Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Қысқы серуен
Материал туралы қысқаша түсінік
1 Қар үстіндегі іздерді бақылау. Мақсаты: балаларды қар үстіндегі адамдардың, жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге үйрету. Балаларды байқағыш, ойлау қаситтерін қалыптастырып, толықтыра түсу. Қар үстіндегі іздерге назар аударып, оны анықтай білуге көңіл қою. Ауа райының қай кезінде іздер жақсы көрінеді? Көркем сөз: Ақ киімді денелі, ақ сақалды, Соқыр, мылқау танымас тірі жанды, Үсті – басы ақ қырау түсі суық, Басқан жері сықырлап келіп қалды.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқы серуен
№ 1 Қар үстіндегі іздерді
бақылау.
Мақсаты: балаларды қар үстіндегі адамдардың,
жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге үйрету. Балаларды
байқағыш, ойлау қаситтерін қалыптастырып, толықтыра
түсу.
Қар
үстіндегі іздерге назар аударып, оны анықтай білуге көңіл қою. Ауа
райының қай кезінде іздер жақсы көрінеді?
Көркем сөз:
Ақ
киімді денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау танымас тірі
жанды,
Үсті – басы ақ қырау түсі
суық,
Басқан жері сықырлап келіп
қалды.
(Абай)
Еңбек: құс тар үшін жемсалғыш жасап, оны ағашқа іліп
қою, жем салу.
Мақсаты: қыстаған құстарға, хайуанаттарға қамқоршы
болуға тәрбиелеу.
Қимылды
ойын:
«Ақ қоян»
Мақсаты: балаларды ептілікке
баулу.
Жеке
жұмыс: бір құстың лабиринттен шығу жолы туралы
ертегіні ойластыру.
Мақал:
Жемберсең құсқа қыста, сауабы тиер оның
жазда.
№ 2 Қар (ұлпаларының)
ұшқындарына
бақылау
жүргізу.
Мақсаты: балаларды қар ұшқындарының қалай пайда
болатынын, олардың құрлысымен таныстыру, сонымен бірге балаларды
байқағыштыққа тәрбиелеу.
Балаларға қар ұлпасын қағып алып, зейін қойып,
анықтауғаұсыну. Қар ұшқыны алты қанаттан тұрады, олар бір—біріне
өте ұқсас келеді.
Қар
ұшқыны жаңбыр сияқты, бұлтта жаратылады. Су буы өте жоғары
көтеріледі: сол жоғарыда ауаның температурасы өте төмен
болғандықтан, сол су буларынан кішкентай ғана мұз қиыршықтары пайда
болады. Алты қырлы мұз түйіршіктері өсіп кішкентай жұлдызшаларға
айналады, сөйтіп қар ұшқындары жерге
түседі.
Көркем сөз:
Жазда көлге мұз қатты,
Табанымды мұздатты.
Мұз
ойылып кетті тез,
Күліп едік, біз қатты.
Қимылды
ойын «Ортаға түспек»
Мақсаты: тез жүгіріп секіруге, ептілікке
үйрету.
Еңбек: қар атжалдарын жасауға балаларды
үйрету.
Жеке
жұмыс:
шаңғыда жүре білуге машықтану.
Мәтел:
Қар
көп болса, астық көп болады.
Жұмбақ:
Қолы жоқ, сурет салады
Тісі жоқ, тістеп алады.
№ 3 Қар жауып тұрған құбылысты
бақылау.
Мақсаты: қардың жауып тұрғанын бақылау, ауа райына
байланысты құбылыстарды түсіндіру, аязды күнде қар жеңіл болады,
олар ауада би билегендей, жылырақ күнде қар ауырлау тартады,-
қалықтап жерге түседі, суық күнде қар ұшқындары жеделдеп
жауады.
Тапсырма: «Қыс» тақырыбына символдар арқылы суреттер
салуды ұсыну.
Көркем сөз:
Тазалашы мұз болған,
Есік алды тайғанақ жата
берсін.
Біз
оған теуіп жүрміз сырғанақ,
Шыға беріп жалтақтай,
Ұшып түсті қалпақтай.
Қимылды
ойын: «Аңшы мен қояндар»
Мақсаты: жылжымалы лақтырған нысанға затты тигізу,
жүгіруге өрмелеп шығуға жаттықтыру.
Еңбек: Тәрбиеші жұмысты әркімге бөліп беруге
көмектеседі. Бірі қарды жинаса, енді бірі оны тасиды, шанаға
артады, ұжым болып бәрі қарды тазалауға
қатысады.
Мақсаты: жұмысты бірігіп атқаруға бағыт
беру.
Жеке
жұмыс:
«Адасқан қар қиыршықтары» тақырыбына шығармашылқ әңгіме
құрастыру.
Жұмбақ: Құм сиақты ұсақ болғанымен, жер бетін жауып
үлгереді.
(қар)
№ 4 қырауды
бақылау.
Мақсаты: балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету.
Қырау түскен ағаштарды бақылау. Темір затқа үрлеп көрейік. Оған
қырау түсті, біздің буымыз суықтан қырауға айналды. Сонымен қырау
бұл кәдімгі бу, ол әйнек шынысына, ағаш бұтақтарында, бұтақтарында,
басқа заттарда қатып, қырауға айналған. Қырау әдетте күннің
ашығында пайда болады.
Еңбек: бір біріне кедергі жасамай, жұмыс істеуге
үйрету.
Жеке
жұмыс:
тәжірибе жасау: мұз бу су (заттың бір түрден басқа түрге
айналуы)
Жорамал:
Ағашқа қырау түссе, аяз
болады.
Тұман болса, күн
жылынады.
Егерде түнде қырау түссе, күндіз қар
жаумайды.
Жұмбақ:
Қанат сияқты ақ,
Ұлпа боп жерде жатады.
№ 5 Мұз сүңгісін
бақылау.
Мақсаты: балаларға мұздың қасиеті туралы мол түсінік
беру. Байқағыштық қасиетті қалыптастырып, іске баға беріп, қортынды
жасай білуге үйрету.
Тапсырма: «Сүмелек мұз» тақырыбына сурет
салу.
Сұрақтар:
Сүмелек мұз жөнінде не айтуға
болады?
Ол
қандай? Сәбіз сияқты
Сүмелек мұз қай жерде, қалай пайда
болады?
Күнгей жақта ма, әлде терістік жақта
ма?
Олар қайдан пайда
болады?
Осыдан қандай қортынды жасауға
болады?
Көркем сөз:
Көл
бетінде жатыр айдын – мұзойнақ,
Қыстың өзі жасағандай бізді
ойнап,
Шаңғы теуіп жарысамыз
желменен,
Күнде осында қызықтаймыз біз
ойнап.
Мұзафар Әлімбаев
Қимылды
ойын:
«»Үйсіз қалған қоян
Мақсаты: ойынның тәртібін сақтай отырып, секіріп
алға жүгіру.
№ 6 Қайың ағашын
бақылау.
(Қиялдау)
Мақсаты: қайың ағашының қысқы көркін
бақылау.
Балаларды табиғаттың қорғаушысы болуға
тәрбиелеу.
Тапсырма: ағаш туралы суреттер бойынша шығармашылық
әңгіме құрастыру. Әр балаға суреттер
таратылады.
Көркем сөз
Ағаштар тұр жүдеп,
Жапырақ сәні енеді.
Соғады жел үдеп,
Қыстың кеп сәлемі.
Еңбек: қайың ағашының түбіне қар
жинау.
Мақсаты: балаларға ағаштың түбін қармен жабудың сырын,
пайдасын түсіндіру.
Қимылды
ойын:
«Біз көңілді баламыз»
Жеке
жұмыс: «Жұмбақты шеш» сюжетті ойын
ойнату.
Жұмбақ:
Жазда жатсаң
көлеңкесінеалады,
Қыста жақсаң, жаның рахат
табады.
Ағаш
№ 7 Терезедегі өрнектерді
бақылау.
Мақсаты: балаларға құбылысты түсіндіру. Олардың ойын
толықтыру. Терезедегі өрнектерді бақылау.
Тапсырма: трафареттің көмегңмен «Аяз атаның терезеге
салған келемежді суреттері» атты ұжымдық жұмыс
жасау.
Көркем сөз:
Бір
топ бала сырғанап,
Барады әне жарысып.
Қалды артта қыр қалып.
Қимылды
ойын:
«Айлакер түлкі»
Мақсаты: оңды – солды жалтырап жүгіруге
жаттығу.
Еңбек: қардан бекініс жасауды
үйрету.
Мақсаты: күрекпен қарды ойып, үй салуды, бекет
тұрғызуды үйрету.
Жеке
жұмыс: қар атжалына секіріп шығу және одан жерге
түсуге үйрету.
Жорамал: қыз аязды болса – жаз ыстық
болады.
Жұмбақ:
Отта жанбайды
Суда
батпайды. (
Мұз)
№ 8 Желді бақылау.
Мақсаты: желдің бағытын қапалық арқылы
анықтау.
Сұрақтар:
1. Желдің бағытын, күшін қалай
біліп, анықтауға болады?
-
үй мұржаларынан шыққан түтіннен
-
қағаздың ұзыншалау кішкентай кескінділерінен т.б. жорамалдарынан
анықтап білуге болады.
2.
Қыста жел қандай болады?
Көркем сөз
Қыстағы қар, жаздағы жаңбыр – жерге жауған
нұр.
Қимылды ойын: «Әткеншек»
Мақсаты: алғашқыда асықпай, сонан соң тез айналып
жүгіру.
Еңбек: алаңшаны көркейту үшін түрлі-түсті мұз
кесінділерін дайындап қою.Мақсаты: суды қатырып, мұз қалпына
келтіру, заттың алғашқы күйінен екінші күйге
көшіру.
Жеке жұмыс: екі аяқпен бірдей қарлы жолмен
секіру.
Жорамал: қарғалар мен шауқарғалар ағаштың төменгі
бұтақтарына отырса – күн желді болады.
№ 9 Аула сыпырушы еңбегімен
танысу
Мақсаты: аула сыпырушының қыс кезіндегіеңбег,
оның жұмысы туралы балалардыңтүсінігін толықтыру. Балғындардың
еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу.
Тапсырма «Ауланы тазалаушының еңбегін қалай
жеңлдетсем» деген тақырыпқа шағын әңгіме
құрастыру.
Мақсаты: ересек адамдарға қолдан келгенше көмек
беруге деген балалардың ынтасын қолдап, еңбекке
баулу.
Қимылды ойын: «Сауыққойлар» (қысқы спорт
ойындары.)
Жеке жұмыс: «Кім алысқа секіреді?» Жүгіріп келіп
ұзындыққа секіру.
Жаңылтпаштар:
Қаңтар айы болды, күн
суытты
Қалың қар жауды, боран
соқты.
Жапалақтап ақ жауды
№10 Алаңдағы ағаштарды
бақылау
Мақсаты: балалардың ағаштарды қыс кезінде қалпын
анықтап, білімін толықтыру.
Тапсырма: «Таңғажайып ағаштарды безендіреміз»
тақырыбына сурет салу.
Ағаштарды сыртқы түсінен, түрінен, бұтақтарынан
қалай орналасуынан танып, айыруға үйрету.
Балаларды табиғатқа қамқоршы болуына
тәрбиелеу.
Сұрақтар:
1. Жапырақсыз ағаштарды қалай
атаймыз?
2. Жапырақтар неге күзде түсіп
қалады?
3. Ағаштар бір біріне немен
ұқсас?
4. Ордың айырмашылығы
қандай?
Дидактикалық ойын: «Сөзбен суреттеп айт» ағаштың
түрін таны.
Қимылды
ойын: «Ордағы қасқыр»
Мақсаты: секіруге, затты лақтыруға
жаттықтыру.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады