Материалдар / қысқаша көбейту формалаларын қайталау сабақ жоспары 8 сынып

қысқаша көбейту формалаларын қайталау сабақ жоспары 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жариялап отырған материалым болашақ жас мамандарға көмек болады. Сабақ жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде жоспарланып жазылған. Мұнда саралау тапсырмалары көрсетіліп, бағалау түрлері ұсынылған.Курс оқып жүрген кезде тренерлердің көмегімен жаңа шаблонға жасадым .Тақырыпқа сәйкес ұзақ мерзімде көрсетілген мақсатты алып. содан соң соған сәйкес оқу мақсатын қоямыз.Оқу мақсатына қарай бағалау критерилерін пайдаланамыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2018
1299
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

05.09.2018 тексерген Койшыбекова Н К
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:7.3В Қысқаша көбейту формулаларыМектеп: Мойнақ ауылындағы .23 орта мектеп

Күні: 05.09.2018Мұғалім аты-жөні: Класхан К.
Сынып: 8 №2Келген оқушылар саны: Жоқ оқушылар:
Сабақтың тақырыбыҚысқаша көбейту формулаларын қайталау
Оқу мақсаттары7.3В Қысқаша көбейту формулалары
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар: есептерді шығаруда қысқаша көбейту формулаларын қолданадыБасым бөлігі: есептерді шығаруда математикалық модель құрастырады;Кейбіреулері: есептерді шығару үшін қажетті формуланы пайдаланады
Бағалау критерийлеріОқушылар мақсатқа жетті, егер:- қысқаша көбейту формулаларын біледі;- математикалық модель құрастырады;- мәтінді есептерді шығару үшін қажетті формуланы пайдаланады.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар:Қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдайды;Көбейткіштерге жіктеу үшін нақты формуланы таңдау себебін түсіндіреді;Көбейткіштерге жіктеудің орындалуын баяндайды. Тілдік максаттар және терминология:Қысқаша көбейту формулалары;Екі өрнектің квадраттарының айырымы;Екі өрнектің қосындысының квадраты;Екі өрнектің айырмасының квадраты;Екі еселенген көбейтіндісі;Үш еселенген көбейтіндісі;Көбейткіштерге жіктеу;Ортақ көбейткіш;Ең үлкен ортақ көбейткіш;Топтау тәсілі;Толық квадрат;Толымсыз квадрат.Қажетті сөз-тіркестер: Екі өрнектің квадраттарының айырымы тең…;Екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты ...;Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару…;Коэффициентердің ең үлкен ортақ көбейткіші…;Берілген өрнекті жазуға болады …;Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін…;Көбейткіштердің көбейтіндісі нөлге тең, егер…;Көпмүшелердің мүшелерін топтау үшін …;Берілген көпмүшені көбейткіштерге келтіру үшін ... қолданамыз;Берілген өрнектің қосындысының (айырмасының) квадратын айырып алып жазу үшін
Құндылықтарды тәрбиелеуАкадемиялық шынайылық, ұжымдағы өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау; ұжым пікіріне шыдамдылықпен қарау, толеранттылық 
Пәнаралық байланысӨзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақтаны қолдану дағдысы.
Алдын-ала білімдері- қысқаша көбейту формулалары,- көпмүшелерге амалдар қолдану; - мәтінді есептерді математикалық модельдеу
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақтың басы0 – 5 мин
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетӨзара сәлемдесу. Назарларын сабаққа аудару. Ойлау - ми арқылы жүзеге асырудың жоғарғы функциясы. Дәл қазір сіздердің миларыңыздың қай бөлігі белсенді екенін тест арқылы тез анықтауға болады Құлақ –мұрын. Сол қолыңызбен мұрныңыздың ұшын, оң қолыңызбен сол жақ құлағыңызды ұстаңыз. Бір мезетте құлағыңыз бен мұрныңызды жіберіп, шапалақ ұрыңыз және қолдарыңызды ауыстырып керісінше жасаңыз.

Ресурстар
Сабақ ортасы

20 мин









































жұптық жұмыс



Жеке жұмыс 1. Тиімді тәсілмен есептеңіз: 2. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңіз:3. a) Өрнекті ықшамдаңыз: х = –2 болғанда өрнегінің мәні –4-ке тең болатынын көрсетіңіз. 4. Екі тізбектелген санның квадраттарының айырмасы мен келесі тізбектелген сандардың квадраттарының айырмаларының қосындысы 26-ға тең. Егер квадраттарының айырмасытеріс емес болса бұл сандарды табыңыз. Егер қабырғасы х см шаршыға 3см-ге арттырса, онда пайда болған шаршының ауданы шаршының ауданынан 39см2-ге артық болады. Кіші шаршының периметрін анықтаңыздар.Шешуі: Бірінші шаршының қабырғасы х см болсын.(х+3)2 өрнегі х2-тан 39 см2-ге артық екені белгілі. Теңдеу:





5 см - бірінші шаршының қабырғасы, 5+3 = 8 см – екінші шаршының қабырғасыР= 4*5=20 см.Жауабы: кіші шаршының периметрі 20 см.2 есеп: (теңсіздік құруға)Шаршының қабырғасын 4см-ге арттырды. Пайда болған шаршының ауданы бастапқы шаршының ауданынан 32см2-ге артық болатындай бастапқы шаршының қабырғасының ұзындығы қанша болуы керек?Шешуі: Бірінші шаршының қабырғасы х см болсын. (х+4)2 өрнегі х2 –тан 32 см2-ге артық екені белгілі. Теңсіздік:





Жауабы: бірінші шаршының қабырғасы 2см-ден артық болуы тиіс. Есептің берілген (мұғалім тақтаға жазады):







Шешуі:







Егер a=17, b=7, онда



ЖауабыЖеке жұмыс- есептер шығару.Тізбектес екі натурал сандардың квадраттарының айырмасы 5-ке тең. Осы сандардың квадраттарының қосындысын табыңдар. Шешуі: Бірінші сан n болсын.Теңдеу:





Бірінші сан – 2, екінші сан – 3.Квадраттарының қосындысы: 4+9=13 Жауабы: 13 Квадраттарының (үлкені мен кішісінің) айырмасы 7-ден кіші болатындай, тізбектес екі натурал сандар қандай болуы қажет? Шешуі: Бірінші сан n болсын.Теңсіздік:





Бірінші сан . Ендеше, бірінші сан – 2, екінші сан- 3. Жауабы: 2, 3.18-19


Қосымша

«





































Сабақтың соңы2 мин

Кері байланыс: БББКері байланыс






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ