Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары, "Тригонометриялық теңсіздіктер", 10 сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары, "Тригонометриялық теңсіздіктер", 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға "тригонометриялық теңсіздіктер" тақырыбы бойынша сабақ өткізуіне көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2021
777
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.2В Тригонометриялық теңсіздіктер Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


10.2.3.17 – қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді;

Оқушылардың басым бөлігі:

  • тригонометриялық формулаларды қолданып, қарапайым түрге келтіруге болатын тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді;

Кейбір оқушылар:

  • модуль таңбасы бар қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді.

Бағалау критерийі

  • қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешудің мәнін түсінеді, шешу жолын ауызша баяндап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

  • «тригонометриялық теңсіздік», «өрнектерді түрлендіру», «тригонометриялық тепе-теңдіктер».

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

  • ... тригонометриялық теңсіздігін шешу үшін,...;

  • х айнымалысының барлық мәндері;

  • у=… функциясының графигі мен у=… түзуін бір координаталық жазықтыққа саламыз;

  • Бірлік шеңбердің у=… түзуімен қиылысу нүктелеріне сәйкес бұрыштарды анықтаймыз;

  • у=… функциясының периодтылығын ескереміз;

  • .....теңсіздігінің.....интервалындағы шешімі у=…түзуінен жоғары/төмен орналасқан;

  • .....теңсіздігінің .....интервалындағы шешімі х=…түзуінің оң/сол жағында орналасқан.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының 6-құндылығы негізінде ұлтымыздың төл мәдениеті мен тарихи құндылықтарын оқушылардың бойына сіңіріп, патриоттылыққа жетелеу – оқушыларды топтастыру кезеңінде айқындалады.

Пәнаралық байланыс

Тригонометриялық теңсіздіктерді шешуде бірлік шеңберді, декарттық координаттық жүйесін салу геометрия пәнімен байланысты қарастырылады, ал сабаққа қатысты терминдер мен анықтамаларды, сөз тіркестерін дұрыс жазу мен айту қазақ тілі пәнімен байланысады

Алдыңғы білім

Теңсіздік, функция, график, айнымалы, координаттық жазықтық, теңсіздіктің шешімі, бірлік шеңбер, функцияның периоды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин.)

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату.

Өткен тақырыпты қайталау. «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар өткен тақырыпқа берілген үй жұмысы бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қояды.

Үй тапсырмасын тексеру.


Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен талқылаймын.


Сабақтың ортасы

(20 мин.)

Топтастыру:

«Бүк-шік» әдісі арқылы асықтың түсу қалыптарына сай оқушылар 2 топқа бөлінеді.


«Математикалық баскетбол» әдісі арқылы есептер шығарып жарысады.

Ұсынылатын тапсырмалар (теңсіздіктерді шешу):

  1. ; 2) ;

3) ; 4) ;

5) ;

6) ;

7) 6 ; 8)

Жеңімпаз топ марапатталады.

Әр топта шықпаған немесе жауабы қате шыққан есептер келесі топпен бірге талқыланып, шешіледі.


Сабақтың соңы

(10 мин.)


Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (теңсіздіктерді шешу):


1)

Дескриптор:

  • Бірлік шеңберді қолданады;

  • Теңсіздік шешімін табады.


2)

Дескриптор:

  • Тригонометриялық формулалар көмегімен қарапайым тригонометриялық теңсіздік алады;

  • Бірлік шеңберді қолданады;

  • Теңсіздіктің шешімін табады.

ҚБ: Оқушылар бірін-бірі бағалайды.


Қорытынды. Рефлексия: «жетістік баспалдағы» әдісі:

Shape2 Shape1

Жақсы түсіндім



Shape4 Shape3

Түсіндім



Shape6 Shape5

Сұрағым бар



Shape8 Shape7

Мүлдем түсінбедім






Үйге тапсырма: №21.6, №21.8 – оқулық, 171-бет




























«Алгебра және анализ бастамалары» 1-бөлім. Әілқасымова А.Е., Алматы. Мектеп. 2019ж.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың өн-бойында оқу мақсатына жете алмай жатқан оқушыларды анықтап, саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілімен көбірек қолдау көрсетемін. Саралаудың «тапсырма» тәсілі арқылы іріктелген тапсырмалар құрастырып, оқушылардың деңгейлеріне қарай тапсырмалар ұсынамын: жоғары қабілетті оқушыларға күрделі есептер беремін. Саралаудың «қарқын» тәсілін қолданып, жылдам жұмыс істейтін оқушыларға қосымша есептер, ал қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беремін.

Әрбір оқушының өз деңгейінде оқу мақсатына жеткенін, яғни материалдарды игеруінің қаншалықты деңгейде екенін білу үшін, оқушыларға қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар беремін. Соңында берілген дескрипторларды пайдалана отырып, оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Сабақта сергіту жаттығуларын жасауда, АКТ-мен жұмыс жасағанда, белсенді тәсілдерді қолданғанда оқушылардың қауіпсіздік техникасын сақтауын қадағалаймын.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ