Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Ақтам орта мектебі метепке дейінгі шағын орталығымен КММ

    Пәні:

    Алгебра

    Бөлім:

    Қысқаша көбейту формулалары

    Педагогтің аты-жөні:

    Аблекинова Диярям Зумратовна

    Күні:

    26.01.2022ж

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қысқаша көбейту формулалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.2.1.11

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:

    қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады

    Басым бөлігі: Формулаларды математикалық тілде тұжырымдай алады

    Кейбірі: Өрнектерді ықшамдауда, түрлендіруде қолдана алады

    Бағалау критерийлері

    a3±b3=(a±b)(a2∓ab+b2), формулаларын біледі

    Өрнектерді ықшамдауда, түрлендіруде қолдана алады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    5 мин




    Өткен білімді еске түсіру









    Жаңа білім


















    Тақтамен жумыс








    Топпен жұмыс














    LearningApps







    Сергіту сәті











    Qizziz












    Бекіту




    Кері байланыс

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    «Шаттық шеңбері»

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Фигуралар арқылы топтарға бөлу


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары.

    Сұрақтар:

    1. Екі мүшенің қосындысының квадраты неге тең?

    2. Екі мүшенің айырмасының квадраты неге тең?

    3. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең?

    4. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең?

    5.Екі өрнектің айырмасың кубы неге тең?


    Екі өрнектің қосындысының кубы және айырмасының кубы

    (a+b)3=(a+b)(a+b)2=(a+b)(a2+2ab+b2)=a3+2a2b+ab2+a2b+2ab2+b3 =a3+3a2b+3ab2+b3

    Бірінші формуланың тұжырымдамасы:Екі өрнектің қосындысының кубы бірінші өрнектің кубына, плюс бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен  екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, плюс екінші өрнектің кубына тең.

    (a–b)3=(a–b)(a–b)2=(a–b)(a2–2ab+b2)=a3–2a2b+ab2–a2b+2ab2–b3==a3–3a2b+3ab2–b3(2)

    Екінші формуланың тұжырымдамасы:Екі өрнектің айырмасының кубы бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш есе- ленген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең.

    Тақтамен жумыс:

    =

    а=5 111

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма», «Қарқын» тәсілі көрініс табады.


    1-топ

    (2+x)³

    x³-3x+3x-1

    2-топ

    (a-2)³

    y³-3y³+3y-1

    3-топ

    (5-b)³

    8+12p+6p²+p³

    Бағалау топтар бір-бірін бағалайды,шешуі мен жауаптары қағазда беріледі

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.


    LearningApps порталы бойынша тапсырма орындау

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.


    PISA тапсырмалары(Логика)

    Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5)

    Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда 4 бала жолықты.

    Мектепке неше бала барда жатыр ? ( 5 бала )

    Бір үйде елу батыр, үй сыртына сүйкенсе
    өліп жатыр?
    (Сіріңке)

    Бір жанұядағы 5 ұлдың бір бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар? ( 6 бала )


    Qizziz порталы бойынша тапсырма орындау

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.








    Үйге тапасырма: 33.6

    «Плюс- минус- Қызықты»әдісі

    «Рефлексия» жүргізу. (оқушыларға алдарына таратылған парақшаларға бүгінгі сабақтың ұнаған, ұнамағанын , сабақ соңындағы көңіл-күйін білу мақсатында алынады)



    «Шаттық шеңбері» арқылы бір біріне тілек айтады








    Сұрақтарға жауап береді
























    Дескриптор

    1.Өрнекті түрлендіреді;

    2.Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түріне келтіреды;





    Дескриптор

    1.Өрнекті түрлендіреді;

    2.Өрнекті ықшамдайды;

    3.Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түріне келтіреды;







    Дескриптор

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аблекинова Диярям Зумратовна
    14 Сәуір 2022
    590
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқаша көбейту формулалары. 7 ә - сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқаша көбейту формулалары. 7 ә - сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру. Көпмүшелерді ықшамдауда, есептер шығаруға машықтанады; Дамытушылық мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның логикалық ойлау қабілеттерін, қызығушылық іскерліктерін және математикалық тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;Білім - білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс, математикалық танымды кеңейту, ойлау, жүйелеу, тез шешім қабылдау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін, белсенділіктерін дамытады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Ақтам орта мектебі метепке дейінгі шағын орталығымен КММ

    Пәні:

    Алгебра

    Бөлім:

    Қысқаша көбейту формулалары

    Педагогтің аты-жөні:

    Аблекинова Диярям Зумратовна

    Күні:

    26.01.2022ж

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қысқаша көбейту формулалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.2.1.11

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:

    қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады

    Басым бөлігі: Формулаларды математикалық тілде тұжырымдай алады

    Кейбірі: Өрнектерді ықшамдауда, түрлендіруде қолдана алады

    Бағалау критерийлері

    a3±b3=(a±b)(a2∓ab+b2), формулаларын біледі

    Өрнектерді ықшамдауда, түрлендіруде қолдана алады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    5 мин




    Өткен білімді еске түсіру









    Жаңа білім


















    Тақтамен жумыс








    Топпен жұмыс














    LearningApps







    Сергіту сәті











    Qizziz












    Бекіту




    Кері байланыс

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    «Шаттық шеңбері»

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Фигуралар арқылы топтарға бөлу


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары.

    Сұрақтар:

    1. Екі мүшенің қосындысының квадраты неге тең?

    2. Екі мүшенің айырмасының квадраты неге тең?

    3. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең?

    4. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең?

    5.Екі өрнектің айырмасың кубы неге тең?


    Екі өрнектің қосындысының кубы және айырмасының кубы

    (a+b)3=(a+b)(a+b)2=(a+b)(a2+2ab+b2)=a3+2a2b+ab2+a2b+2ab2+b3 =a3+3a2b+3ab2+b3

    Бірінші формуланың тұжырымдамасы:Екі өрнектің қосындысының кубы бірінші өрнектің кубына, плюс бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен  екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, плюс екінші өрнектің кубына тең.

    (a–b)3=(a–b)(a–b)2=(a–b)(a2–2ab+b2)=a3–2a2b+ab2–a2b+2ab2–b3==a3–3a2b+3ab2–b3(2)

    Екінші формуланың тұжырымдамасы:Екі өрнектің айырмасының кубы бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш есе- ленген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең.

    Тақтамен жумыс:

    =

    а=5 111

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма», «Қарқын» тәсілі көрініс табады.


    1-топ

    (2+x)³

    x³-3x+3x-1

    2-топ

    (a-2)³

    y³-3y³+3y-1

    3-топ

    (5-b)³

    8+12p+6p²+p³

    Бағалау топтар бір-бірін бағалайды,шешуі мен жауаптары қағазда беріледі

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.


    LearningApps порталы бойынша тапсырма орындау

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.


    PISA тапсырмалары(Логика)

    Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5)

    Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда 4 бала жолықты.

    Мектепке неше бала барда жатыр ? ( 5 бала )

    Бір үйде елу батыр, үй сыртына сүйкенсе
    өліп жатыр?
    (Сіріңке)

    Бір жанұядағы 5 ұлдың бір бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар? ( 6 бала )


    Qizziz порталы бойынша тапсырма орындау

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.








    Үйге тапасырма: 33.6

    «Плюс- минус- Қызықты»әдісі

    «Рефлексия» жүргізу. (оқушыларға алдарына таратылған парақшаларға бүгінгі сабақтың ұнаған, ұнамағанын , сабақ соңындағы көңіл-күйін білу мақсатында алынады)



    «Шаттық шеңбері» арқылы бір біріне тілек айтады








    Сұрақтарға жауап береді
























    Дескриптор

    1.Өрнекті түрлендіреді;

    2.Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түріне келтіреды;





    Дескриптор

    1.Өрнекті түрлендіреді;

    2.Өрнекті ықшамдайды;

    3.Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түріне келтіреды;







    Дескриптор

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 7 сынып
    14.04.2022
    590
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аблекинова Диярям Зумратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации