|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қысқарған сөздер Сабақтың мақсаты: Қысқарған сөздер туралы ұғымдарын кеңейту. Сабақтың міндеті: 1.Қысқарған сөздерді жан- жақты талдату. 2.Салыстыру, талдау арқылы қорытынды шығара білуге дағдыландыру. 3.Өзін - өзі тәрбиелеуге, іс - әрекетіне баға беруге үйрету. Күтілетін нәтиже: Қысқарған сөздер туралы толық мәлімет алады, сөйлемдер ішінен ажырата біледі. Сабақтың әдіс-тәсілдері: семантикалық карта, топтастыру, «Пальма» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «ЖИГСО»әдісі, тақырыптық түйінді сөздер, сұрақ-жауап, адасқан әріптер, «РАФТ» әдісі, «Автор орындығы» әдісі. Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту. Кіріктірілген модульдер: СТО, АКТ, ОҮБ, ОБ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, диалогтік оқыту. |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
«Пальма» әдісі 1.Сабаққа дейінгі көңіл-күйіңіз қандай? 2.Сабақтан не үйренгілеріңіз келеді? «Миға шабуыл» әдісі Қысқарған сөздер Қысқарған сөздер дегеніміз - күрделі атаулардың қысқартылып жазылған түрі. Мысалы: ТМД, АҚШ, см, ТУ-154. |
||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4,5,6-жаттығу жеке жұмыс |
||
|
Ой толғаныс |
«Адасқан әріптер» орнын тап. 1.Біріккен ҰлттарҰйымы БҰҰ е.р.і.б.к.н.і.к. 2.Ішкі істер министрлігі ІІМ р.і.т.е.с. 3.Америка Құрама Штаттары АҚШ а.р.ұ.м.қ.а 4.Қазақстан Республикасы ҚР а.с.қ.т.н.а.а.з.қ. ІІІ. Ойтолғаныс. «РАФТ» әдісі Р – рөл Президент А – аудитория оқушылар Ф – форма хат Т – тақырып ҚР-ң білімді азаматтары «Автор орындығы» әдісі, жазған ойларын автор орындығына отырып оқиды. |
||
|
Үйге тапсырма |
7-жаттығу 117-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқарған сөздер
Қысқарған сөздер
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қысқарған сөздер Сабақтың мақсаты: Қысқарған сөздер туралы ұғымдарын кеңейту. Сабақтың міндеті: 1.Қысқарған сөздерді жан- жақты талдату. 2.Салыстыру, талдау арқылы қорытынды шығара білуге дағдыландыру. 3.Өзін - өзі тәрбиелеуге, іс - әрекетіне баға беруге үйрету. Күтілетін нәтиже: Қысқарған сөздер туралы толық мәлімет алады, сөйлемдер ішінен ажырата біледі. Сабақтың әдіс-тәсілдері: семантикалық карта, топтастыру, «Пальма» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «ЖИГСО»әдісі, тақырыптық түйінді сөздер, сұрақ-жауап, адасқан әріптер, «РАФТ» әдісі, «Автор орындығы» әдісі. Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту. Кіріктірілген модульдер: СТО, АКТ, ОҮБ, ОБ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, диалогтік оқыту. |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
«Пальма» әдісі 1.Сабаққа дейінгі көңіл-күйіңіз қандай? 2.Сабақтан не үйренгілеріңіз келеді? «Миға шабуыл» әдісі Қысқарған сөздер Қысқарған сөздер дегеніміз - күрделі атаулардың қысқартылып жазылған түрі. Мысалы: ТМД, АҚШ, см, ТУ-154. |
||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4,5,6-жаттығу жеке жұмыс |
||
|
Ой толғаныс |
«Адасқан әріптер» орнын тап. 1.Біріккен ҰлттарҰйымы БҰҰ е.р.і.б.к.н.і.к. 2.Ішкі істер министрлігі ІІМ р.і.т.е.с. 3.Америка Құрама Штаттары АҚШ а.р.ұ.м.қ.а 4.Қазақстан Республикасы ҚР а.с.қ.т.н.а.а.з.қ. ІІІ. Ойтолғаныс. «РАФТ» әдісі Р – рөл Президент А – аудитория оқушылар Ф – форма хат Т – тақырып ҚР-ң білімді азаматтары «Автор орындығы» әдісі, жазған ойларын автор орындығына отырып оқиды. |
||
|
Үйге тапсырма |
7-жаттығу 117-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














