Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін таныстыру;
Бейнероликті қолдана отырып,
бекіту тапсырмаларын орындату
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Бекітуге арналғантапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың жауаптарын
жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
3
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Қысқаша көбейту формулаларының
көмегімен өрнектерді түрлендіру тақырыбын
қарастырамыз. Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
Қысқаша
көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;
- қысқаша көбейту
формулаларын алгебралық өрнектерді ықшамдау кезінде қолдана
алады
-Қысқаша көбейту
формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана
алады;
Үй тапсырмасын
тексеру. №5.107.
|
Амандасады,
сабаққа
дайындалады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы
бағалау
|
Whatsapp
қолдану
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
|
1) Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеуді қалай түсінесіз?
Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеу – көпмүшені екі немесе бірнеше көпмүшелердің көбейтіндісі
түріне келтіру
2) Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеудің қандай түрлерін білесіз?
(Ортақ көбейткішті жақшаның
сыртына шығару, қысқаша көбейту формулаларын пайдалану, топтау
тәсілі)
3) Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеу не үшін қажет?
Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеу дағдысы өрнектерді түрлендіруде, алгебралық бөлшектерді
қысқартуда, теңдеу мен теңсіздіктерді шешуде
қажет.
4) Көбейткіштерге
жіктеңіз: 

5)
Көбейткіштерге жіктеуге есеп ойдан құрастырыңыз.
6)
Топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу тәсілін
сипаттаңыз.
Топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу
алгоритмі:
1.
Көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін
бірыңғай топтарға бөлу;
2.
Әр топтағы мүшелердің бірмүше түріндегі ортақ
көбейткішін жақша сыртына шығару;
3.
Әр топтағы мүшелердің бірмүше түріндегі ортақ
көбейткішін жақша сыртына шығару;
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
⠀⠀
⠀⠀
2).
Шешуі. Айырма кубының
формуласын қолданып өрнекті түрлендір:
(–x – 4y)3 = (–x)3 – 3 ∙
(–x)2 ∙ 4y + 3 ∙
(–x) ∙
(4y)2 –
(4y)3 = –x3 – 12x2y – 48xy2 – 64y3.
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы
бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
|
15
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
1.Көбейткіштерге
жіктеңіз:


2.Өрнектерді көбейтінді
түрінде жазыңыз:



3.Көбейткіштерге
жіктеңіз:


4. Көбейтінді түрінде
жазыңыз:


5. Көбейткіштерге
жіктеңіз:


c)

Жеке
жұмыс.
Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеңіз:



Оқулықпен
жұмыс. №5.126.
|
Оқушылар дескрипторға сәйкес
тапсырмаларды орындайды.
Жазылуы бойынша формулаларды
жалғастырады (1)
ҚКФ ажырата алады
(1)
Формуланы ауызша тұжырымдай
алады
Оқулықтан есептерді
шығарады.
|
Дескриптор:
Екі өрнектің квадраттарының
айырмасының формуласын дұрыс қолдана
алады;
Екі өрнектің кубтарының
қосындысының формуласын дұрыс қолдана
алады;
Екі өрнектің кубтарының
айырмасының формуласын дұрыс қолдана
алады;
Топтау тәсілін дұрыс қолдана
алды;
Ортақ көбейткішті жақша
сыртына шығарады;
ҚБ:«Бас
бармақ»
әдісі
|
Презентация
Слайд
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
|
2
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
- қысқаша көбейту
формулаларын алгебралық өрнектерді ықшамдау кезінде қолдана
алады
-Қысқаша көбейту
формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана
алады;
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
Рефлексия:

Үйге
тапсырма.№5.127.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Кері
байланыс
|
Whatsapp
қолдану
|