-
Ұйымдастыру кезеңі
. Сәлемдесу, оқушыларды
отырғызу, түгендеу
Психологиялық
ахуал. «Өзіңе тілегенді, өзгеге
тіле»
Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру, психологиялық ахуал тудыру арқылы
балаларды бүгінгі сабаққа
даярлау.
«Кемпірқосақ» әдісімен түстер бойынша топқа
бөлу.
Сұрақ-жауап арқылы үй
тапсырмасын қайталайды. Әр
топ өзара бағаланады.
-
Үй
тапсырмасы «Оксидтер»
Оксидтер дегеніміз 2
элементтен тұратын
.....қосылыстар
-
Натрий оксиді ........ оксидке
жатады
-
Қышқылдық та, негіздік те
қасиет көрсететін оксидтер .....деп
аталады
-
Күкірт қышқылына сәйкес
келетін оксид .....
-
Фосфор
(V)
оксиді
..... оксидке
жатады
-
Оксидтер
.............................болып
жіктеледі.
-
Көміртек (IV) оксидінің тарихи
атауы - ..............
-
Негіздік оксид қышқылдық
оксидпен әрекеттескенде ............
түзіледі.
-
Қышқылдық оксид негізбен
әрекеттескенде ...........................
түзіледі.
(ҚБ)
Мадақтау.
Ой қозғау.(Жаңа
сабаққа зейіндерін шоғырландыру
мақсатында).
Оқушыларға
сұрақ:
оқушыларға әр түрлі
жеміс-жидектердің суреттері беріледі. Оқушылар олардың арасындағы
байланысты анықтайды.
Оқушылар, мына суреттерге қараңдаршы, осы заттар
арасында қандай байланыс
бар? (алма, лимон, айран, аскорбин қышқылының
дәмдері қышқыл
болады).

Оқушылар бұл
заттардың дәмі қышқыл болатындығын айтуы
мүмкін.
Мұғалім бұл
заттардың құрамында қышқылдар болатынын және бүгінгі сабақта
бейорганикалық қосылыстардың класы «Қышқылдарды» өтетіндігі туралы
айтып өтеді және сабақ тақырыбы жазылған слайд
көрсетіледі.(2-слайд);
-
Қышқылдар анықтамасы мен
қасиеттері түсіндіріледі
(3-слайд)
-
Қышқылдардың және қышқыл
қалдықтарының сызбасы
көрсетіледі(4-слайд)
-
Қышқылдардың индикаторға әсері
көрсетіледі(5-слайд)
-
Қышқылдардың жіктелуі, алынуы
және химиялық қасиеттері түсіндіріледі(
6,7,8
слайдтар)
2-cлайд 3-слайд
4-cлайд

5-слайд 6-слайд 7-слайд
8-слайд

«Джигсо» стратегиясы арқылы оқушылар
оқулықтан мәтінді түсініп оқиды, бірін-бірі оқытады, үйретеді.
Тапсырманы алдымен жеке, сосын жұппен, топта
талқылайды.
(ҚБ) Оқушылар бірі-бірі оқыту
арқылы өзін-өзі бағалау
жүреді.
|