта талқылап, автордың негізгі ойы арқылы сол заманғы қоғамды сипаттаңыз.

Кейіпкерге бір сөзбен сипаттама беріп, қоғамның көрінісін ашуға тырысыңыз.



Оқушылар тапсырманы орындау нәтижесінде сол заман қоғамының көрінісі ашылады, осы жөнінде 1-2 оқушының пікірі тыңдалады немесе мұғалім өзі қорытындылайды.



Сабақтың соңы

5 мин.

Рефлексия







Оқытушы: _____________Тұрсын Б.С.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!