«Қысқаша көбейту формулалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қысқаша көбейту формулалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қысқаша көбейту формулалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға математика пәні мұғалімдеріне керек материал
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Қысқаша көбейту формулалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

7-сынып

Тақырып

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары

Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формулалары

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді тепе-тең түрлендіру


Оқу мақсаты

7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;

7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру


Бағалау критерийі

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын көпмүшені көбейткіштерге жіктеуге қолданады.

Теңсіздіктерді шешуде, қысқаша көбейту формулаларын қолданып, алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді жүргізеді.

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, тиімді есептейді

Мәтін есептерді шешуде қысқаша көбейту формулаларын қолданады.


Ойлау дағдысының деңгейлері


Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты


20 минут

Тапсырмалар

  1. Көпмүшені көбейтінді түрінде жазыңыз:

81; [3]


  1. Теңсіздікті шешіңіз:

; [3]

  1. Тиімді тәсілмен есептеңіз:

; [3]

  1. Текшенің қырын 5 см-ге кемітсе , бір жағының ауданы 125 -қа кемиді. Алғашқыда текшенің қыры неше см болған? [4]


Дескрипторлар

Бағалау критерилері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

формуласын көпмүшені көбейткіштерге жіктеуге қолданады.




1

Қысқаша көбейту формуласын қолданады.

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады.

Көпмүшені көбейткіштерге жіктейді.



1

1

1


Теңсіздіктерді шешуде, қысқаша көбейту формулаларын қолданып, алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді жүргізеді.


2


Екі өрнектің айырымының квадраты формуласын қолданады.

Теңсіздікті ықшамдап, есептеулер жүргізеді.

Теңсіздіктің шешімін жазады.




1

1

1


Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, тиімді есептейді

3

Екі өрнектің квадратының айырымын қолданып, айырманы табады.

Ұқсас көбейткішті жақша сыртына шығарып, қосылғыштың мәнін табады.

Санды өрнектің мәнін табады.




1

1

1

Мәтін есептерді шешуде қысқаша көбейту формулаларын қолданады.


4

Мәтін шартына байланысты теңдеу құрады.

Қысқаша көбейту формуласын пайдалады.

Теідеуді шешеді.

Текше қырының ұзындығын табады.



1

1

1

1

Барлық балл саны:

13





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2020
4381
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі