Мағынаны
тану
4 топқа Абайдың 4 шығармасы
таратылады. Оқушылар шығармамен танысып, оның тарихи және көркемдік
құндылығын анықтап,
бағалайды.
1 топ «Малға достың мұңы жоқ
малдан басқа»
2 топ «Он алтыншы
сөз»
3 топ «Жиырма төртінші
сөз»
4 топ «Мен жазбаймын өлеңді
ермек үшін»
1
тапсырма.
ПОПС формуласын қолданып,
шығармадағы көркемдік бейнелеуіш құралдар автордың мазмұн-мақсатын
ашуға қандай үлес қосып тұрғанын
анықтаңыз.
(дифференциация үшін
мұғалім таратпа материалда шығармадағы көркемдегіш құралдарды алдын
ала қоюмен ерекшелеуіне
болады)
2
тапсырма
Шығарманың тарихи маңызы неде?
Шығарма автор өмір сүрген кезең туралы қандай мәліметтер береді?
Бүгінгі өмірмен байланыстырып, Венн кестесін
толтырыңыз.
Автор өмір сүрген
заманға тән
|
Екі кезеңге ортақ
нәрсе
|
Бүгінгі
өмірге
тән
дүниелер
|
1.
2.
3.
|
|
1.
2.
3.
|
Қорытынды:
Шығарманың тарихи маңызы
неде?
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
|
Дескрипторлар:
- шығарманың көркемдік
сипатын анықтады;
- шығарманың көркемдік
құндылығына баға берді;
- шығарманың тарихи маңызын
көрсете алды;
- шығармадағы мәселені қазіргі
өмірмен байланыстырды.
Оқушыларға «Қырық бірінші сөз»
таныстырылады.
2 тапсырма. Мәтінмен танысып,
Абай заманындағы өзекті проблемаларды топта талқылап,
автордың негізгі ойы арқылы сол
заманғы қоғамды сипаттаңыз.
Кейіпкерге бір сөзбен
сипаттама беріп, қоғамның көрінісін ашуға
тырысыңыз.
Оқушылар тапсырманы орындау
нәтижесінде сол заман қоғамының көрінісі ашылады, осы жөнінде 1-2
оқушының пікірі тыңдалады немесе мұғалім өзі
қорытындылайды.
|