|
Білім беру ұйымының атауы |
Ақтам орта мектебі метепке дейінгі шағын орталығымен КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Алгебра |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аблекинова Диярям Зумратовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
26.01.2022ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.1.11
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады Басым бөлігі: Формулаларды математикалық тілде тұжырымдай алады Кейбірі: Өрнектерді ықшамдауда, түрлендіруде қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
a3±b3=(a±b)(a2∓ab+b2),
Өрнектерді ықшамдауда, түрлендіруде қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 5 мин Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім
Тақтамен жумыс Топпен жұмыс LearningApps Сергіту сәті Qizziz Бекіту Кері байланыс |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. «Шаттық шеңбері» Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Фигуралар арқылы топтарға бөлу «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары. Сұрақтар: 1. Екі мүшенің қосындысының квадраты неге тең? 2. Екі мүшенің айырмасының квадраты неге тең? 3. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең? 4. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең? 5.Екі өрнектің айырмасың кубы неге тең? Екі өрнектің қосындысының кубы және айырмасының кубы (a+b)3=(a+b)(a+b)2=(a+b)(a2+2ab+b2)=a3+2a2b+ab2+a2b+2ab2+b3 =a3+3a2b+3ab2+b3 Бірінші формуланың тұжырымдамасы:Екі өрнектің қосындысының кубы бірінші өрнектің кубына, плюс бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, плюс екінші өрнектің кубына тең. (a–b)3=(a–b)(a–b)2=(a–b)(a2–2ab+b2)=a3–2a2b+ab2–a2b+2ab2–b3==a3–3a2b+3ab2–b3(2) Екінші формуланың тұжырымдамасы:Екі өрнектің айырмасының кубы бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш есе- ленген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең. Тақтамен жумыс:
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма», «Қарқын» тәсілі көрініс табады.
1-топ (2+x)³ x³-3x+3x-1 2-топ (a-2)³ y³-3y³+3y-1 3-топ (5-b)³ 8+12p+6p²+p³ Бағалау топтар бір-бірін бағалайды,шешуі мен жауаптары қағазда беріледі Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. LearningApps порталы бойынша тапсырма орындау Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. PISA тапсырмалары(Логика) Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5) Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда 4 бала жолықты. Мектепке неше бала барда жатыр ? ( 5 бала ) Бір үйде елу батыр, үй сыртына
сүйкенсе Бір жанұядағы 5 ұлдың бір бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар? ( 6 бала )
Qizziz порталы бойынша тапсырма орындау Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. Үйге тапасырма: 33.6 «Плюс- минус- Қызықты»әдісі «Рефлексия» жүргізу. (оқушыларға алдарына таратылған парақшаларға бүгінгі сабақтың ұнаған, ұнамағанын , сабақ соңындағы көңіл-күйін білу мақсатында алынады) |
«Шаттық шеңбері» арқылы бір біріне тілек айтады Сұрақтарға жауап береді Дескриптор 1.Өрнекті түрлендіреді; 2.Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түріне келтіреды; Дескриптор 1.Өрнекті түрлендіреді; 2.Өрнекті ықшамдайды; 3.Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түріне келтіреды;
Дескриптор
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Аблекинова Диярям ЗумратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қысқаша көбейту формулалары. 7 ә - сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қысқаша көбейту формулалары. 7 ә - сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру. Көпмүшелерді ықшамдауда, есептер шығаруға машықтанады; Дамытушылық мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның логикалық ойлау қабілеттерін, қызығушылық іскерліктерін және математикалық тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;Білім - білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс, математикалық танымды кеңейту, ойлау, жүйелеу, тез шешім қабылдау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін, белсенділіктерін дамытады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















