Материалдар / Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

7.3Вбөлім: Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

Оқу мақсаттары

Оқушы:

7.2.1.15 Қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

Сабақ мақсаты

-қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді үйрену

Бағалау критерийлері:


Оқушы:

-қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді біледі

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

- қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

- көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілінің таңдалуын дәйектейді;

- көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің орындалуын түсіндіреді

Пәнгетән лексика мен терминология:

- қысқаша көбейту формулары;

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

- екі өрнектің қосындысының квадраты;

- екі өрнектің айырмасының квадраты;

- екі еселенген көбейтінді;

- үш еселенген көбейтінді;

- екі өрнектің қосындысының кубы;

- екі өрнектің айырмасының кубы;

- екі өрнектің кубтарының қосындысы;

- екі өрнектің кубтарының айырмасы;

-көбейткіштерге жіктеу;

- ортақ көбейткіш;

- ең үлкен ортақ көбейткіш;

- топтау тәсілі;

- толық квадрат;

-толымсыз квадрат.

Құндылықтарды дарыту

Құрмет құндылығын бір-бірін тыңдау, түсіну, ой бөлісу арқылы; ынтымақтастық құндылығын жұппен жұмыс, топтық жұмыс арқылы; ал еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады.

Пәнаралық байланыстар

Физикада сабағымен байланыс

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, интернет ресурстарын қолдану.

Алдыңғы білім


Оқушылар қысқаша көбейту формулаларын оқып үйренеді және оларды көпмүшені көбейткіштерге жіктеу мен өрнектерді ықшамдауда қолданады. Көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін қолдануды үйренеді, сол сияқты ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару және топтау тәсілдерін.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың басы

3 мин


Жағымды психалогиялық ахуал тудыру (түйсіну байланыс)

«Сағат бағыты бойынша достасу» ойыны арқылы.



Білімді өзекті қылу

5 мин

Оқушыларға карточкалар беріледі. Олар сәйкестендеру жасайды. Содан кейін олар өз-өзімен ауыстырады және мұғалімен бірге тексереді.

Қысқаша көбейту формулаларамен сәйкестендеру жасаңдар.

Қосымша 1

Проблемалық сұрақ

5 мин

Көбейткіштерге жіктендер:

Берілген өрнектермен қалай көбейткіштерге жіктеу болады?

Қандай ыдырау әдістері алгебриялық өрнектерді сіз білесіз және мысалдарды беріңіз.

Тақырыпқа шығу «Қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау»

Сабақтын мақсаттарды анықтау


Жаңа материалды меңгеру

Зерттеу

10 мин

Жаңа материалды меңгеру үшін алдымен оқушыларға бағытаушы тапсырмалар ұсынылады:

Кері байланыс:

  1. Көбейткіштерге жіктеу дегеніміз не?

  2. Топтау тәсілдің алгоритмін құрастырыңыз.

  3. Топтау тәсілін қандай жағдайларда қолданамыз?

Кері байланыс:

Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қандай тәсілді қолдандыңыз?


Жалпылай жұмыс

Талдауға арналған тапсырма:

Жаттығу 3.



















































Презентация

Reflection

Homework

2 мин

Рефлексия:

  • Не білдім?

  • Не білгем келеді?

  • Қандай жұмыста ескеріледі емес?

  • Немен жұмыс жасау керек?

Homework

Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктендер:

а)

б)

в)

Бағалау критерийлері:

ысқаша көбейту формуларынды біледі;

-қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді біледі.

Кері байланыс:

Осы тапсырмада қайсысы сіздерге қызық болды?

Осы тапсырмада қайсысы сіздерге қиындық туғызды?

Қиындық неде болды?


Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепке ала отырып іріктеу

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттері мен белсендііс-әрекеттүрлері.

Осы сабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары

Сабақбойынша рефлексия

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпы баға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:



2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!