1.Мотивация
2.Ізденіс-ұйымдастыру
кезеңі
3.Рефлексия
|
1.Жылулық
шеңбер
-балалар бір-біріне тілектер
айту
Армысың ,Аспан
–Ата
Армысың Жер
–Ана
Армысың
достарым
Сендерді көрсем
қуанам
2.Жұмбақ
жасыру
Боран
соғып,
Аяз қысып
,
Сырғанақта
тебеміз
Коньки ,шаңғы
тебеміз
Бұл қай кезде
болады?(қыс)
3.Сұрақ
–жауап
Жылдың қай
мезгілі?
Қандай мерекелер
болады?
Қардың түсі
қандай?
4.Әңгіме:»Қызықты қысқы
ойындар»
Суреттері арқылы «Қыс қызығы»
-әр кейіпкер қозғалысына ,тұрған тұрысына назар
аудару.
5.Үлгі арқылы сурет салу
әдіс-тәсілдерін түсіндіріледі.
-Қосылып қар атысып
жатқан,аққала жасап жатқан,өсіп тұрған шыршаны ,балалардың суретін
салу
Сергіту
сәті
Қарлығаштай
самғаймыз
Қанатымыз
талмайды
1-2-3-4-5
Балалар жұмысқа
кіріседі.Балаларға алақанмен дұрыс жұмыс жасауларын көрсетіп
отыр
Д/о «Аққала
құрастыр.»у
Шарты:балаларға қағаздан
қиылған бөлшектер таратылып ,аққала бейнесін құрастырып шығару
керек
Сабақты
қорытындылау
-бүгін сабақта не
салдық?
-сабақ ұнады
ма?
-балалардың жұмысын
бағалау.
Көрме
ұйымдастыру.
Күтілетін
нәтиже
Білу керек:қыс мезгілі
туралы
Игеру керек:қыс
көріністерінсалуды
Меңгеру керек:сурет салу
әдістерін
|
Балалар өлең жолдарын
айтады,тілектерін білдіреді.
Қыс
мезгілі
Жаңа
жыл
Ақ
Балалар жұмысқа
кіріседі
Қимыл-қозғалыспен
жасайды.
Ойынды шарты бойынша ойнау
керек.
Аққала
Ұнады
.
|
|
|