Қысқа мерзімді сабақ жоспары,қазақ әдебиеті,7 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқа мерзімді сабақ жоспары,қазақ әдебиеті,7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңі тақырыбында қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Б.Момышұлы атындағы №35 мектеп-гимназиясы

Пәні

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Толғауы тоқсан қызыл тіл

Педагогтің аты-жөні:

Абу Инабат Болатбекқызы

Күні:

12.12.2024

Сынып: 7 «В»

Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Ж.Жабаевтың өмірі туралы мағлұмат алады, ізгі қасиеттерін өз бойларына сіңіріп, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.

Құндылықтар

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

10 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу, зейінін сабаққа аудару.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

ІІ. Қызығушылықты ояту:«Галереяға саяхат» оқушыларға суреттер таратылады, оқушылар осы суреттер бойынша сабақ мазмұнына болжам жасап сөйлейді.

Оқушыларға «БББ кестесін» толтыру ұсынылады. Кестенің

1-бағаны толырылады.

«Жамбыл Жабаев жайлы не білемін?»

Білемін

Білдім

Білгім келеді

-ақын
-күйші
-жыршы
-айтыскер



Ж.Жабаев туралы деректі фильм көрсетіледі. Деректі фильм көргеннен кейін оқушылар БББ кестесінің «Білдім» бөлігін толтырады.

Ж.Жабаев туралы деректі фильм 

video.yandex.kz Ж.Жабаев туралы деректі фильм

https://www.youtube.com/watch?v=Ji1jsPlLHoU

Оқушылар кестені толтырғаннан кейін,

Жеке жазып, жұппен және топта талқылап, араларынан спикер өз ойларын ортаға салады.

Оқу мақсатына қатысты талқылау сұрағы:

*«Әдеби шығармадағы тұлғалық болмыс» дегенді қалай түсінесіздер?

*Прозалық туындыда тұлға кім болуы мүмкін? (кейіпкер)

*Поэзиялық туындыда, яғни өлеңде кімнің тұлғалық болмысын тани аламыз? (ақынның, лирикалық кейіпкердің)

*Гуманизм дегеніміз не? (Ізгілік)

Оқушылардың жауабы тыңдалып, түсініктеме беріледі.

Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Оқушыларға төмендегі суреттер таратылады, оқушылар осы суреттер бойынша сабақ мазмұнына болжам жасап сөйлейді.

Оқушыларға БББ кестесін толтыру ұсынылады. Кестенің

1-бағаны толырылады.

Деректі фильм көріп, кестенің «Білдім» бөлігін толтырады.

Оқушылар жеке жазып, жұппен және топта талқылап, араларынан спикер өз ойларын ортаға салады.Жауаптартыңдалып, түсініктеме беріледі.
















Жамбыл туралы  деректі  фильм 

video.yandex.kz


Зілді бұйрық - Жамбыл Жабаев - Өлеңдер - Bilim - All


Сабақтың ортасы




5 минут








10 минут








5 минут





10 минут

ІІІ. Мағынаны тану.

  • «Зілді бұйрық» дегенде ойымызға не келеді? Оқушылар ойларын ортаға салып, сыныпқа ұсынады.

Қосымша оқуға ұсынылады:

Өлең тұтастай оқиға желісіне құрылған және тарихи деректермен берілген, осыған қарап нақты тарихи оқиғаның берілгендігін аңғару қиын емес.

1-тапсырма.Ж. Жабаевтың "Зілді бұйрық" өлеңін талдаңыз. «Әдеби шеңберге» қатысыңыз.«Әдеби шеңбер».

1. Баяндаушы. Өлең жолдары бойынша түсінгеніңді баяндайды.

2. Байланыстырушы. Тарихи оқиғамен байланыстырып талдайды.

3. Белгілеуші. Өлең жолдарынан түйінді ойды баяндап тұрған маңызды тұстарын анықтайды.


2-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы, төмендегі кестені негізге алып, сөздік жұмысын жасаңдар.

Мағынасы түсініксіз сөздер

Білдіретін мағынасы

Автор ойын жеткізудегі орны










3-тапсырма.Жамбыл бейнесіне портреттік сипаттама беріңдер.

Бекіту. «Боулинг» әдісі арқылы сабақты бекіту.

БББ кестесінің 3-бағанын толтырады.

«Ой шақыру» сұрағына жауап береді.


Қосымша деректермен танысады.

Ж. Жабаевтың "Зілді бұйрық" өлеңін талдайды. «Әдеби шеңберге» қатысыңыз.

Өлең жолдарын талдайды;

шығарманы тарихи оқиғамен сабақтастырады.

түйінді ой айтады;

негізгі идеяны анықтайды.

Жамбыл бейнесіне портреттік сипаттама береді.


Дескриптор:

  • өлең жолдарын талдайды;

  • шығарманы тарихи оқиғамен сабақтастырады;

  • түйінді ой айтады;

негізгі идеяны анықтайды







2.Дескриптор:

-Мағынасы түсініксіз сөздерді анықтайды;5 сөз

-Білдіретін мағынасын анықтайды;

-Автор ойын жеткізудегі орнын анықтайды.

5 балл


Дескриптор:

-Жамбыл бейнесіне сипаттама береді

5 балл


7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/25220/












«Түйіндеме» әдісі



















Рефлексия

5 минут

Рефлексия .

  • Сабақта алған3 маңызды ақпарат

  • Қиындық келтірген 2 мәселе

  • Сабақта ұнаған 1 аспект

Үйге тапсырма:


  • 1916 жылғы қазақ даласындағы тарихи оқиғалар туралы оқып, конспекті жаса.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі