Материалдар / Қысқа мерзіміді сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзіміді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінен 7 сыныпқа арналған,қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Дене шынықтыру пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары 7 сынып


Бөлім

VI-бөлім Шытырман оқиғалы ойындар және команда құрушы ойындар 10 сағат.



Педагогтің аты-жөні

Батыс Қазақстан облысы Жаңақала ауданы,Жаңақала ЖОББМ педагог-зерттеуші Губайдуллин Абзал Аманжолович

Күні


Сынып 7 « а »

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекет.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді

анықтай білу.

7.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыстарға негізделген рөлдерді қолдана білу.


Сабақтың мақсаттары

Жаттығулары кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығуларды орында,қозғалыста орындай алады. Түсіндіру, көрсету, үйрету, қайталау, жаттығу, ойын.


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 10-15















Сапқа тұру, саптық жаттығулар,сәлемдесу,
Қауіпсіздік ережелері, сабақ тақырыбымен танысу, жалпы дамыту жаттығулары:
жай жүру,бір қалыпты баяу жүгіру,
Жүрістің түрлері жаттығулар: 1. Аяқтың ұшымен 2. Өкшемен 3. Аяқтың ішімен 4. Жүрелеп жүру 5. Отырып секіру 3. Жүгірістің түрлері 1. Тізені көтеру 2. Аяқты алдыға сермеп 3. Аяқты арқа сермеп 4. Оң иықпен 5. Сол иықпен Ж.Д.Ж. 1. Б.қ. аяқ иық мөлшерінде, қол белде басымызды 4 – рет солға, 4 – рет оңға айналдырамыз. 2. Б.қ. аяқ иық мөлшерінде қолымыз алдымызда 1-2 артқа, 3-4 солға, оңға созыламыз. 12’ Дұрыс бой-бойымен тұрғызу, біркелкі бұрылуын қадағалау Денені тік ұстап жүру, бірқалыпты жүгіру, басты толық айналдырамыз. Бел бұлшықеттерін дамыту 3. Б.қ. аяқ иық м
Тапсырма№1 Мұғалім тапсырма бермес бұрын шарттармен таныстырады, көрсетеді.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.





Мадақтау сөздер



Жақсы орындаған және орындай алмаған оқушыларға кері байланыс беру.



























Негізгі бөлім 25мин


Оқушылар екі командаға бөлінеді. Әрбір командада капитан таңдалады, ол қарсылас алаңының соңында белгіленген шеңберге тұрады. Бір команданың ойыншылары допты өз капитанына лақтырады, ал басқа команданың ойыншылары оны қағып әкетуге және өз капитанына беруге тырысады. Балалар бір-бірінен 2 м қашықтықта жұп болып тұрады, әрбір жұпта – бір доптан. Белгі бойынша олар допты түсіріп алмауға тырысып, берілген тәсілмен допты бір-біріне беруге тырысады. Допты жерге түсірмей, жылдамырақ 10 рет берілісті орындаған жұп жеңіске жетеді. (С, Ж, Ф) Ойынды 10-20 оқушымен өткізуге болады. Сыныпты екі командаға бөлу. Допты иеленуші команданың міндеті – 10 беріліс жасау, басқа команда допты қағып әкетіп, өздерінің 10 берілісін орындауы тиіс. Допты жерге түсірмей, жылдамырақ 10 рет берілісті орындаған команда жеңіске жетеді.

Дескриптор: -саптағы және қозғалыста орындалатын жаттығуларды орындауды біледі; -жаттығуларды бұйрық бойынша орындайды; -сапта және қозғалыста жүрудің әдістерін біледі;













.






Баскетбол доптары

Сабақтың соңы 5мин


Рефлексия

Қай кезде жаттығуды бастаймыз?

Қандай белгіде тоқтатамыз?

қандай пәрмен берілгенде жалғастырамыз?

.


Оқушылар үш жерге бөлініп, ойларын айтады.




Оқушыларға кері байланыс беру.


Секундомер, ысқырық


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!