Бөлім:
|
8.3А Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы
кезеңінде
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Тілеубаева Роза
Күнтуғанқызы
|
Күні:
|
04.02.2022
жыл
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: 10
Қатыспағандар саны:1
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақстандағы
ұжымдастыру
Зерттеу
сұрағы:Неліктен ұжымдастыру
саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп
соқтырды?
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
8.3.1.7 – ХХ ғасырдың
20–30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын
талдау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
ХХ ғасырдың 20–30
жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарының
өзгерістерін түсінеді.
Көпшілік
оқушылар үшін:
ХХ ғасырдың 20–30
жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының
зардаптарын сипаттай
алады.
Кейбір
оқушылар үшін:
ХХ ғасырдың 20–30
жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының
зардаптарын біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сандар арқылы оқушыларды топқа бөлу, бір-біріне жақсы тілектер
айту
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Білім
ағашы» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Сталиндік
ұжымдастыру деген не?
2. БК(б)П XV съезі қай
жылы, қай айда өтті және онда не туралы
айтылды?
3. Көшпелілерді күштеп
ұжымдастыру дегеніміз не және неге оларды күштеп
ұжымдастырды?
4. Қазақстандағы
ұжымдастырудың қарқыны мен барысы қандай жағдайда жүргізілді және
неге күшпен жүргізілді?
5. 125 беттегі қосымша
мәлімет туралы не білесің?
6. 1928-1930 жылдардағы
астық және ет дайындау науқандары қандай жағдайда
жүргізілді?
7. Қазақстандағы жаппай
ұжымдастыру неге алып келді?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
«Адресті сұрақ» әдісі.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беріледі. Оқып
болған соң қағазға сұрақтар дайындау сұралады. Екі топ сұрақтармен
алмасып, бір-бірінің сұрағына жауап
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. ХХ ғасырдың 20–30
жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын
түсіндіреді.
|
Презентация
|
|
«Броун қозғалысы»
әдісі. Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды,
мысал, үлгі көрсетеді.
|
1-Топ
1931-33 жылдардағы
зобалаң туралы мәтінді жинақтап, өз ойларымен
бөліседі.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Тапсырманы орындайды
және талдау жасайды.
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-Топ
1. XX ғасырдың
30-жылдарындағы Қазақстандағы зобалаң мәтінін жинақтап, оқып, өз
ойларымен негіздейді.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Тапсырманы
орындап, өз ойларымен
бөліседі.
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Сенемін-сенбеймін»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - мұғалімнің қойған
сұрақтарына сенемін, сенбеймін деп жауап
береді
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|