Қышқыл, негіз, тұздардың электролиттік диссоциациясы. №1 зертханалық тәжірибе «Қышқыл, сілті ерітінділерінің рН -ын анықтау» (3-сабақ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қышқыл, негіз, тұздардың электролиттік диссоциациясы. №1 зертханалық тәжірибе «Қышқыл, сілті ерітінділерінің рН -ын анықтау» (3-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қышқыл, негіз, тұздардың электролиттік диссоциациясы. №1 зертханалық тәжірибе «Қышқыл, сілті ерітінділерінің рН -ын анықтау» (3-сабақ)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

9.1A Электролиттік диссоциация

Педагогтің аты-жөні:

Төлемісова Әсел Бақытқызы

Күні:


Сыныбы:

9 «Ә»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Қышқыл, негіз, тұздардың электролиттік диссоциациясы.

1 зертханалық тәжірибе «Қышқыл, сілті ерітінділерінің рН -ын анықтау»

(3-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.4.1.5 -ерітіндінің қышқылдығы мен сілтілігін ажырату

9.4.1.6 -қышқыл, сілті, орта және қышқылдық тұздардың электролиттік диссоциациялану теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

-ерітіндінің қышқылдығы мен сілтілігін ажыратады.

-қышқыл, сілті, орта және қышқылдық тұздардың электролиттік диссоциациялану теңдеулерін құрастыра алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды сабаққа дайындау, сабақта ынтымактастық ортасын құру.

Оқушылардың білімін өзектендіру:

1. Өткен материалды қайталау:

Сұрақ-жауап оқушы-мұғалім

Сұрақтар:

- Электролит және бейэлектролит дегенімізге анықтама.

-Мына заттардың ішінен электролиттерді теріп жаз: спирт магний хлоридінің ерітіндісі,күкіртсутек,азот қышқылының ерітіндісі,қант.

-Глюкоза,глицерин сахарозаның сулы ерітінділері электр тогын неге өткізбейді?

Оларда иондық байланыс жоқ

-Металдар мен электеролиттердің эектрөткізгіштерінде қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтары

-Заттар мен олардың электрөткізгішітігі арасындағы сәйкестікті анықтаңдар.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Жаңа сабаққа кіріспе



Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

.

2. Жаңа материалмен таныстыру

Активити:Алдыңғы білімдеріңе сүйене отырып, заттарды (тұз, қышқыл, сілті) диссоциациялану теңдеуін құрыңыз.

Қышқылдар-сулы ерітіндіде сутек катиондары мен қышқыл қалдықтарының аиондарына ыдырайтын электролиттер.

Негіздер-сулы ерітіндіде металл катиондары мен гидроксид аниондарына ыдырайтын электролиттер.

Тұздар-сулы ерітіндіде металл катиондары мен қышқыл қалдықтарының аниондарына ыдырайтын электролиттер.

Іс- әрекет түрі: жеке жұмыс

Бағалау: өзара бағалау


  1. Жаңа білімді практикада қолдану.

Активити: Зертханалық жұмысты орындауға оқушыны шығарамыз шығармас алдын сұрақтар қоямыз көп дұрыс жауап берген оқушыны шығрамыз.Зертханалық жұмыс № 1 "Қышқылдар, сілтілер еітінділерінің рН анықтау".

Сұрақтар:

1.Қышқылды суға құю керекпа немесе суды қышқылға құю керек па?

2. Лабораторияда химиялық реактивтердің иісін қалай иіскеген дұрыс

3. ⁠Химия Кабинетінде тамақ жеуге болама

4. Зертханалық жұмыс жасаған кезде оқушыда қандай киім болғаны дұрыс

5. ⁠Белгіленбеген реактивтермен қолдануға болама?

Іс- әрекет түрі: жеке жұмыс

Бағалау: мұғалімнің кері байланысы (ауызша түрде)

Дифференциация: мұғалімнің көмегін мөлшерлеу

Мұғалім сабақ қорытындысын сұрақ-жауап арқылы қорытындылайды.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


1.https://youtu.be/s4IUWFYDlAU?si=ii_3_0sksGsJMBxH

2. https://youtu.be/xQPg__qoqpE?feature=shared

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

33 мин.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

  1. Өткен материалды бекіту


Активити: қышқылдар,негіздер,тұздарды теріп жазыңдар.

K2PO4,HCl,HNO3,Ca(OH)2,NaOH,H2SO4

Қышқылдар ,Негіздер,Тұздарды бөліп жазады

Қышқылдар

Негіздер

Тұздар





Іс- әрекет түрі: жеке жұмыс

Бағалау:жұпта өзара бағалау

Дифференциация: оқушылардың дербес жұмыс жасау дәрежесі бойынша (мұғалім сыныпты топтарға бөлу қажет-1-мұғалімнің тұрақты қолдауын қажет ететін оқушылар, 2-мұғалімнің көмегіне мұқтаж емес оқушылар, 3-мұғалімнің көмегіне ішінара мұқтаж оқушылар)

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Ерітіндінің қышқылдығы мен сілтілігін ажырады.


Тапсырмаға байланысты интернет желісін пайдаланып видеоролик тамашалау.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

  1. Тапсырма

1-кесте бойынша Элекртролиттік диссоция тұрғысынан қышқылдардың,негіздердің, тұздардың қасиеттері

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кестені талдау

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-Тапсырма

Мына заттардың диссоциялану теңдеулерін құрыңдар.

А)натрий сульфаты ә)азот қышқылы б)калий гилроксиді в)калий карбонаты г)алюминий хлориді ғ)темір(ІІІ)бромиді д)тұз қышқылы е) натрий ортофосфоты

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кестені талдайд.

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.00.2024
398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі