Сабақтың
басы
2
мин
5 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
- ZOOM платформасына
сілтеме беру
https://us04web.zoom.us/j/4119093588?pwd=R1c1cnV5MHFmNnhiZnd6V2wyNXpSQT09
Идентификатор
: 411 909
3588
Код
: 7W2nSp
- Оқушылармен
амандасу.
- Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Білім
алушылардың назарын сабаққа
шоғырландыру «Қатесін
тап» әдісі арқылы жүзеге асырылады.
Білім алушылар берілген тапсырмалардағы қатені
табады
1. (x-4)(16+ 3x
+x2) =
x3
-64
2.
25x6
–
9y4
=
(3y2
-5x3)(5y2
+3x3)
3.
(2x-y)2
=
y4
-6yx2
+4x2
Дескриптор:
-
Екі өрнектің кубтарының айырмасының
форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
-
Екі
өрнектің квадраттарының айырмасының формуласы арқылы көбейткіштерге
жіктейді
-
Екі өрнектің айырмасының квадраты
форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлерін анықтап, талдау.
7.2.1.10 қысқаша көбейту
формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.11 қысқаша көбейту
формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары
арқылы көбейткіштерге жіктеу;
|
- ZOOM платформасына
қосылады
- Мұғаліммен
амандасады.
- Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
- Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады:
Екі өрнектің квадраттарының
айырмасының формуласы арқылы көбейткіштерге
жіктейді
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады:
Екі өрнектің айырмасының
квадраты форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Екі өрнектің кубтарының
айырмасының форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
|
ҚБ: «Өзара
бағалау»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
13 мин
5 мин
|
2-тапсырма. Топтық
жұмыс
Өрнекті
ықшамдаңдар
І
топ: (5a-6)2
–
(5a-6)(5a+6)
ІІ
топ: (7b-t)(t+7b) +
(7b+t)2
ІІI
топ: (m+8)2
–(m-2n)(m+2n)
Дескриптор:
3- тапсырма. «Жұбын
тап» әдісі. Жеке
жұмыс
Дескриптор:
|
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады: Екі өрнектің квадраттарының
айырымы формуласын қолданып, көпмүшеге
келтіреді
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады: Екі өрнектің
айырмасының/қосындысының квадраты форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Қажет қысқаша көбейту
формуланы қолданып түрлендіруді орындайды және мәнін
табады.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады:
Екі өрнектің квадраттарының
айырмасының формуласы арқылы көбейткіштерге
жіктейді
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады:
Екі өрнектің айырмасының
квадраты форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Екі өрнектің кубтарының
айырмасының форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
|
ҚБ: «Өзара
бағалау»
ҚБ: Дұрыс жауап арқылы «Өзін-өзі»
бағалау
|
Слайд
Cілтеме:
learningapps.org
|
Сабақтың
соңы
8
мин
|
Рефлексия
«ҚҚҚ»
әдісі.
1.Мен
үшін қиын болды.....
2. Мен
үшін қызық болды....
3.Мен
үшін құнды болды....
|
Google Form
платформасында жіберілген сілтеме
бойынша, оқушылар сабаққа кері байланыс береді.
|
|
Cілтеме:
|