Материалдар / «Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
549
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 7 сынып 10.02.2016 ж
Сабақтыңтақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қорытындылау.(бекіту сабағы)
Білімділік мақсаты: Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру. Көпмүшелерді ықшамдауда, есептер шығаруға машықтанады;
Дамытушылық мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның логикалық ойлау қабілеттерін, қызығушылық іскерліктерін және математикалық тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;Білім - білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс, математикалық танымды кеңейту, ойлау, жүйелеу, тез шешім қабылдау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін, белсенділіктерін дамытады.

Тәрбиелік мақсаты: Алған білімдерін дұрыс қолдана білуге, сабаққа белсенді қатысуға, білімді тиянақтап алуға қалыптасады, жинақылыққа, ұқыптылыққа, зеректікке, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге тәрбиеленеді. Сабақтың типі: Аралас сабақ

Түрі: қорытындылау
Сабақтың көрнекілігі: слайд - шоу, интерактивті тақта, тест тапсырмалары

Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, сұрақ - жауап, жеке жұмыс, топтық жұмыс, тест
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін ұтымды пайдалану.

СShape8 Shape7 Shape6 Shape4 Shape2

Қысқаша көбейту формулалары

абақтың барысы:







І. Қызығушылықты ояту

Топтастыру.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.. Үй тапсырмасы бойынша № 474/2,4/, 475 /2/ есепті тексеру.
Шығару жолын ауызша айтып шығу.
Дамыту: терең ойлау, жауапкершілік қабілеттерін дамыту.
Қорытынды: Жауапкершілікпен берілген тапсырма орындалды.

  • Сабаққа дайындық қызығушылықты ояту (формулаларды, ережелерді еске түсіру);

  • Ауызша есеп;

  • Математикалық диктант;

  • Сен мұғалімсің! қатені тексер;

  • «Т» кестесі

  • Тұжырымды жалғастыру;

  • Өзіңдік жұмыс (өзара тексеру);

  • Тест

  • Семантикалық карта


3. Қайталау сұрақтары:
•Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадраты
•Екі өрнектің қосындысының квадраты
•Екі өрнектің айырмасының квадраты
•Екі өрнектің қосындысының кубы
•Екі өрнектің айырмасының кубы
•Екі өрнектің кубтарының қосындысы
•Екі өрнектің кубтарының айырмасы
Дамыту: Ережелерді дұрыс жаттай отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Ұзақ есте сақтау қабілеттерін дамыту
Қорытынды: Нақты жауап беруге үйрету.

Жылдағы дәстүр бойынша 2014 жылы 17 қаңтардада Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Жолдауын жариялады. Басты мақсат – Қазақстанның ең дамыған 50 мемлекеттің қатарына қосылып, Орта Азия Барысына айналу. Болашақта бәсекеге қабілетті ел болу үшін сендердің бойында Орта Азия барысының жеті қыры болу керек.
•Талмай шабар төзімді
•Көз ілестірмес жылдам
•Құстай ұшқыр
•Көз тартатын сымбатты
•Қимыл қозғалысы батыл
•Қайтпас қайсар қайратты
•Қалт жібермес қырағы

Мағынаны тану кезеңі

Ауызша есеп:

a2 -16 = 27-m3 = (3-m)(9+3m+m2)

25 a2 -9= 1-64y3 = (1-4y)(1+4y+16y2)

(4a-c)(4a+c)= (x-2)3 =x3-6x2+12x-8

(a-5)2 = (3-b)3 =27-27b+9b2-b3

(d-4)2 = (0.2-c)3=0.08-0.12c+0.6c2-c3

Математикалық диктант:

1) а және 7 санының қосындысының квадраты; (а+7)2

2) 4 және 7 санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі; (4-7)(4+7)

3)в және 5а өрнектерінің айырмасының квадраты; (в-5а)2

4) 2х және 1 өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі. (2х-1)(2х+1)

5)0,2у және 4х өрнектерінің айырмасының кубы; (0,2-4х)3

6)m және n өрнектерінің кубтарының қосындысы; m3+n3


Тұжырымды жалғастыр:

Екі өрнектің квадраттарының айырымы .....

олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.

Екі өрнектің қосындысының квадраты...

бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең

Екі өрнектің айырымының кубы..

бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнек пен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең.



ІІІ. Ой толғаныс кезеңі

Тест
1)Көпмүшетүрінде жаз: (2х + 3)²
А) 4х ² +9В) 4х ² +12х+9С) 4х ²+12х +9
2) Көпмүшетүрінде жаз:(5а – 3b)(5a+3b)
А) 25a² +9b ²В) 25a ² - 9b2С) 25a² – 30ab +9b ²
3) Көпмүшетүріндежаз:(2b – 3)(4b ²+6b +9)
А) 8b 3– 27В) 8b 3 + 27С) дұрысжауапжоқ
4) Көбейткіштерге жікте0, 04а ² - 2ав +25в ²
А) (0, 2а – 5в) ²В) (0, 2а – 2 5в) ²C) (0, 2а +5в) 2

Жауаптары: 1) В; 2) С; 3) А; 4) А

Семантикалық карта


Екі өрнектің квадраттарының айырмасы

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің айырмасының квадраты

Екі өрнектің қосындысының кубы

Екі өрнектің айырмасының кубы

Екі өрнектің кубтарының ақосындысы

Екі өрнектің кубтарының айырмасының

a ²- 2аb+ b ²








a ²+ 2аb+ b ²








(а - b)(a+b)








(ав)(а ²+аb +в2)








(а+в)(а ²b +в2)








а3-3а2в+3ав23








а3+3а2в+3ав23










Бағалау параметрлері

Р/с

Оқушының аты – жөні






Ауызша есеп

Математикалық диктант

Сене мұғалімсің! Қате тексер

«Т» кестесі

Өздік жұмыс

Тұжырымды жалғастыр

Тест

Семантикалық карта

Жалпы ұпай

Бағасы

1












2












3












4












5












6












7
















50 пайызға – «3»; 75 пайызға «4»; 90 пайызға «5»

Үй тапсырмасы: Қысқаша көбейту формулаларын жаттау.

Есеп № 478,481 /479, 480/

Рефлекция. «ББҮ» стртатегиясы

Білемін Білгім келедіҮйрендім







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!