Негізгі қысқаша көбейту
формулаларына үйрету және формулалардың геометриялық
интерпретациясын көрсеттім.
«Квадраттардың айырмасы» және
«Қосынды мен айырманың квадраты».
Геометриялық
интерпретациясы:
Егер қабырғалары а және в
квадраттардың болса, онда олардың
аудандары және
болып, бірінші квадрат
ауданынан екінші квадрат ауданын азайтсақ,боялған фигураның ауданы
шығады:

"

Енді боялған фигураны
қабырғалары және
тік төртбұрыш есебінде
қарастырсақ, онда оның ауданы болып, екі өрнектің квадраттарының
айырымы" формуласы алынады.
Рационалды және ауызша есептеу
үшін қысқаша көбейту формуларын қолданады,
мысалы,

;
Оқушылар өздерін
қанағаттандыру үшін жеке немесе жұбымен ұқсас есептерді шешуге бет
алды. Яғни түсініп одан әрі қарай қолдана
алды.
Деңгейлік тапсырмалар карточка
№1, №2, №3
Оқушылар өздерінің көзбен
сипаттауы бойынша формулаларды жазып алу мүмкіндігі
берілді.
|
Бағдаршам
Оқушыларға үш түсті белгілер
беріледі.
Қызыл түс – «Мен тапсырманы
орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.»
Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы,
сыныптастарымның көмегімен тапсырманы
орындадым.”
Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы
орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім
тамаша.» 
|
АКТ-ны баланың денсаулығына
зиян болмау үшін сабақтың барысында тиімді
пайдаландым.
Оқушыларды техникалық
қауіпсіздікпен таныстырдым
Сабақ ортасында сергіту сәтін
жасаттым.
|