Сабақтың
мақсаты
|
жеңіл атлетика сабағының
ережесін жас ерекшелігіне орай түсіндіру, слайдтан көрсету
арқылы
үйретіп, сол жаттығуларды
өздеріне орындату арқылы ойынның айла – тәсілін меңгерте отырып,
шапшаңдыққа, ептілікке, төзімділікке, қайсарлыққа, табандылыққа,
батылдыққа, күштілікке, дәлдікке, әділдікке, сыпайлыққа,
салмақтылыққа, ұжымшылдыққа, өзін –өзі игеруге
тәрбиелеу.
|
Басы
|
Ынтымақтастыру атмосферасын
орнату. Оқушыларды сапқа
тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту.
“Шаттық
шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру.
(Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне
жақсы көңіл сыйлайды).
Жалпы жетілдіру
жаттығулары:
1. Бір орында:
Оңға,солға,кері бұрылу.
2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай
отырып, толық отырып жүру.
3.Жүгіру: Еркін
жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске
ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене
шынықтыру жаттығуларын орындау.
Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру
және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.
Қысқа қашықтыққа жүгіру
техникасы:
- Оқушыларды екіге бөліп
спорт алаңын айналдыра жүгірту;
- «Сөреге!»,
«Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;
- Кеудені дұрыс ұстап,
қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;
- Қол мен аяқты айқастыра
кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;
Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету.
«Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір жарым
табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін
аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының
орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп
тұрады
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Бос
кеңістік,
Бос кеңістік, ысқырық, телевизор
презентация, тақта, стикерлер.
|
Ортасы
|
Тапсырма
Төменгі сөреден шығу
техникасын үйреніңіз, нәтижеге жету үшін орындайтын әрекеттеріңізді
атаңыз және жақсы, осал тұстарын сипаттаңыз.

Дескриптор
Білім алушы
− жаттығуды талапқа сай
орындайды;
− жаттығу барысында туындауы мүмкін қателіктерді
(қолды қате қою, аяқты дұрыс қоймау, сөреден дұрыс шықпау)
атайды;
− жүгіру барысындағы жақсы және қате тұстарды
(сөреден дұрыс шығу, мәрені қиып өту, кеңістіктегі ауаға қарсы
тұру, жылдам жүгіру)
анықтайды.
«Дайындал» деген бұйрықта
аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз.

«Жүгір» деген бұйрықта бар
екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп, 20 метрге максимальді қарқын алғанша
жиі-жиі басып жүгіреді.

Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60
метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің
төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.
Қысқа қашықтыққа жүгіруді
бағалау парақшасы
ФИО
|
Сөреден дұрыс старт
алу
|
Қол-аяқтың дұрыс
қимыл жасауы
|
Мәреге жету
уақыты
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып
сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде
көрсету.
1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету.
«Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым
қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты
алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың
табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ
қолға түсіп тұрады.
«Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға
қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам
қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша
жиі-жиі басып жүгіреді.
«Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал»
деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез
қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын
алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп
мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге
жүгірту.
|
Таңертенгілік
жаттығу түрлерін көрсетеді;
Қауіпсіздік ережені
сақтай отырып ,жаттығуларды белсенді
жасайды;
қауіпсіздік ережесін жұмыс
барысында сақтайды;
мақсатқа жетуде командалық
жұмыста көшбасшылық танытады;
тапсырманы мұқият әрі
дұрыс орындайды.
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын
толтырады.
|
Дене шынықтыру
сабағындағы қауіпсіздік техникасы бойынша
нұсқаулық
Бос ойын кеңістігі,
ысқырық, алаңның шекарасын сызуға арналған
бор.
|
Сабақтыңсоңы
|
Оқушыларға қозғалыста демалыс жаттығу
жасатып,сапқа тұрғызу.
Соңында оқушылар рефлексия
жүргізеді:
-нені білдім, нені
үйрендім.
–нені толық
түсінбедім.
Үй тапсырмасы –кіші футбол
комбинацияларына көңіл бөлу, шабуылдағы тактикалық комбинацияларды
үйрену
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа
келуін
қадағалау.
|