Материалдар / "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып Қысқаша көбейту формулаларын қолданады; Нақты тапсырмада тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формуласын таңдай алады; Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2022
203
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мұғалімнің аты-жөні:

Садықанова Айсәуле Есімжанқызы

Пән/Сынып:

Математика, 7 сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

1- сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары. «Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.»

Оқу мақсаты:

7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Бағалау критериі:

  • Қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

  • Нақты тапсырмада тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формуласын таңдай алады;

  • Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі. Бүгінгі жұмыс мақсатымен таныстыру. Бекіту тапсырмалары және оқу тапсырмалары беріледі. Сабақты қорытындылау

Бірлескен жұмыс

Мысалдар ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету


Жеке жұмыс

Оқу тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындайды

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдастыру

Сәлеметсіздер ме! Біз бүгін қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіреміз, соның ішінде тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданамыз. Бүгінгі сабағымыздың алғашқы тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.

Бүгінгі сабақта:

Сенің білетінің:

  • тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Сенің меңгеретінің:

  • Қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

  • Нақты тапсырмада тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формуласын таңдай алады;

  • Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

Сабақтың мақсатымен таныстыру



Презентация




Слайд 1



Слайд 2




15 минут

Жаңа сабақ

«Қайталау-оқу анасы», қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру.

Квадраттар айырымы: a2-b2=(a-b)(a+b)

Қосындының квадраты: (a+b)2=a2+2ab+b2

Айырымның квадраты: (a-b)2=a2-2ab+b2

Кубтардың қосындысы: a3+b3=(a+b)(a2-ab+b2)

Кубтардың айырымы: a3-b3=(a-b)(a2+ab+b2)

Қосындының кубы: a+b)3=a3+3a2b+3ab2+b3

Айырымның кубы: (a-b)3=a3-3a2b+3ab2-b3


Тақырыпқа шығу мақсатында және өткен материалды ескеру түсіру үшін оқушыларға жекелей келесі тапсырма ұсынылады.

Есептеп, қысқаша көбейту формулалармен сәйкестендіріңдер



Қосындының және айырманың квадраты.

Осы формулалардың негізінде кейбір математикалық фокустар байқауға болады. Мысалы айтқанда, олардың көмегімен ойша 1-ге, 2-ге, 8-ге, 9-ға аяқталатын сандардың квадратын табуға болады.


МЫСАЛ 1:

522 нешеге тең екенін анықта.

(a+b)2=a2+2ab+b2

522=(50+2)2= 502+2∙50∙2+22= 2500+200+4=2704

МЫСАЛ 2:

492 нешеге тең екенін анықта.

(a-b)2=a2-2ab+b2

492=(50-1)2= 502-2∙50∙1+12= 2500-100+1=2401

Айырымның квадраты:

формуласын қолданып сандарды тиімді тәсілмен көбейтуге және бөлшектерді қысқартуға болады.

МЫСАЛ 3:

47 және 53 сандарын тиімді тәсілмен көбейт.

(a-b)(a+b)=a2-b2

47=50-3

53=50+3

4753=(50-3)(50+3)=502-32= =2500-9=2491.

МЫСАЛ 4:

Тиімді тәсілмен есепте:

1252-752

a2-b2=(a-b)(a+b)

1252-752 =(125-75)(125+75)= 50200 =10000.

МЫСАЛ 5:

Бөлшекті қысқарт:

a2-b2=(a-b)(a+b)

Кубтардың қосындысы. Кубтардың айырымы.

a3+b3=(a+b)(a2-ab+b2)

a3-b3=(a-b)(a2+ab+b2)

Осы формулалар негізінде калькулятордың көмегінсіз амалдарды тиімді тәсілмен орындауға болады.

МЫСАЛ 6:

1233+273 қосындысының 150-ге еселі екенін дәлелде.

a3+b3=(a+b)(a2-ab+b2)

1233+273 =(123+27)(1232-12327+272 )=150(1232-12327+272).


Жаңа тақырыпты меңгеру



Презентация

Слайд 3








Слайд 4




















Слайд 5







Слайд 6









Слайд 7





Слайд 8






Слайд 9





Слайд 10













Слайд 11





Слайд 12




5 минут







Бекіту

.

1. 5.


2. 6.

3. 7.

4.


Тақырыпты меңгергенін анықтау



Слайд 13









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!